Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Ateszzx Csaja!
Igaza van a Fisinek Petának. Legjobb, ha korlátlant csinálsz, már ha van rá lehetőséged. Vagy motort cserélsz, vagy szívsz a motor papírjaival és fizetsz érte egy valag pénzt cserébe lesz egy butított motord. A2 jogsival használatnál meg én nem is egy igazoltatástól tartanék, mert azt még meg is úszhatod egy kis ejnye-bejnyével. Sokkal inkább egy esetleges balesettől. Elég egy apró koccanás, ahol nem is te vagy a hunyó, egyből elővesznek, mert nincs is érvényes jogosítványod a járműre. Közúti veszélyeztetés, hatóságok szándékos félrevezetése, stb, stb. Ha a másik félnek egy jó ügyvédje van a melaszt is kiperlik belőled.
Miért nem csinálsz egy saját profilt? Úgy is rá fogsz kapni erre a fórumra, mert jó a társaság ;)
A relé nem arra van méretezve.Belezavar a működésébe.
Szia!
Ismerek olyat aki így jár vele évek óta és eddig nem lett belőle semmi problémája. Mielőtt bárki nekem esne nem az én dolgom, nem is ajánlom, hogy így tegyen bárki más, csak leírtam van ilyenre is példa.
miért nem ajánlod a led-es indexet ?

jogsihoz: iratkozz át korlátlanra. :)
Esetleg ha elvinned szerelőhöz...
Sziasztok!
Valakinek valami ötlet?
Még mindig a karbival szívok...megjött 2 darab gyári tűszelep, na ki is cseréltem. Eddig alapjáratról nem akart felpörögni most meg alapjárat fajin lenne de fordulaton dől bele a benya...nem füstöl hanem szó szerint mint egy Diesel úgy kormol és hörög. Agyam lassan eldobom. Amik most jöttek tűszelepek annak inkább lekerekített kúp a vége a régiek pedig hegyesek voltak(utángyártott).Üzemanyag szint lehet a baj vagy mi a fene? Úgy érzem megint bele költözött a szoptató lidérc :@
Hali.
Két lehetőséged van- vagy a korlátlanra átiratkozol, vagy a motort kell hivatalosan lefojtatni a gyengébb verzióra akkor meg baszik menni cserébe.
Vagy szerzel igazolást jó pénzért hogy ez a lefojtott verzió és így. Mondjuk ez már több mint 2 lehetőség.
Hiatalosna érdekelni fogja őket, de kérdés mikor szaladsz beléjük.
A negyedik meg hogy jársz így azt lógatod a fejed felett Damokész kardját.
HA rám hallgatsz leteszed a korlátlan jogsit.
Sziasztok! Ateszzx csaja vagyok, nemrég vettem én is egy ER-5-t. Most iparkodom összehozni a jogosítványomat hozzá.Viszont, az a bibi, hogy A2-be iratkoztam be, és a ccm simán, de a kw 2 híján nem fér bele ebbe a kategóriába.Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek hogy hidalható át ez a probléma, ha nem szeretnék korlátlan kategóriát szerezni? Becsukom a szemem ha rendőrt látok? Vagy egyáltalán érdekelni fogja az a +2kw? Nemrég volt műszakin , és ott szerettünk volna valami probléma megoldást eszközölni, de nem jött össze hogy faragtassunk a teljesítményből.
Vagy lecserélni egy mini indexre.Ledest nem ajánlom.
Nem nagyon lehet árfúrni de nem is kell, elég egy rövidebb szárú index...
Nekem a motoron toltott ido az,elmeny,meg a fagyi.A tobbi csak fakultativ.
Ez is tök jó megoldás!
ER5-nél nem tudom hogy megoldható-e, de a GS500-on 3 centivel hátrébb, 8-cal lejjebb fúrtam a hátsó indexeket (a sárvédő oldalán vannak) , így a táskákat elég jól el lehetett tolni hátrafelé. Ha akarnék utast vinni, akkor fel tudna ülni (de nem akarok). Az index vezetékeibe kellett bele toldani, mert rövidek lettek. Amiért csináltam: nagyon rossz a derekam (porckorongsérv), így felszálláskor a lábam mindig beleakadt a táska sarkába, és egyszer majdnem magamra is borítottam a gépet. Most jó lett.
3 dobozt ne rakj az Ernőre mert kurva hülyén néz ki plusz a motor eltünik a dobozok alatt.. Ez a két 42 literes doboz meg a hátsó keretre egy ksiebb 32 literes hengertáska plusz tanktáska kurvára elég kell legyen két személyre is!!!
Remélem ennyi kép már csak elég lesz?? Ebből ha nem tudsz kiindulni akkor inkább ne is akarj dobozokat stb..
Ennek viszont örülök!
Na megkönyörülök a nyamvadt lelkeden!
Eddig még olyan nem fordult elő velem, hogy a kényelem javára mondjak le az élményekről, pedig én is szeretem a fagyit
Keress vissza anno rengeteg képet karktam fel az ER5- re készült keretemről. Én ugyan vettem egy plusz kapaszkodót amire felraktam az indexekete de kurva macerás! Folyton leszerelni felszerelni szét kötni az indenxet, meg vissza. Inkább azt javaslom hagyd rajta csak hátra is szerezz rövidebb szárú első indexet! ÉS akkor nem kell szerelni!
Kínai dobozokkal kezdtem ez az alant linkelt GIVI pontos mása, jóval gyengébb és olcsóbb kivitelben!
De ha rá spaiferezed a kerettre akkor ez se fog leesni a vízállósága sajnos elég rossz ott zacskózni illik a kényesebb dolgokat!
De cakkpakk főleg ha magadnak meg tudod csinálni a keretet akkor kijössz 40 ből kb.. Vagy lehet kicsit kevesebből.
Igazából nem SOS a helyzet, valahogy meg lesz oldva, a kézügyességem és technikai tudásom pedig kisebb a 0-nál, szóval én nem állok neki. :) Valami lesz :D csak hosszabb távra akartam elintézni a héten a dolgot, de akkor ez még várat magára.
Ráakasztasz egy nagy hátizsákot az utasra és probléma megoldva, legalább ő sem akar majd sok cuccot pakolni...

Egyébként most esett le, hogy Neked most péntekre kell a cucc, szóval akkor netes rendelés nem játszik, abból kell válogatni, ami a boltban aktuálisan van...

Hát, ha csak az index a probléma, azt szerintem nyugodtan leszerelheted és arrébbrakhatod, úgy rémlik itt egy pár dobozosnak is úgy van megoldva, mert a rendes doboztartó konzol nem fér el az indexektől. Péntekig még szerkeszthetsz is valami kis tartókonzolt az indexeknek. Vagy ráragszalagozod a táskákra, a lényeg hogy látszódjanak és működjenek, aztán majd ha hazaérsz megcsinálod rendesen.
Immáron hivatalosan is elkezdődött a kanassza járásom.. voltam Shoxéknál és Kelomotoréknál - ahol azért már láttak motort... Mindkét helyen közölték, hogy oldaltáska + utas az felejtős. Oldaltáskából a kisebbeket fel tudom rakni, de akkor nincs utas, mert a gyári index miatt nem tudom eléggé hátrahúzni a táskákat, ergo az utas nem tudja hova rakni a lábát...
B terv, hogy veszek 50e + ért komplett hátsó konzolt, és akkor rá +30-50/db áron dobozokat, csak ami olyan, az monokey, nekem meg monolock a doboz, tehát 3 doboz kell(ene)...
Igazából kezdek baromi tanácstalan lenni, mivel a tervem úgy néz ki, hogy dugába dől
Igen, rémlik, hogy talán Dipshit mutogatott itt olyan fotót, ahol a GS feldőlt valami köves patakmederben vagy hol, de a motornak nem esett bántódása, mert a dobozok nagyrészt megfogták, csak azok lettek karcosak. Vagy valami ilyesmi volt a sztori. :)