Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen ezt akartam hallani.
Ugye az ER-5 démoni belsejére gondoltál?
Démoni T9
Én annyiban alakítanam ezt át ,hogy a villa középtol át hoznam a fejet az első lanckerekhez a démoni belül ...
À ,csak simán hülye vagy Mikikèm, így is jó lesz? ?
Azt is meg lehet mondani ha hülye vagyok hogy ilyenre költök...
Ja és aki elolvasta az irományom, nyugodtan fűzhet hozzá véleményt, kritikát, javaslatot, ötletet, ő mit venne, bármit és bárkit meghallgatok szívesen.
Persze, mindjárt küldöm is, talán lesz benne hasznos infó, bár látom már nagyon szépen megoldottad (az különösen tetszik, hogy üresben nem olajoz, tehát lámpánál állva nem lesz tócsa a motor alatt).

Egyébként az első fogkefés próbálkozás sem volt rossz szerintem; nálam az egyik fő esélyes a PDOiler (http://pdoiler.co.uk/), annak a feje kb. ugyanezen az elven működik: egy kis ecsetben végződik a cső, ami benyúlik a lánc alsó ága fölé (hogy belülről kenje, tapasztalatok szerint ha kívülről folyik rá az olaj, az nem nyújt kielégítő kenést). De nem érinti a láncot, hanem kb. 2 cm-re lebeg fölötte, és amikor a lánc csapkod, akkor hozzáér, és lehúzza az ecsetről az olajat. Mivel egy rugalmas cső végén van az ecset, ha túl nagyot csapna a lánc, akkor sincs baj, mert felhajlik.
http://pdoiler.co.uk/index_htm...

Egyébként azt hiszem, elfelejtettem írni, hogy találtam egy magyar lányt, aki anno behozott pár PDOiler-t Angliából, és itt a képes motoron korrekt áron árulja, már nem sok van neki: http://www.kepesmotor.hu/motor...
Én elég közel vagyok hozzád (adatlap).
Ha gondolod .
A képek alatt találsz leírást
Hát ezt így nem értem..
Mi az a fogkefe meg sok izé? Bôvebben nem lehetne ?
fhújjj, még jó, hogy nem voltam ott

hát ja, Gadus jól nézett ki
és szállóige lett a bőrtanga, diópálesz, ötezeröccccá, no és Sagem székről való leesése sem volt semmi...egyem is meg a kis szívét
szóval, srácok, ezek jó kis élmények
Ha nem nagy kérés én is szeretném megnézni.
Cserében megmutatom az én fapados olajozómat, tegnap élesben is ki lett próbálva, úgy néz ki jó és marad ez a végleges állapot.
Láncolajozóm története

emil: mozsonyil@gmail.com
Szia!
Ha kell, akkor tudok leírást küldeni mailre ! Pakson nem tudom ki van de én kalocsai vagyok, kompolj át Gèdernèl!
Helló!Mocit nézek jelen pillanatban és néztem ki ER5-öt is.A kérdésem az lenne nincs e valaki Paks vagy Dunaújváros környékbeli hogy meg tudnám nézni élőben a motorját!
Nagyságra milyen meg ülés pozició meg hasonló
menni nem akarok vele csak lecsekkolni hogy merjek e venni!

Esetleg írásban tapasztalatokat várnék hogy milyen a gép.kigyosítás előzés 2 személyel stb
Ziminek ment, de Neked nem találom a mail címedet. De mindjárt bemásolom FB-ba.
Nekem is!
Nekem jöhet Miki!
Fotók és videók készültek arról, ahogy toltátok egymást... Ezt se felejtsd ki !
Valahol 8 évet olvastam. De szerintem ez gumifüggő, meg kell nézni a felületét; nemrég tett fel valaki egy fotót egy olyan gumiról, amit én is használok, kb. egyidősek, az övé tele volt hajszálrepedésekkel, az enyém meg kifogástalan.
Én csak BT45-öst használtam és nincs viszonyitási alapom.
Amugy köszönöm a válaszokat, azt hiszem, hogy én is Michelint fogok felrakni.

U.I. valaki meg tudná mondani, hogy mennyi idő alatt öregedik el annyira a gumi, hogy mindenképp le kell cserélni?(ha kopott ha nem)
Na most jól elárasztottam az oldalt. Ez van, ha sokáig megvonják a fórumot. :D Még a láncolajzókról is írtam egy kis tanulmányt, de az már olyan hosszú lett, hogy nem merem ide felrakni. Viszont ha érdekel valakit, elküldöm e-mail-ben.

Jelenleg két végső esélyes maradt számomra, vagy a Scottoiler eSystem-et fogom megvenni, vagy a PDOiler-t, ezek mind tudják ami nekem kell (minden hőmérsékleten és dőlésszögnél egyformán adagol, mindenféle olajjal megy, menet közben állítható, könnyen fel-/átszerelhető). A Scott kb. 2-3x drágább, és nem biztos hogy annyival jobb is, úgyhogy nagyon hajlok a PD felé (főleg hogy korrekt áron magyarországi eladót is találtam, igaz már csak pár darab van neki: http://ns.kepesmotor.hu/motor_...).
1-et értek. Én alapból vállalnám a felelősséget, még ha nem is köteleznének rá, ez természetes. Tesztmotorokkal meg amúgy sem a határait próbálgatja az ember.

A másik meg, haszon ide vagy oda, azt a tesztnapot azért meg kell szervezni, a pályabérletnek, motorok felkészítésének, szerelők-felvezetők-marketing emberek bérének stb. stb. így sem 2 fillér a költsége, akkor sem, ha a végén senki nem vesz motort (mert a nagy többség azért nem vásárolni megy). Gondolkozz szervezői szemmel: ezeken felül, puszta jótékonyságból még bevállalnád, hogy a 30 milliós gépparkot totálkárosra törik, mert hát ingyé' van, nem? Akkó' meghajtom! :)