Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem várd meg míg szetesik addig nincs értelme ..
És mit gondolsz.......csak a hang miatt cseréljem le? Változik annyit a hangja?
Néztem pár videót a neten de gondolom közel sem adja úgy át a hangját mint élőbe.......szóval ezért kérdezem, mert amúgy hibátlan makulátlan a dobom.

Köszi.
Arra haa !:-)
Még egy tapasztalat.
Kifogyott a Fuchs Titanium Dri Gel -je. Összegezve ez is szar lancspray ..
Nem tudom Smicenak hogy jön be, a blokk a villa minden total lancsprays volt de a szemek meg fenyesek ..
Viszont !

Vettem kíváncsiságbol egy flakon Molos lancsprayt le is mentem hidba !
Kurva jó anyag, ubereli az eddig etalonnak tartott (számomra ) motul road ptfe plust is !
És arban is jobb mindössze 2500-2700ft!
Ajánlom !:-)
Szerintem erre gondolt: http://totalbike.hu/tesztek/2013/09/07/kawasaki1400gtr
Hol?Mert én csak egy 2007-es tesztet találtam.
Hát lehet de akkor profin hegesszetek fel a platnit. Petinek nyolc hogy hogy készíti el szerintem . Karbi szinkron ,alapjárati keverek állítás lehet kelleni fog, a szinkron mindenképp !
Köszönöm!

Gondolod úgy nem lehetne egy olyan verziót nekem is csinálni mint ami Neked van, ha nem megyek el Hondó Petihez? Mindképp egy olyan megoldás kell nekem is.

Köszi.
Kevésbé peremelt mint Ivzoe ...
Össz vissz ..
Bocs telorol írtam
Nem tudom, a meret miatt de más a két dob hangja is kicsit . Ivzoe talán kissé hangosabb ,enyém meg dormogosebb .
A kék motor az enyém. A másik Ivzoe .
Különbségek:
Enyem mérete a gyarieval egyezik meg.
Kevesebb szegecseles,ha jól megnézed akkor toben nekem nincs is!
Kipufogó vég laposabb szogu kevésbé peremelt mint Csorba.
És még a lényeg ,ivzoe össze van csúsztatva,alul látszik a bilincs. Lényegében a gyári csore van racsusztatva a vég dob csove .
Enyemen le van vágva a gyári dob és az a platni van rahegesztve a cső végére amire a dob csavarozva van.
Szerintem ez sokkal szebb, profibb !
Viszont ehhez el kellet menni összesen 560km-et, Hando Petihez ,a másikat otthon te is fel bírod rakni! Enyémhez le kellett venni a rendszert .
Össz vizes, így ezekkel a változtatásokkal volt 42 e az enyém ,Ivzoe 32.
Ja és még egy!
Ivzo dobja bilinccsel van körbe a labtarto konzolhoz fogva, enyém meg mint a gyári, a palastra van a tartó fül hegesztve!
Sziasztok!

Talán nem néztek hülyének a kérdésemmel.
Tudnátok nekem abba segíteni, h a két dob között mi a különbség? Tudom,h elvileg semmi de a felszerelésbe mégis nem kicsi van számomra!
Ezen a videón úgy néz ki az összerakás mintha gyári lenne tehát a dob előtt semmi bilincs semmi plusz dolog nincs.

http://www.youtube.com/watch?v...

Itt viszont jól látható, h nem gyári dob van a vason! :)

http://www.youtube.com/watch?v...

Az első variációba, h van megoldva? Valami olyat szeretnék én is összehozni!

Köszönöm.
http://www.nagyvas.hu/motoralk... D1&evjarat=2001-2003&oem=&evjtol=2001&evjig=2003
A Nagyvasnál találtam méreteket, 1997-99-es évjáratot hozott fel, ill. 2001-03-as közöttieket, mindkettőhöz 37x50x11-es méretű kell. Nem tudom mikor volt frissítés a típuson belül, de szerintem a teló nem változott az újabb típusoknál sem. Ha mérettel mész be egy komolyabb szimering szaküzletbe akkor akár jó minőségű kétajkút is vehetsz, feltéve ha létezik abban a méretben, ha meg nem akkor legyártják és elfelejtheted az utángyártottakkal való kínlódást.
Testvéreim az úrban és fôleg Parabellum!

Gtr 1400 gyorsteszt a total bikeon ! Kawa forever!
Rendicsek!
Én nagyon örülnék, ha a mostani is így bírná. A régit 2-300km után állítani kellett.
Oké Lacikam !
De csak délután három után hívj mert éjszakás vagyok még ma!
Ezért javasoltam az Enuma képviseletet anno! Gyárilag is ilyen lánc van az Er- en!
Amúgy most neztem kb 9500 km alatt most kell majd holnap húzni kicsit rajta, illetve nem is kellene mert még az eloirt 40 mm logasa van a lancnak . 35 mm-rol indultam anno, tehát fél centit nyult ennyi idő alatt a cucc. Most nem tudom, hogy ez jó vagy rossz ertek e! ?
Most látom hogy hívtál cimbora, suliban voltam és a teló néma üzemmódban maradt
Holnap visszahívlak, ma már nem zavarok
Igen, mostmár tudom, mert megszámoltam az eredetit.
Azért nem is néztem meg előtte, mert direkt ER-5-höz rendeltem és azt gondoltam, hogy olyat adnak, amilyen gyárilag volt.
Hát én szeretem használni .Igy biztos annyival van meg húzva, amennyivel kell.
Persze hogy ki kellett venni, mivel az eredeti lánc 106 tagos ..
Nincs nyomatékkulcsom (szerszámom az annyi van hogy sok) de még nem éreztem hiányát.Úri huncutság az nem más.Csavart kétféle módon lehet meghúzni:érzéssel vagy erőből.Azt meg illik tudni mikor melyik az aktuális. Kb. ennyi.
Sikerült kicserélni, kicsit több szenvedéssel járt, mint gondoltam. Megfogadtam a tanácsot, elvittem autószerelőhöz, ő légkulccsal egy pillanat alatt lekapta a kis lánckerék anyáját.
Az összerakásnál kicsit megszívatott az, hogy 108 tagból álló láncot adtak, azt hittem ezzel nem is lesz gond, de végül ki kellett venni 1 tagot, utólag lehet, hogy belefért volna 2 is.