Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs, nem Neked akartam, hanem kopasz6-nak.
Nálunk is az ER-5-ön a Pilot Activ van, tényleg nagyon jó gumi, bár az ára ennek sem fog tetszeni.

Michelin Pilot Street talán a legjobb most ebben a kategóriában, az ára sem volt vészes, talán akcióban volt év elején... Kérdés hogy Neked mi az elfogadható ár (és mit vársz cserébe). Bridgestone BT45 is olcsó viszonylag, kérdezd róla Fisit, ajánlani fogja. :) Én meg hiszek neki. :)
Szia.
Árban segiteni nemnagyon tudok, de tapasztalat szerint én a Michelin pilot activ abroncsot tudom ajánlani, igaz árilag nem a legolcsóbb kategóriába tartozik, de nagyon megéri én olyakat vettem rá, tökéletes tapadás vizes és száraz úton is, hamar bemelegszik még egyszer sem csúsztam meg vele. Van nekem most rajta több mint 6 ezer km és a hátsó kerék kb 75%-os az elsőn meg szinte nem is látszik hogy kopott is volna valamit.
A hirdetésben megadott elérhetőségeken tudsz érdeklődni.
Sziasztok!
Új gumikat szeretnék vásárolni a mocimra a következő szezonra. Tudna valaki segíteni?
Az internetes árak nem igazán tetszenek. 130/70 R17, 110/70 R17
Szia Lacikám!
Már nézem is!
Fisi, ha van kedved olvasd el a Sevenfifty fórum 16251-es hozzászólását, ma szelepet állítottam és látható nyomait véltem felfedezni a Xado-nak.
Nem tudom, hogy mi a szerepe, könyv szerint ide kell csatlakoztatni az olajnyomásmérő műszert
Akkor hiba nincs a mocimmal. Köszi a segitséget-tanácsot.
Ez a kuplung oldalon van, a víz leeresztő csavar előtt. De mit is csinál pontosan!?
De sajna ez ilyen. Mindkettő világít, azt olyankor barkoba hogy mi halt el...
A héten ezt a csavart szedtem ki a blokkból: http://imageshack.us/photo/my-...
Nem semmi, hogy ilyet visszaraktak.
Olajcsere után nálatok is világít az olajnyomás jelzőn kívül a magas vízhőmérséklet visszajelző is? Nem gondolom, hogy együtt kellene működniük.
Kawasaki Er- 5 végsebessége 175- 180 km/h- mennyit menjen? Egyszer haver feketéjével tudtam erős hátszélben a tankra tapadva 194- el menni óra szerint...

Láncszett ha rendesen használod a motort és ápolod a láncot legalább 45 ezer km-t ki kell bírjon..

Ha mész 3.- ban azt hirtelen koppra húzod a gázt, még jó hogy köhhent egyet, mikor ily hirtelen full anyagot engedsz rá! Meg is kell enni azt a "sok" benyát előbb.HA seggbe rúgnak erősen- előbb te is körül nézel mi van mielőtt elrepülsz nem?
Üdv.
Nekem az én mocomin szintén digitális műszerfal van és én egyszer mentem vele dombról lefele a műszerfal szerint 178,4km/h-vel és a digitális fordulat pedig 13.500-at mutatott mondjuk a fordulat az nem reális de a km az lehet. De azóta rendes körűlméynek között olyan 165-173-ig van a végsebessége én egy kicsit kevesellem. Vagy ennek igy kell lenni? (állitólag a műszerfal GPS szerint mutat, mert amik vannak a faluba a asebesség mérők attól csak 1-2km/h eltérés van csak.) A mocin sport dob van. kb 24ezer km van benne originál, mert még csak mostanre került oda a láncszett hogy cserélni kell. Ilyen végsebesség reális vagy kevés? Vagy valamit csak állitani kellene a karbin? Mert néha megcsinálja azt ha adok neki egy gázparancsot padlóra pl 3-as-ba olyan 80km/h sebességnél akkor úgymond köhhent egyett a motor és mint a kit kilőttek úgy elkezd húzni, de nem mindig csinálja ezt néha szépen simán elkezd húzni.
A válaszokat- tanácsokat-segitséget előre is köszönöm.
Üdv.
Engem érdekelne a linken amit küldtél az alkatrészek, a műszerfal kellene nekem róla. Megoldható a dolog?
Nem az enyém csak mutatom, hátha valakinek kell róla valami:
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Szerintem a fojtott is ki pörög ennyire,terhelés nélkül. Amúgy igen 10500 körül szabályoz le..
A tiétek amúgy meddig pörög?Mert nekem nem gyári a km órám már, hanem digitális, de aszerint 10.500-as fordulatig enged ott szabályoz.Tehát igazából hatodikban is ki kellene pörögnie addig ugye?
Nem tévedsz de ennyi sebesség különbség nem jöhet szerintem fogaskerékből! Egy két fogszám amit lehet változtatni, az nem fogja levenni ennyire a végét.
Esetleg végsebesség kérdésben az áttétel nem lehet ludas?
Mert ha használtan vették a gépet és valamelyik előző tulaj nem a gyári fogszámmal rakott rá lánckereket akkor az is beleszólhat a végsebességbe. (jobb gyorsulás, nagyobb nyomatékot, jobb fogyasztás reményébe) Ennek kiderítése még nem jár sok szereléssel.
Mielőtt neki áll az ember kiszedni a fojtást ami lehet nincs is, ellenőrizzük szerintem ezt is. Persze javítsatok ki ha tévednék..
na de Róbert!
én sem vagyok rajta a fb-on...itt vagyunk
Okés, köszönöm válaszod, bár igazából nem vagyok nagy száguldozó, csak mégis kíváncsi voltam, hogy most mi a helyzet.
Rendes esetben a 150- tartós utazó lehet, az Er-5 ön- szal nézesd meg!
180- akkor lehet a tiéd fojtott verzió- mert azoknak annyi a vége kb..