Kawasaki ER-5

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem kb. mindegy mikor csináljuk.Magamhoz kell csak igazodnom.
Majd tolok fel képeket a telekről meg a házról.Meg néhány részlet infót is.Ha ezek megfelelnek akkor rajtam nem fog múlni a dolog.
Na most én is jót rohogtem a T9-en, szóval Zimi féle szezon nyito buli
Csak rajtad múlik !

Tényleg banda !
El kéne kezdeni szavazni mikor legyenek az idei talik , kinek melyik idopont lenne a jó !
Szerintem a fô tali legyen június közepén, ötlet ?
Tartam tuti megint a szokásos csütörtöktől vasárnapig.
Ezt megelozi a Zimi féle szezon bugyi buli ezt május környékére gondoltuk ha jól emlékszem még .
A fô bulit remélhetőleg Parabellum szervezi remélem Japu és Bokkon segitsegevel
Részletek késôbb ...
Remélem én is!
Király !
Remélem találkozunk veled idén valamelyik, vagy az összes találkozónkon?!
Karácsonyfa füzérnek is elmenne.
Az enyémbe is Castrol van és semmi baj nincs vele csak megbízható helyről kell venni!
Utántöltésheeeeezzzz?
Üdvözlet!


124 nap pihenés után elővettem a vasat és a tavaszi kis gondoskodását megkapva elkezdtem az idei szezont!
Mindenkinek balesetmentes gurulásokat kívánok!
Talán most 2 :
Hát szerintem sikerült ezt eléggé túl bonyolítanod!

Figy- csak a 3 nagy égő amit szoktunk cserélni, eddig nálam a többi köszöni jól van- 48 200 km van a gépben...
Szerintem vegyél újakat a kawától- de csak a kisebbeket!
Egyszer ki lehet bírni a nagyobb összeget- aztán jó darabig no problem!
Talán most:
Ez lemaradt:
1 napi kutakodás után erre jutottam izzó kérdésben.
3 fajta izzó van a műszeregywségben:
92069 - 12V 3W, T6.5 4db (index J-B,refi,üres visszajelző)
92069A - 12V 1.7W, T6.5 3db (olaj,víz,napi számláló világítás)
92069B - 12V 1.7W , T10 3db (ford.szám,km óra világítás)

A T-betű az izzó átmérőjét jelzi.
92069B-ezt cseréljük tungsram 2w-ra a többit csak a Kawánál.
1-kis segítség az értelmezéshez:
4 liter azért kell mert olaj tipust váltok,és kell a 3l + utántöltéshez.Leg közelebb már csak 3 l kell venni.
Van az ásványi Castrolból de azzal nem szeretném keverni a szintetikus Fuchs-t.
Nem volt semmi gondom a Castrolal, de olvastam valahol hogy hamisítják,ettől meg tartok.Meg hát a Fuchs az szintetikus.
Egyszer négy lityit veszek utána meg csak kettőt.Kb éppen kijön a két olaj csere.Persze így marad ugyanaz az olaj típus.
A kisebbek netán a visszajelzők?Vagy az is háttérvilágítás?Nekem csak dagadtabbal volt dolgom eddig.
Csak ismétlem de nekem volt a lánchoz csomagolva egy normál patentszem is a gumigyűrűkkel együtt.Nem volt könnyű összeszerelni de a végén megoldottam.Dereng mintha bizonyos teljesítmény határ lenne a patent alkalmazhatóságnál.Sokat még nem ment így tapasznyalat megosztás később.
Azzal semmi olyat vettem is csak ha már szét kelett szedni a műszeregységet gondoltam ki cserélem az összes izzót újra.
Na igen, nekem meg pont a Castrol-lal volt ilyen érzésem. Motul-lal nem volt gond, de a Fuchs jött be a legjobban, ha meg azt nézzük, mennyivel olcsóbb a Motul-nál, akkor meg pláne. Én a Fuchs-ra szavazok, és Castrol-t többet nem fogok használni.
Szerintem érdemes próbálgatni az olajokat, különböző kopottság, használat mellet akár egyedileg is különbözhet kinek mi jön be. Annyira szerintem vannak jók a ma kapható olajak, hogy ha megfelelő minőségűt veszel bele akkor normál használat mellett bajt nem okozhat.
Én pl Fuchs-ot tettem bele és úgy érzem azóta csúnyábban veszi a váltó az egyest. De nem tudom az előző tulaj mit használt. Legközelebb valszleg castrolt teszek bele.
Na de tegnap linkeltel nagyot 2wattosat, azzal mi a gond? ?
Elég, pont a néző üveg felénél lesz a szint .
akkor elég, ha 3 litert rendelek, ugye?
Gyakorlatilag elég cserekor a 3 liter , csak full száraz blokknál kell a 3,4 liter, többit Japu elmondja ,bocs a bele vau -ért !