Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hm.. pedig a képen nem nézett ki rosszul.. :S
Majd hétvégén lefotózom és feldobom ide, hátha ugyanolyan!
Mert több 650-es van, mint 300 as!
Jól nézne ki sm kerekekkel, de az min 100ezer+ faragás! :(((
ezt megnem mondom neked ,hogy egyformák e... nekem hátul 18 elöl 21, de pl elöl a napiszámláló hajtás stb nem hiszem hogy a tieden is ugy néz ki .. vagy kitudja..
nekem is kéne 1 küllő hátra! a klx-ek kerekei egyformák amúgy?
Tengely átmérő,féktàrcsa, meg ilyesmi! mert jó lrnne rá utcai gumival felni.
nem szívesen koptatnam el a cross gummákat betonon!
én ugy vagyok vele a sok apróság se felesleges.. mert a végén összeáll egy fasza gép ami megbizható tudod mi van benne nem az eladó amit mond ezt cseréltem azt cseréltem.. stb manapság ez a divat. én ha kész lesz el nem adnám.. tehát: eddig, hengerfej,vez lánc,légszürő,olaj ,olajszűrő,10 db küllő,2 db gumi.. :D 178 ba van eddig.. ehez jön még a rejtett hiba ha kiderül mi az .. meg majd télen a két telló és a himbarendszer,és a végén lesz olcsó pénzér fasza gépem:) egyépként ma mentem vele, kis tartományban is erős lehet vele menni. egy rugásra indul bár alapjárat néha ingadozik de szép hangja van.
hát igen, ez sajna ilyen,és a sok apróság amit feleslegesen megveszel,összesen már a végére nem is lesz olyan jó biznisz az olcsó motor.
bár ez a klx nagyon jó áron volt,amit priluki vett, én is ma voltam nézni egyet csak a C verziót,de szegény elég leharcolt állapotban van,szval az felejtős,várok én is valami alkalmi vételre, 1 jó bizniszre,mert azok mindig vaannak,csak kikell várni,és gyors lecsapni rá :D
Vagy ez egy kisfordulatú limitált széria :)
Ez az igazi szopás, amikor tanácstalan vagy, mert már mindent végig zongoráztál!
Meg ugye az estleg feleslegesen. megvett apróságok is csődbe viszik az embert :(
nagyon rejtélyes hiba van akkor.
KLR 500 bontást tudok...a kuplungkosár és a karbi a vízpumpa egy az egy a 600 as éval az tuti...
-Karbi benzinszint jó?
-Torlótárcsa membrán ép?
-Nem szív falsot a szívócsonknál?
Nagyon karbi problémás jeleid vannak.

esetleg még ami eszembe jut:
-Szelephézagok tutik?
-Automata dekompresszor rugója szokott megfáradni,vagy maga a dekompresszor megszorulhat és akkor csinálhat ilyeneket.(vezérműtengely végén)

Ha kell manual, tudok küldeni. Üdv.
zsir uj van benne az is...
légszűrő környékén minden okés? nincs egy madárfészek a légszűrőbe és nemtud levegőt szívni ?XD :D nekem egyszer volt olyan,hogy megmerült az XR em,és full elálzott a légszűrő szivacs,és nemtudott szivni normálisan,akkor se akart menni csak kisebb fordulaton
hát az hogy most jön egyenként sorba minden.. de valamiért én karbis gondra gyanakszom.. ez a megérzésem :D alegjobb lenen feldobni rá egy másik karbit próbaképp és az kizárná vagy... :)
hát érdekes, nemtudom mi lehet vele, a srácot ,akitől vetted,nem próbáltad megkérdezni, hogy hátha tud valamit a gépről,ami segít rájönni a hiba okára, nekem egy mitomon régen akkor volt ilyen jelenség,hogy olyan volt mintha letiltana,nem forgott az istenért se 8ezer fölé,és kiderült,hogy a gyujtókábel volt megszakadva a szigetelés alatt,és ott áthúzott egyszer ,úgy mint a gyertyánál is,de ezt 8ezres fordulatnál gyorsabban nem volt hajlandó :D
én feltettem ment vele elindult nem fujt ki nem forralta a vizet szóval jó.. igen megy " csak" nem forog el .. sztm az éket akkor nyirhattam el mikor lehuzattam a lendkereket. igy igen maradt a hiba sajnos..
jaa aszittem az volt a probléma,hogy elvolt nyírva az ék,meg a vezérlés nem állt jól,meg a feszítő be volt akadva,azt hittem ezek elhárítása után már teljes értékű lett a gép,de akkor még mindig lehet keresgélni,de mostmár akkor azért megyeget,csak nem forog ki teljesen?
hát ha akárhol hegesztenek egy henerfejet,elvetemedhet ,nem? lehet szemre nem is látszik,elég 1 kicsit,már nem lesz olyan ,mint kéne ha lehuzatod.
nem oldodott meg a probléma :( még mindig nem forog ki.. nem kell sikolni nem ott repedt meg ,hanem ahol a lánc fut az oldalán..
na végül úgy néz ki ,hogy tudok hozzá szerezni németországból hozzá feszítőt meg szelepeket is ,ha kell,de azért köszi a felajánlást:)
de ha alu hegesztve volt,akkor mindenféleképp kéne neki egy síkoltatás,vagy az is megvolt?:)
na látom közbe megoldódott a rejtélyes probléma:)
én csak a C verzióhoz találtam manualt
kipróbálnék én is egy akkorát :)
Az enyém 34 ló, de még pár születhetne a ménesbe!
hát nemtom meg e bontsam mert az is tökéletes lett.. majd ha nem találsz beszélünk róla! hegesztve meg kétkomponensű fémragasztóval is el lett "húzva" azért vettem meg a másikat mert nagyon jó állapotba n volt és aránylag nem volt drága sztm.
a manulba megtudod nézni pontosan miben külömbözik a két motor. azthiszem a henger ,talána löket meg a főtengely meg persze az öninditó és tartozékaiban más.. a hengerfej az egyezik manulba meg mikor elöttem volt mindkettő is megnéztem.. egyépként még igy is hogy nem forog el iszonyu erős simán felál kerékre pedig 110 kg vagyok :)
akkor ez vmi klx sajátosság :)))
hú ,nem akarod esetleg eladni a másikból a szelepeket,vagy ilyesmi,ha arról lenne szó? :) alu hegeszteni kellett a másik hengerfejet?
ami még nekem eszembe jutott,hogy egy haver azt monta,hogy a C és R verziónak sokmindenbe más a blokkja, a hengerfej tuti kompatibilis ?
volt neki 4 R es klx e,és egy C -s ,szval nem csak úgy a levegőbe monta :D
bár mondjuk alapjáraton ketyeg nem biztos hogy hallanod kéne kattanást ha kiugrik a feszítő.. de ha jó akkor nem vitatkozom :P :)