na de ez van
és ez így is marad!
Hozzám alapból így került és tulajdonképpen most a kipufogó lett visszaállítva a nyitott dobhoz hangolt karburáláshoz. Nagyon tetszik ahogy azóta viselkedik a gép, ráadásul a gyári dobban szunnyad a tűz ami talán kevésbé lesz feltünő a szerveknek... főleg hogy a hangja is csak 4ezer fölött jön meg egy kicsit...
majd legfeljebb vigyázok ha rendőrt látok és olyankor nem énekeltetem a magas C-t!
azóta 4,5-ös átlagom van. Ehez hozzá tartozik hogy a karbi szinkron rendbe. A levegő szűrőt időnként takarítom. Spurit adagolok rendszeresen, figyelek a kerék nyomásra és csak 70kg vagyok.
nekem is sportdob van rajta, de viszont én nem járok vele olyan lazán. Ám nem is nagyon érdekel
Kettő alatt 6-ot is bepapál nálam
Így aztán nem csoda ha nő a fogyasztás. :)
Ennek a szitálásnak valahol máshol van a magyarázata.