Kawasaki ER-5

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom itt lehet e még kapni?

De állítólag- vámmal együtt is csak 50 ezer körül van az egész. Szemben a hivatalos márkakereskedés 300 ezres árával...
Nekem sima kis Puig plekom van és 181 cm körül vok. Simán megyek vele tartósan is 130- 140-et ha kell, majd megerősödnek a nyakizmaid idővel. Ez egy naked gép.
Tükrökkel semmi bajom, csak néha kilazulnak.
Hátulja szerintem elég stabil lehet a guma nem annyira jó, de ehhez szerintem semmi köze a hagyományos rugózásnak.
Sziasztok, öszzegyült pár problémám a motorral kapcsolatban, kiváncsi vagyok valaki tud-e megoldást:

1. Szélvédelem: 110 felett nekem tortúra menni a géppel. Van egy Givi plexim, amit már merőlegesre állítottam, ezzel autópálya tempóig jó felette szabályosan cibálja a sisakom (elég magas vagyok). Már azon gondolkodom, hogy ledobom a plexit.
2. Tükrökben semmit nem látok a könyökömön kivül, ha kijjebb állítom akkor meg nem látok be magam mögé. Van valakinek tapasztalata más típussal? Hosszabb szár és nagyobb felületű tükör kellene.
3. Eléggé csúszkál a hátulja az úthibákon. Ilyen gyenge lenne ez a hagyományos hátsó rugós megoldás, vagy a Pirelli Sport Demon gumi szar (új, nem kopott, tavaly vettem)?
Üdv, mindenkinek.
Nekem egy olyan problémám lenne hogy egy komplett műszerfalra lenne szükségem, mert az enyémen a motron nincsen. És most már egy kicsit kezd bosszantani hogy nincsenek előttem a mutatók. Ha netalán valakinek akadna egy ami eladó sorsra került szivesen megvenném. Ja és még annyit hogy 2004-es a gép tehát már van benne üzemanyagszintmérő. A segitséget előre is köszönöm.
Sisak témához:
Nekem ilyen van: http://www.fc-moto.de/epages/f...
Igaz nem rég vettem, de eddig nem tudok negatív dolgot mondani róla. Persze azon kívül, hogy francia
Sajnálom, hogy belefutottál ebbe a kellemetlenségbe.
Most már nem tudsz mi tenni, mint megvárni, hogy készen legyen.
Legfeljebb többet nem viszed oda a gépet.
A hozzáállásból itélve szerintem többet fog kérni mint elnézést! Ráadásul még mindig nincs kész pedig hétfőn már egyre odavittem a motort! De majd meglátjuk!
és
Tőlem semmit nem kértek, csak elnézést.
louisban n85 120 ajróó!
Sziasztok!

A mai nap megrendeltem a motoromra a MICHELIN PILOT STREET RADIAL gumit remélem nem fogok benne csalódni.
Kérdésem az volna, h majd szeretnék a motoromra króm kormánysúlyt......tudtok ebbe segíteni......honnan tudnék rendelni ami tuti jó rá?

Köszönettel: Szabolcs
Gyönyörű Kiskőrösi bukó feelingje van!
Szép, szép de nem az igazi

Erről mi a véleményetek: link
Eddig nekem is az volt a véleményem, hogy a bukó legyen fekete. DE mióta sokat autózok azt tapasztalom, hogy az UV zöld sisakot drasztikusabban hamarabb veszem észre mint bmilyen mást. Ebből kiindulva akarok mindenképp olyat, bár tudom, hogy nem szép, de én a biztonság részének tekintem a láthatóságot is, hisz ha időben észrevesznek, akkor lehet már nem is kell kipróbálni a bukó védelmi szintjét
Tököm se húzna fel kukás mellény színű bukót- de az enyémben van narancssárga mintás is az nem jó?
Belgában aztán van aztán Mikikém!
Köszönöm mindenkinek a sok hasznos tanácsot

Én még nem hallottam a Marushin sisakról, Ti melyik modeljét használjátok?

A probiker is szimpatikus, de abból meg nem találok UV zöldet
Igazad lehet.De nézd meg hogy mi a CE jelölés nivója.(egy kalap szar)Autónál is beteges a törésteszt,hát még bukónál.Az az igazság hogy én amikor vettem a bukót nem sajnáltam rá a lét.Aztán utána olvastam tök mindegy hogy mi van a fejeden ha nagy sebességnél esel (nem is olyan nagynál)úgyis leszakad a fejed(eltörik a nyakcsigolyád) Jó lehet venni motorra is henst de abba milyen lehet motorozni?
Illetve Erának is Probiker van csak más típus- és jól bírja neki.
Nekem az nem tiszta a sharp tesztben, hogy egy bukót hányszor törnek. Minden töréshez új bukót használnak? Mert az lenne a korrekt. Sőt az igazán korrekt az lenne, ha egy adott szögből történő törést elvégeznének 10x, vagy inkább 100x, természetesen mind a 100x új bukóval, és annak az eredményeit összegeznék. És igazából még ez a 100 sem mond statisztikailag semmit, mondjuk egy milliós példányszámban gyártott bukónál.

De gyanítom hogy nem így történik a dolog, főleg mert ez egy államilag finanszírozott egyetemi projekt. Szerintem fognak 1 db bukót, és azt végigtörik egymás után minden irányból. Így aztán az első után már tulajdonképp egy sérült bukót tesztelnek, ami nem egészen reális; a bukók egyetlen nagy ütésre vannak tervezve, és egy tényleges balesetkor is egy nagy ütést kapnak általában, még ha utána pattog is az úton a motoros, azok már nem ugyanazok az erők. És mindezt egy bukón végzik, ami lehet hogy pont gyártási hibás a millióból. Ezért statisztikailag semmitmondó.

Ezért jöhetnek ki olyan furcsa dolgok, hogy ugyanannál a sisaknál a bal halánték zöld jelzést kapott, a teljesen ugyanolyan jobb halánték meg feketét. Meg ha megnézitek rendre az olcsóbb, polikarbonát/termoplaszt sisakok teljesítenek jobban, ami nem csoda, ha azt nézzük, hogy rugalmasabbak, mint a drágább üvegszálasak, kompozitok, tehát jobban bírják a több ütést. De ha minden ütéshez új sisakot vennének, akkor lehet kiderülne, hogy az üvegszálas is van olyan jó vagy jobb.

És akkor még az olyan tényezőket nem is veszik figyelembe, mint a kényelem, kilátás, szélzaj, súly stb., pedig ezek is nagyban hozzájárulnak a biztonsághoz szerintem, mert ha menetközben nem tudsz koncentrálni a zajtól, vagy nem látsz ki rendesen, akkor lehet akármilyen jó a törésteszt, azt a sisakot akkor sem mondanám biztonságosnak.

---

Na de mindezt félretéve, mégiscsak jó, hogy van legalább valamilyen adatbázis, ahol utána lehet nézni a sisakoknak, még ha nem is szentírásként kezelendő az eredmény. És nálam is úgy jött a képbe a Marushin, hogy hihetetlen jók a töréstesztjei. ( ) Aztán megnéztem, ez egy egykori japán márka, amit megvettek a németek. (megint ) Aztán azt is megnéztem, hogy a súlycsökkentésben élen járnak. ( ) Aztán hogy nagyon korszerű anyagokkal dolgoznak, szinte minden sisakjuk üvegszálas, karbon vagy hasonló. ( ) Aztán elolvastam teszteket, véleményeket, mindenki nagyon pozitív volt róla. ( ) Aztán megnéztem a terméklistát, és találtam nekem tetszőt, ami jól is nézett ki, meg tudta is amit elvárok. ( ) Aztán megnéztem az árakat, gondoltam ilyen csúcssisakokra úgyse lesz pénzem... és nem igaz! Jellemzően az alsó-közép árkategóriában mozognak! ( )

Szóval eldőlt, ameddig kapható lesz, én maradok ennél a márkánál szerintem. Tényleg nagyon jók a sisakjaik, ár-érték arányban meg verhetetlenek.
Szia Tesóm!

Nos a Caberg jó kis sisak volt, de voltak vele bajaim. Egy csak akkor lett halk stb mikor ráeszkábáltam a bogárhálót! A siska maga jó lett volna könnyú- és jó a napszemüvege, de amúgy olaszos. Fél év után a műbőr részek elkezdtek megrepedezni. MEg kicsit kinyúlt a belseje. Nem volt orrvédő vagy mi gumi benne, de nagyon szerettem. IUgazából Ziminek akartam segíteni, mert nem tudtam elviselni a fején azt az ezer éves borzadályt!
Így nagyon baráti áron adtam tovább neki.
Mot először az MT- t néztem a napszemüveges 24 400 lett volna, de sajnos nem tudnak még mindig hozni belőle, mert ne győzi a gyár. Aztán Néztem a VR 2 Caberget az utódját annak ami volt, de ekkor már nem voltam biztos benne- és az 42 e ft körül lett volna.
Kapóra jött hogy tavaly kinéztem ezt a Probikert, Erának meg régóta ez van és jól bírja.
Szal hogy még le is volt árazva 34 ezerre kapóra jött.
NAgyon jó anyag kidolgozás pinlock előkészítés.
A napszemüvege néha hajlamos felragadni, majd lehet ránézek miért, de amúgy a susogáson kívül nagyon jó kis sisak ajánlom mindenkinek!
Ja és tök mindegy mit vesztek csak ne Kínában gyártsák.(tudom hogy ott is csinálnak minőségi cuccokat csak azt nem is ocsoé nyomják
Szerintem meg nézzétek meg a sharpot.Én annak idején azért vettem marushint mert megnéztem a töréstesztjét aztán nem volt túl rossz Azóta is az van(999-es)elég könnyű(1050g)és a sharp teszt nem az általános szögből ejti a bukókra a súlyt hanem megpróbál az élethez közelibb törésteszteket produkálni.
Most amúgy végignéztem a HJC választékát, ha most vennék HJC bukót, tuti én is az IS-17-et venném. Mindent tud, ami nekem kéne, és szerintem az ára korrekt (főleg ha azt nézed hogy ha a hozzá járó tartozékokat külön kéne megvenned, már csak az 10e-en felül lenne).

Még egy dolog csak eszembe jutott, ha esetleg szemüveges vagy, akkor fontos lehet, hogy a HJC-ben kényelmesen lehetett szemüveget viselni, nem nyomott, mert volt direkt a szárnak kialakított hely. A mostani sisakomban sem nyom, de ez nem mindegyik sisakra igaz.