Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Ezt most találtam a dobokról. http://www.gyakorikerdesek.hu/...
Természetesen teszek fel, de csak télen fogok hozzákezdeni. Valószínűleg egyelőre csak olajat fogok cserélni, ha gond lenne később, akkor szimeringet is.
Cblaci a régi szimmeringgel ütötte vissza a Hondan anno. Tennel fél nagyon részletes leírást kepekkel boven kísérve a mûveletrol majd?
Értem, csak vettem olajat és szimeringeket is, hogy ne kelljen egy ideig hozzányúlni. Az olajcserét meg tudom itthon is csinálni, csak ha jól láttam, akkor elég mélyen van bent a szimering (amennyiben cserélem), ezért beütővel kellene az újat betenni, ami meg nincs.
Hivatalosan az olaj cserehez nem kell szimmeringet meg porvedot cserélni !
Csak úgy voltam vele hogy nyolc éve új kora óta nem volt olaj cserelve benne. Gondoltam akkor már megelőzés gyanánt a szimmering ,és a porvedo is legyen cserelve. .. SURI nem akarta cserélni én erolkodtem hogy legyen. Mondom ,nem ereszt csak azok a fax karikak ne lennének rajta. ..
Nekem a télen lett kicserélve a teló olaj Suri által, de eddig semmi folyás/cseppenés/szivárgást nem produkált , pedig a Lengyelországi túrán kapott rendesen szegény

Persze nem azt mondom, hogy rohanj cserélni, csak ez is egy tapasztalat...
Most megijesztettek ezzel a telós olajcsere dologgal, tavasszal meg akartam csináltatni Surival, de akkor lehet, hogy megvárom, amíg vége lesz a szimeringeknek.
Más:
Meggyőztetek, Xado olajat fogok majd venni bele.
Köszi ez már atjott !:-)
Elküldöm mégegyszer.
Nem kaptam meg Mikikem! Koszi akkor! Majd jelzek!
Winkler szerintem is egy gyökér, hát amit a wd40.hu/‎ is pozerkodik, ezek szerint valahol biztos jól fekszik.
Válaszoltam még tegnap reggel, majd nézd meg FB-n. (Vagy szólj ha valamiért mégsem kaptad meg.)

De egyébként persze, el tudom intézni simán, úgy jó ahogy írtad. Meg ha lesz kérdésed esetleg a Brian Stokes-hoz, aki csinálja, azt is lelevelezem ha szeretnéd.
Smice látom elolvastad a leguccsó üzenetet a PD oiler ügyben majd írj -már mit tudsz ha úgy van- intézni!
Jelenleg az a problem a teloval hogy nem enged meg semmi, de egy egy út után- amerre mozgott a teló úgy a becsúszó szárra karikákat rajzol- értsd- sok sok halvány vízszintes vonal van a száron. Ha lehúzom ujjal sem érezni olajos- zsíros érzést, csak mi a faszé rajzolgat, a régivel ilyen nem volt... Grrr...
Surit felhívva- aki csinálta, azt mondta lehet régebb óta állt a raktárban a szimmering, és bár tapintásra nem volt rossz lehet már kissé keményebb mint kellene. Még jó hogy a régi 8 éves az nem volt megöregedve mi?
Na én is erre jutottam, írtam is Neked, itt valaki korábban írta, hogy amíg nincs baja a telónak, addig nem kell szétszedni; szerintem én sem nagyon fogok a Ninjához hozzányúlni amíg nem muszáj. Nem lustaságból, hanem mert úgy látszik nem egyszerű olyan jól összerakni, ahogy gyárilag volt.

Az smkp.-mban fordított Showa teló van, mindkét szárból elfolyt az olaj szinte egyszerre, pedig nem sokat használom, és az előző tulaj szétszedte hogy olajat és szimmeringet cseréljen. (És nem végzett kontár munkát.) Nem bírta azóta két évig se, nemhogy 8-ig. Most én cserélek megint olajat és szimmeringet, kíváncsi vagyok meddig tart, de valahogy nem hiszem, hogy nem kell majd hozzányúlni éveken át...
Nem, ahhoz értenem kellene a politikához... (Bár tudom, van aki úgy is sokra viszi ebben a szakmában hogy nem ért hozzá. :))

De igazad van, nem érdemes, csak most valahogy kibukott az a sok méreg amit a kocsitesztekkel magamba szívtam Winklernek köszönhetően. Érted, áldozol a drága idődből arra, hogy elolvasd a 2 oldalas tesztet, amiből az egyik oldal arról szól, hogy milyen rossz az autó, mert a műszerfalon az ezüst díszcsík helyett krómszínű kéne, hogy legyen, a másik oldal meg arról, hogy milyen kedves a Manci néni a zöldségesnél, és a lánya is most érettségizik.
Ha meg véletlen megtudsz valami fontosat is az autóról, akkor az első próbakörödön rájössz, hogy hoppá, ez nem is úgy van. Már ha van még kedved a próbakörhöz.

De támogatom az ötleted, szerintem 1000x jobb tesztet tudna írni itt bárki a GTR-ről! És lehet kiderülne, hogy obszcén szavakat sem kötelező írni egy tesztbe. (Mert ugye ez a GTR cikk is elképzelhetetlen lenne, ha nem lenne mindjárt a címében legalább egy "segg". Nem volt elég a szerzőlistában... Nesze neked igényes újságírás, meg népművelés).
Az első villám is ferde volt. A két teló bilincsnél lazítva be lehetett állítani. Ezt is most oldottam meg egy hozzáértővel.
Az olajcserekor ba..ták el, úgy mint a km óra spirálomat.
Oda se viszem többet a motort.
Nekem nem eddig ,de nem is olyan mint volt. ..
*hagyjanak már logva ...
A teló olaj cserével nekem is ez a bajom.
Szivárog az egyik új szimering.
Na jól van, atyjának már logva .... Cepsa olaj potom 5e gy/liter áron, a hasonló Fuchs 3800ft literenkent ...
Na meg a téli tárolás ... Ki kezdte el ezt a hu minden télen új olaj kerüljön a motorba baromságot nem tudom. Kocsiba pl mindenki télire olajat cserél mert lehet azzal is havonta lehet csak 2x-3x fog majd menni ? Nem mondom ha olaj csereig marad 500km csereld le, de igazából azt is bele lehet tenni egy hoszabb turan vagy inditsa be az ember azt menjen vele két hetente 50km-t akkor is elfogy lassan. ..
Másik ,cserelj a teloban stb olajat, meg a faszomat .
Épp,most szopom a faszt azzal hogy 8év után lecserèltettem az olajat a teloban gyári új porvedo meg szimmeringgel. .. Erre olyan mintha nem tomitene úgy mint a régi 8 éves .A telo olaj patyolat tiszta volt és megvolt az összes mennyiség benne. Persze elfáradt nem vitatom ,most vissza kaptam elore az új olajjal a gyári két sepru nyelet ...
Szal van ebben nagy fokú lehuzas is azért ... De mindenki csinalja úgy ahogy akarja .
A Xadot én is tudom ajánlani.
Fuchs eszter full szint 10w-40vagy Xado fullszint inkább !
Köszi a gyors választ, mert akkor ezt ami van nekem, kinyomtatom és könyvbe köttetem és ha netalán kellesz belőle valami akkor azt leforditom, ha nem fogom érteni
Hiflot nem szeretem, Mann minőségi és 5-700ft_val drágább .amúgy a gyári is nemrég azt hiszem 2500volt nemrég. ..