Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha telefont cserélek elsőnek a hangpostát és a T9-et ütöm ki belőle.Felesleges mint süket lánynak a szerenád.
Érzem a tavaszt, érzem az illatát, csak az nem stimmel, hogy kezemben a hólapát.
*trógerek ,most már elraktam a T9-be. ..
Olyan igénytelen tehetek vagytok !
Ja, hogy ezért lett TKB a banda neve?
Szerintem is így kell motort mosni. (csak a Fisi ne olvassa mert akkor letrógeroz )
Én meg majdnem semmivel.Oldalt meg elöl ahol nagyon látszik.Kefe+víz oszt jónapot.
Én brigéciollal szoktam a blokkot átmosni azt adok neki bőven Slagal, sosem volt ilyen problémám!
Nincs mit!

A gyári kiírás szerint 14- 45 ezer km- et megy el a lánc én olyan 44 vagyy mennyinél vagy 44. 500- nál kaptam ki. A nyúlása dönti el ezt mérd le ne szemre állapítsd meg!

Annak nem szabad beázni nézz utána hol nyeli be a vizet!
Sziasztok! Köszönöm fisi a képeket és a pontos leírást a lánccseréről most 43300 km-nél járok még sztem pár ezret kibír a dolog. Te mennyinél cserélted? Lenne ismét egy kérdésem hogy tavaj nyáron az a gondom volt 2x is első alkalomkor nyári nap kora délután motor mosás az udvaron vödör víz, autó mosó kefe nekiáltam alaposan megmosni hengert és kefével bő vízzel. Aztán rá 15 percel elindultam motorozni. Na ekkor jött a meglepi a motornak csak az egyik hengere ment legalább is én így vettem észre a motor nem akart jobban menni 50-60-tól. ez kb 3-4 km-en keresztül volt kb 30 fokban. Valami vizet kaphatott beázhatott, de nem tudom pontosan mi. Hátha ti is találkoztatok már ezzel a problémával és tudtok segíteni. Ja igen a második alkalom szabad ég alatt hagytam estére viszont este esett az eső másnap reggel indultam vele és szintén ugyan ez volt vele. Valami ötlet és megoldás a problémára?
kawasaki @ steelhorsemotor .hu ra küld el a vázszámot és az ár kérdést!
Neem kendácsolunk, szépen kijavíttatom azt kampó. Épp most néztem a műszerfalat is, mit kibírt a hegesztése mióta megjavították- pedig azt hittem elengedte már- és nem- tökéletes állapotban vészelte végig a kalandokat, miközben már a tartóvas tört el alatta!
hamarosan mi is választ adunk a "B" verzióra
valami alulemezből csinálj oda egy fedelet, oszt jól van.
Egyáltalán nem látszik- egyáltalán nem tud falsot szívni, de ha így hagynám akkor az nem én lennék! Úgy van a fedél kialakítás hogy végül is e nélkül is tökéletes lehetne..
A legjobb sem elég soha!
Arra tippeltem volna csak nem látszott a cserpákja ezért kérdeztem.Ha annyi a repedés mint az a fehér csík akkor hagynám a fenébe.Nagyobb alátétet rá és konyec. Nem fog falsot szívni.Meg különben sem egy kényes rész.Meg nem is látod mert burkolat alatt figyel.
Főleg nem az én motoromon!
Az apjuk retkes műanyag fa..át azt, ilyen nem fordulhat elő és kész!
"mert ez műanyag..."
A légszűrő ház fedelének egy részlete- hogy ez mi a pék faszától hasadt el ott?
Ahogy megnéztem valami féle feszültség lehetett benne öntéskor- bár akkor meg hogy hogy 48200 km után adta csak meg magát?
Lényegtelen most tuti nem feszül, holnap viszem a műanyagoshoz a régi műszerfal belsővel együtt lez vagy 1500 ft-os tétel...
Végül is nem pénz meg semmi, csak bosszantó hogy ilyen lehetett- de gondolom a tiéden tesókám semmi baja!?!
Jellemző hogy így járok, agyon dédelgetve minden meg jó anyag adva neki, aki meg nem annyira figyel ilyenre annak meg semmi baja ilyen dolgokkal!
Ez miaz?Ismerősnek tűnik de nemTom.
Nagy méreg.....
A józan pillanataink valamelyikében.
Jelöljük meg a"B"választ?Addigra összeállítom a nyári meeting program vázlatát. Legalább megdumáljuk,hogy kinek melyik tetszik.
Én a 18-19-re szavazok, egyrészt már csak melegebb lesz, másrészt szabit is oda kértem!
A két időpontot mindenki gondolja át!