Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy az élet közbeszólt, a garázsomba még nem sikerült eljutnom, aztán meg Brüsszelbe kellett mennem, ma talán végre eljutok odáig, hogy megnézzem a szikrát... Utálom, mikor tele vagyok ötlettel és motivációval, de nincs időm megcsinálni a dolgokat... :(
Ééééén! Itt hétfőn egész jó idő volt, még este is viszonylag meleg volt és a száraz utakon nagyon jót kanyarogtam. Keddre megjött az eső a sárfolyamokkal... Tegnap meg olyan hideg volt hogy odafagytam a motorhoz.
Azt hiszem lassan itt az ideje, hogy elrakjam a Ninját, és elővegyem az endurót.
Mondjuk ebben azért van valami. Az én történetem nem pont ilyen, nem is mentem olyan messzire, de úgy mentem Belgiumba, hogy már volt állásom. Magyarul nem volt visszaút, nem azért mert nem akartam, de már le volt fixálva a dolog pár évre. És az biztos, hogy ez nagyon ösztönző, ha az ember tudja, hogy most itt KELL helytállnom, itt KELL megfelelnem a követelményeknek és elvárásoknak, itt KELL megélnem és boldogulnom.
Ha csak úgy minden kötelezettség nélkül jöttem volna ki, pláne mondjuk úgy, hogy nincsenek gyerekek, akikről gondoskodni kell, csak én meg a párom, hát... Akkor lehet nem vállaltam volna be ennyi mindent, és fél év lézengés után hazajövök, mert úgy nem kell kilépnem a komfortzónámból.
Mondjuk a lustaságom ott kezdődött volna, hogy eleve nem mentem volna olyan országba állást keresni, ahol a 3 hivatalos nyelvből egyiket sem beszélem.

Lényeg a lényeg, sok sikert és szerencsét az új élethez! A motorod meg tényleg szép, kár érte, viszont az Ausztrál törvények nagyon motorosbarátok, úgy hallottam.

""nem olyan nyomatékos a sor4-es blokk". Nem a lóf*szt."
Ezen meg jót röhögtem, igen, nem értem miért gondolja mindenki, hogy egy sor4-es blokkal csak úgy lehet menni, mint a motoGP-ben. Sor4 és sor4 közt is lehet óriási különbség. Az se tűnik fel általában senkinek, hogy a kis-/középkategóriás autók nagyrészében is sor4 van, aztán mégse kell 20.000-ig pörgetni, hogy elinduljanak.
Fogadd őszinte gratulációmat! Emelje még magasabbra a mércét, mint az ER-5! :)

Ja és nem csak az újaknak, a régebbieknek is kell néha segítség! :)

És igeeen, fekete motor! Tényleg szép a Z750S.
Én is így szoktam számolni Így tényleg nem drága
Gratulálok az új géphez. Igen szép darab. Legyen legalább olyan hű és megbízható társad mint a kis ER volt.
Köszönöm Laci!

Sajna közelebbről nézve rengeteg apró karc és pár közepes esztétikai hiba van rajta. Lesz mit kozmetikazni rajta...

A szíve viszont fiatal, bár nem látok bele, de szerintem nem elképzelhetetlen a 13 ezer km. Megpróbálok utána nézni majd. Futomuve mint a nyíl olyan egyenesen fut.
A többi huen tükrözi a mai rengeteg mumajer divatmotoros nézetet. Lánc szabályosan porol ez biza nem fog elmenni 45 ezret mint az Er -é anno... Hátsó kerék csavart valami bődületes nyomatekkal húzták meg. A king tony fix szárral is alig bírtam kilazitani. Hutoviz és gyertya csere fog majd kovetkezni. Jovore teló olaj csere és lehet fém fekcso Bár ezen még erosen gondolkodom. Egyenlőre jónak tűnik a fék nagyon!
Elég sokat Gadus!
Ezt a motort 170 ezer Ft-ért vettem egész pontosan. Ha nem veszem az atirast hozzá, akkor ennyit kellett az Er 5 arara rakni, 870 e Ft lett a vége így.
Ja és a 7 ezres rezgés. Először nagyon szkeptikusan álltam a blokkhoz e miatt, de alul is nyomatékosnak érzem, aztán 150- nél belecsap a lecsóba a rezgés egész 160-ig tart. Ott vége. Szerintem elviselheto de inkább a motor hangja lesz mélyebb ott. Mire túl voltam 70 km-et en már nem zavart. Megszokhato.
Nagyon szép gép! Használd egészséggel és balesetmentesen!
Jaj édes komám mennyi olajat kellett ezért kisajtolnod. (hány éves?)
Kedves Er-5 banditák!

Immáron a mai nappal hivatalosan is bejelenthetem hogy Z 750 S tulaj lettem!

Nehéz szívvel adtam el az Er-5-öt, elmondhatom, hogy olyan magasra tette a mércét, hogy szinte nem is találtam váltó típust, még Kawában SEM!
Az újak sajna, amik tetszettek azok nagyon drágák még...

Nos, hogy ne kapjam meg hogy nem vok objektív- néztem én Szutyukit, Csirkeszárnyat, Zongorát- mindet megvettem volna, és egyet sem.
Szal nehéz döntés volt, ez lett...

Maradok itt ezentúl is tisztelettel, hisz látom, van mindig új ember- emberek, akiket segíteni kell, tanácsot adni.

Nos csaba 600- feléd is intéznék pár szót...

Z 750 S- mint mondtad, nehéz. Hát nagyon nem, inkább még lehetett volna nagyobb és nehezebb 40 kilóval. Ergo az Er-5 súlyától 18 kilóval nehezebb, szal lófax.
Butácska futómű- első pár száz kilométres tapasztalat alapján max egy progresszív rugót rakatok előre, de igazából a gyári beállítással sincs gondom, nagyon kényelmes!
Butácska fékek, hátsó nagyon jól fog, elsők, kissé felül gyengének tűnnek, kissé jobban ráhúzva rendesen fognak. Szintén elég lesz..
Nagy fogyasztás- 90- 180- közt egész pontosan 5 literre jöttem ki, de majd folyamatosan nézni fogom, eddig ennyire jött ki első 200 km- en.
Eddig a nyomaték görbében a horpadást sem találtam meg, de hát majd idővel mikor már jobban érzem a gépet, erre visszatérek.
Szélvédelem- nos nm rossz, de nekem valóban a sisakra tolja a szelet. Már kinéztem egy MRA túrásabb plekót, idővel ez is lehet becsúszik. De amúgy 180 felé zavaróbb inkább.

Hát egyenlőre ennyi...
http://www.sportmotor.hu/motor...

Remélem nem túl off. És danger: 18-as karika.
Gratulálok az eladáshoz!

Ne haragudj meg érte, de én magyar emberként soha nem tudnék úgy innen elmenni, hogy ne legyen visszaút.

Szegény Cipő is énekelte, hogy:
"Lehetne szebb, lehetne jobb
De álmodni, csak itt tudok."

Persze számomra sok más racionális ok is van, ez csak az érzelmi része.
Közben eszembe jutott, hogy 250-es Yamaha Virago-t próbáltam, még 2006-ban, amikor motort kerestem. 430 ezerből nem akart semmit engedni az eladó, csak ezért nem vettem meg.

Na ezután lett az er5-ös.
Párommal és (több emberrel is) erről beszélgettünk, h miért nem megyünk közelebbi országba. És erre jutottunk:
Ha közeli országba mész, akkor keresed a lehetőséget, de vhogy megnyugtatásként ott van a fejedben, ha nem sikerül, akkor hazajössz és folytatod az életedet. És ha ez van benned, akkor könnyen lehet, h nem is teszel meg annyi mindent kint, mint amire képes lennél. Viszont! Ha távolra mész, sok mindent hátrahagyva (eladva) úgy, h már itthon semmid nincs, és tudod, h ide nem tudsz visszajönni és folytatni, ahol abbahagytad, akkor MINDENt megteszel azért, h kint sikeres legyél és megvesd a lábad. Mert tudod, h nincs visszaút. Rizikósnak tűnik, de ha érzel magadban erőt, jók a kilátásaid, akkor érdemes belevágni. Ez sok mindenre igaz az életben. Én így látom.

A motort meg hétvégén elviszik, Pécsről jönnek el érte. Remélem, h az új gazdája is úgy vigyáz rá, mint ahogy Én tettem!
Javaslom, h egyszer próbálj ki egyet.
Keresed az "igazit", és lehet, h már létezik és elérhető, csak még nem próbáltad.
Ma motoroztam egy rövidet, ki még?
Ausztrália?
Közelebb nem volt? Nagyon messze van, de próbáljatok szerencsét.

A motort esetleg megőrzöm, amíg haza nem jöttök.
Yamahát még nem próbáltam, de sor 4-est igen, méghozzá egy Hondát. Nekem tetszett.
A két hengert még egy motorom esetében sem sikerült átlépni, de még mindig nem találtam meg az "igazit".
A pénz viszont nekem is hiányzik hozzá. A család mindent visz.
Sajnos nem. Amikor vettem, még nem tudtam, h erre az elhatározásra jutunk a párommal.
Külföldön (Ausztrália) szeretnék a jelenlegi szakmámban elhelyezkedni (CNC lézergépkezelő), mivel elég keresett (és jól megfizetett) a kétkezi munka. Ha nem is jön össze, akkor az eredeti szakmámnál maradva asztalosként is el tudok helyezkedni, targoncázni is tudok. Szóval több lábon állok. Elég jó esélyeim vannak, csak hát pénz kell hozzá. A változás nem mindig egyszerű, de abszolút derülátó vagyok .
Csak 1 példa: Amikor a GS500-ast eladtam még nem volt meg az utód (SV650-t akartam), de ez FZ6 csak hipp hopp előtérbe került. Kicsit szkeptikus voltam, mert hogy "nem olyan nyomatékos a sor4-es blokk". Nem a lóf*szt. Nekem pont megfelelt. Nem tapasztaltam hátrányt a sor2-höz képest.
Ejj, ahogy nézem nem sokáig szerettetek egymást a géppel!?!
Külföldi cél!? Azon belül mit fogsz dolgozni!? Sajnálom hogy ezt kellett tenned, de minden változás hoz valami jót!
Ne is mondd! Barátnőm is csodálkozik, miért vagyok olyan sokáig távol, mikor csak megtakarítom a motort. Körbejárom, nézegetem, csodálom. Sztem nagyon eltalált formavilága van. Az biztos, h lesz még ilyen gépem, csak külföldön. Sajnálom eladni, de ez van. Vmit vmiért....
https://www.youtube.com/watch?...
A videó jó, de nem adja vissza az "érzést". Utazás közben sokkal jobb
Szép és ráadásul kék!
(sóhajtós smiley)