Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Intézem Neked Mikikem ,meg LAdamnak is! :-)
Ha jól értem, lehasználtál egy BT45 garnitúrát? Neked hogy jött be, nem elég a tapadása? Amúgy ha most vennék, én is a radial Michelin-t preferálnám.
Csak kíváncsiságból, mennyiért adnád?
Nem tudom ez az új világ hibája-e. 20 éve a nővérem azért hisztizett, hogy apám ne az iskola előtt tegye ki, hanem arrébb, ahol senki se látja, és majd ő besétál, mintha busszal jött volna. Ciki volt ugyanis, hogy Trabanttal jártunk. Cikibb, mintha egyáltalán nem lett volna autónk. Én meg lesz.rtam, mások mit gondolnak az autónkról.

Ugyanígy ma ő félévente cserélgeti a mobilját, ami tele van olyan funkciókkal, amit nem is ért, én meg nemrég dobtam ki életem első mobilját, Sony-Ericsson, majdnem 10 évig használtam, de már tényleg annyira zárlatos volt, hogy minden gomb mást csinált, mint kéne (ha működött egyáltalán). Helyette vettem egy legegyszerűbb Nokiát, se fényképező, se érintőképernyő, minden hagyományos, SMS-t tud meg hívható. Pedig egy korosztály vagyok a nővéremmel (sőt a neveltetésünk is azonos).
Én pl. a kis Ninjámra pont ezért nem raktam még bukógombát, ugyanis ott csak gombát lehet találni, keretet nem. Állítólag esésnél elgörbít(het)i a vázat; de ez csak az olcsó, csak a vázra rápattintott nagy kiálló gombákra jellemző. Olvastam valahol egy jó kis írást, a bukógombák 3 kategóriájáról, melyik miért jó és miért nem, ha érdekel, megkeresem.

Na de félre a gombákkal, ez egyrészt egy keret, ami szerintem sokkal jobb, mint egy egy ponton támaszkodó, hosszú kinyúló erőkar (mint a gombánál). Másrészt meg a felfogatása sem csak a vázra történik, hanem a blokkon átmegy egy csavar ha jól tudom, szóval elég stabil és nem fog eséskor vázat görbíteni.

Amúgy meg gyönyörű munka, és 16-ért... Csak jelzem, a Fehling nyomi utángyártott kerete a Fehling-től rendelve 27e, postaköltség nélkül, hazai forgalmazótól meg 30-40e Ft közt...
Eh, azt hittem ezt a telóolajcsere dolgot már megejtettétek, legalábbis tavaly mintha terveztétek volna.
À ,nem úgy van az!
A zongorista már örökre Lütyővel alhat csak, olyan ez mint Gadus a sátorbòl kilógó szipkáival!
Köszi.Rendes vagy.
én múltkor odaadtam Fisinek Gusztit, akkor most Zongorista is jár neki
na, mit szólsz hozzá Fisi, mégiscsak az urammal alszol és nem velem?!
dehogy töketlenkednél..
szerintem pár méter után, már csak a hátadat látnánk, azt is jó messziről
Én megkaptam Gadus motorját, de Papucsosét is. Nem féltem kipróbálni őket.
És nagyon jól éreztem magam mindkettőn és vigyáztam rájuk, mint a szemem fényére.
Persze ehhez az is kell, hogy ésszel motorozom.

A tesztnapon is szívesen kipróbálnék bármit. Az öcsém is volt a KTM napon és a 900-as Duke-al akkorát motorozott, hogy ihaj!
Jó, de én nem is akarok eladni Neked semmit(nyerészkedni) mert ugye a tesztnapok azért vannak hogy a kuncsaftok elcsábuljanak és ilyen motort vegyenek.Ha csak egy vevőt tudnak szerezni már meg is van az esetleges bukta költsége.Egy négy milllás motoron van haszon gazdagon.(nemrég olvastam valami gazdasági lapban hogy a magyar szuzuki előállítási költsége a cég hasznával együtt cakk-pakk 1 milla.A többi szállítás, kereskedői árrés,nem véletlen hogy nem mindegy hol veszed.Akkor még nem is beszélltünk a bankoktól kapott jutalé után ha hitelre veszed.Úgyhogy ezek egy nagy zsidrákok.
Hehe- ha már a pólóra is a motomániából szedtük félig a karaktereket!

http://youtu.be/J6frQ8w4hSg
Szerintem egyáltalán nem kell a rizikót a márka kereskedőnek bevállalni!
HA te is kölcsön adod a motorodat, és én összetöröm, a minimum hogy a javíttatást állom!

HA elmész egy ilyen tesztnapra, akkor legyen önkritikád- és 40 kilósan NE a 350 kilós GTR 1400- at válaszd, ha meg igen akkor tiszteld benne azt a 160 lovat , és ne nyelezd le az első 10 méteren rögtön.

Szerintem...
Hát van némi igazad.A motorját meg a nőjét nem adja oda az ember.(persze ha meggondolom hogy Zimi ment vele,akkor most az asszony is járna neki? )
Mondjuk én még a Te mocidat sem próbáltam ki Kécskén. Jobb a barátság biztos alapokon.Na meg persze én se adnám oda Rosinantét senkinek.
Ez meg a másik
Ez a tesztnap egy faszság.Állhatsz sorba órákat ,és még aláíratnak egy papírt is hogy ha eldőlsz kicsengeted a kárt.Ki mer úgy motorozni hogy esetleg több százezres csúszka lesz?Ezt a rizikót bevállalhatná a márkakereskedő ha már nyilt napot szervez.Úgyse azért megy az ember hogy elessen.
Lehet,hogy sorra sem kerülnél.Ha túl sok a jelentkező.Én nem is mernék egy tökidegen motorral reszkírozni.A sajátomat is úgy vettem,hogy még a szalonban sem volt példány mutatóban.A katalógusban mutattak egy képet,tetszett,vettem oszt jónapot. Rossz belegondolni mit töketlenkednék elsőre a GTR-en.Azt inkább úgy csinálom,hogy senki se lássa.Pár km után már talán......
A francba, az pénteken lesz.
Nem értem, miért szervezik munkanapra...

Felejtős....
Jövő szombaton elmegyek a Kakucsringre, a Kawasaki pályanapra.
Kipróbálom azt a W800-at, ha már annyit álmodozok róla.
üdv.ER 5 motorhoz eladó jobb-bal oldali gyári bukócső-felfogató csavarokkal,bilincsekkel.az egyik horzsolt-csúszássérült-csak telefon:06302093728
Ha tudsz várni egy kicsit akkor rendeld meg az r17- nél az új Radial Michelin Street Road -ot .
Jó a Bt 45is, bár mostanában volt pár embernek baja vele, berepedezes es ovalitasi problémák...
Jó a Heidenau K63-64,ezt is használjuk páran.
Itt van toluk az új K80 széria azt még nem próbáltuk. Ezek még mind diagonal gumik. A döntés a te kezedben van.
Pumuklee meg a Metzeler márkát preferálja.
Hát ennyi.