Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz nagyon hasznos és főleg jó minőségű a manuál, de a többi is korrekt.
Köszi a szíveslátást, és a segítséget amit kaptam. Ha tudok én is szívesen segítek. Első lépésként próbáld ki amit írtam, és írd meg a fórumra, vagy akár e-mailba. Aztán majd tovább lépünk. A zavarszűrős pipa és zavarszűrős gyertya kombó okozott már meglepetést másnak is.
Köszönöm az ötletet! És csak semmi bocs, mindenkitől szívesen vesszük a segítséget/hozzászólást! :) Te meg apai ágon már amúgyis ER-5 tulaj vagy, úgyhogy üdv köztünk! :)
Hella Gábor! Atnyalaztad már a sok új anyagot!?
Bocs hogy beleugatok, de a helyedben megnézném a gyertyapipa zavarszűrőjét is.
Legegyszerűbb ha megcseréled a két gyertyapipát és úgy próbálsz indítani.
Ha ekkor működik az addig halott henger, írj, és segítek továbblépni.
A Bt45-el,egy idoben voltak bajok, és valljuk be a Michelin Street Road sokkal fejlettebb és olcsóbb gumi! Arra ügyelj hogy mindenképp a radialt vedd meg, mert a diagonal is ugyanannyiba kerül!
Páran használják már, nagyon jó kis gumi. Amúgy a Bt45 sem két komponensu van ahol egynek írják. És semmivel nem ment el többet, mint a telekre jaros Heidenau

T. Renegat Szutyuli Ferenc!

Te mint mazsamen 1-neszojjbe! Nemsokára osszerogy alattad a Gsxf de ne aggódj kell még vas a MÉH be!
Sziasztok!

Szeretném a figyelmetekbe ajánlani a Fazer-emet. Ha esetleg vki szeretne nagyobb gépre váltani, akkor csak ajánlani tudom. Én is 500-asról váltottam, és nem bántam meg. A leírásban elég sok minden benne van, még annyit tennék hozzá, h sosem pályáztam vele. A sportdobra és a doboztartóra (+dobozra) is lenne már vevő, tehát "natúrban" is hozzájuthattok 720e-ért, ha pár héten belül nem viszik el Tőlem így egyben!
Az adatlapomra kattintva találtok még képeket és videót is.
Ha kérdésetek van, tegyétek fel nyugodtan!

Tisztelettel: Hegedűs István
Inkább egy maszek szerelőt keress,aki nem kontár! Jóval olcsóbb és becsületesebb is.
Ha mindent leellenőriztél, akkor a vedd ki a gyertyát, rakd rá a pipát és a szigetelőrészénél fogva érintsd oda a hengerhez a gyertya fém részét, majd indítózz. Ha lesz szikra, így a gyújtáshibát nagyjából ki is lehet zárni annál a hengernél.
Úgy legyen!

Egyébként az még hagyján, hogy lehúznak, ha legalább minőségi munkát végeznének a pénzért! Legutóbbi pár szervizes élményem nagy csalódás volt, egyik rosszabb munkát végzett mint a másik. :( Most keresem épp a következő jelöltet, mert az eddigiekhez nem mennék vissza jó szívvel. :(
Mikor ideköltöztem a hegyekbe, engem is lesajnált egy "jóindulatú" kolléga a majrécsíkom miatt. Na mondom, megnézném ha te is Debrecenben laknál, hova döntenéd a géped! Max. az árokba.

Persze itt meg 1-2 hónap alatt teljesen eltűnt a csík, és nem is kockásodik a gumi, egyszerűen a környezet miatt. Viszont nincs egy egyenes, ahol ki lehetne gyorsítani.
Ez volt rajta mikor megvettem.
Egyébként a két lakhelyem közül egyik sem hegyvidék az biztos (Újpest és Abádszalók)
smice: A motorodnak szerintem nincs nagy baja,csak valami kontakt hiba lehet. Szerintem szedd szét és kontakt spray esetleg valami univerzális spray-vel fújkáld be a kényes részeket. Szervízbe meg ne vidd,mert a bőrt lehúzzák rólad a semmiért!
Köszi Fisi! Én amúgy még annyira sem ugatom a témát mint Te... Kompressziót sajna nem tudok mérni, úgyhogy még az elektromos dolgokat amit tudok megnézem, aztán ha az sem segít, akkor megy a szervízbe. Egyébként azért nem is gondoltam, hogy ilyen érintkezési gondok lehetnek, mert akkor gondolom kihagyogatott volna előtte is, de a tökéletesen működő henger egyszer csak minden átmenet nélkül leállt. De fene tudja, hátha tényleg csak elszakadt a gyújtókábel, örülnék, ha megúsznám ennyivel...
Fisi súlya alá minimum 160 as kellene! nekem BT 45 volt fent és szerintem teljesen jó gumi volt! Aránylag gyorsan melegedett,nem nagyon kopott. Szóval ár/érték arány győztes volt!
Amikor meg kimegy alólad az az egyik legrosszabb...
Fisi hsz.-ét annyival egészíteném ki, hogy a gumi típusától, a gumikeveréktől is függ a kopás, a Tiédre gondolom azért került fel 150-es, mert az előző tulaj sportgumit szeretett volna, amik jellemzően lágyak és hamar kopnak, és ha az ember mondjuk tényleg az Alföldön lakik, és nem mindig lábtartót karcolva közlekedik, akkor hamar kockásodhatnak...

Rossz futómű kagylós kopást eredményezhet, de nem kockásodást.

Illetve abban is igazad van, hogy a 150-es jobban össze van húzva, jobban kidomborodik, kisebb felületre jut ugyanakkora terhelés, mint egy "laposabb" 130-asnál.

Ha tényleg keveset mész kanyargós részen, érdemes valami keményebb túragumit választani, esetleg 2 komponensűt... (BT45 azt hiszem olyan ebben a méretben?)
Na persze! 95 kg vagyok! (csak) Te mázsaman 2! Egyébként nem értem hogy miért nem meri néhány motoros dönteni a gépet,hát az az egyik legjobb rész!
Amúgy felesleges szélesebb gumit feltenni, csak a penztarcad rongalod vele!
De azért mert te mazsamen vagy Ferikem!
Ha minden ok, akkor már szinte csak egy dolog hiányozhat a hengernek az pár pedig a kompresszio. De ugye ez szinte kizárt, hisz a másik henger ok. Meg kéne nézni ahhoz a hengerhez tartozó elektromos dolgokat. Szerintem még ott lehet hiba,illetve az elogyujtas vagy felső bholtpont elallitodasa. Elég sok dolog lehet ami hibát okozhat. Akár egy szimpla vezérlő egység hiba,de megvallom kurvára csak ugatok a témába bele...
Nekem a 2005-os szerianal mindig egyesen a legpuhabbon volt. Én 90-93kilo voltam utas kb 40-45. Csak a nagy turaknal állítottam kettes harmasra.
A kockára kopás oka nem a rossz futomu beállítás, hanem hogy vagy olyan helyen laksz mint én, hogy kanyar csak mutatoban van 100-150 km-et n belül, vagy egyszerüen csak nem mered bedonteni a gépet....
130 is kocka lesz így, mindegy hogy hová állítod a rugós tagot..
Szélesebb gumi a gyári felnin nyilván csúcsosabb profilt eredményez. remélem csak emiatt kopik látványosabban a középső 3-4 centi szögletesen. A következő hátsó guma 130-as lesz az tuti!
Köszi Neked is a gyors választ! Ma este szerelek, kábelszakadást, érintkezést, gyertyát, pipát, mindent ellenőrzök! Remélem meglesz a baj forrása.
A gyertyapipát is nézd meg, hogy nincs-e eloxidálódva az érintkező, nekem tiszta zöld volt megvételkor...