Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is remélem; örülök, ha segítettem. Azért a Transporteres megoldás megdobná még a szervízköltséget.

Azért majd ha bemész, megteszed, hogy tájékoztatsz itt a fórumon, hogy igaz-e a hír? Nekem abból a kiírásból igazából még mindig nem egyértelmű, hogy Yamaha Máthé = Kawasaki márkaszervíz. A YM honlapján sincs fent, hogy foglalkoznának Kawasakival.

Drukkolok, hogy el tudd intézni a szervízt!
Ezért mondtam hogy egy próbát megér a Yamaha Mathe! Mert ők elég központi figurák Debrecen környékén és biztos meg tudjátok oldani, a szervizt.
Ezer hála, hogy feldobtad ezt az infot smice, ezzel remélhetőleg megoldódik a szervíz problémám! I HOPE SO!
Most voltam Budaörsön szervízben, tényleg nagyon korrektek. Ráadásul szinte lejössz az autópályáról és ott van. Persze Cegléd közelebb van egy kicsit, és ugyanaz a cég.
Mázlim volt, hétfőn végig jó idő volt, bár néha nagyon durván tolt le az útról az oldalszél...

Ugyanakkor lehet láttátok már, a Speedline honlapján a következő szöveg van:

"Sajnálattal értesítünk, hogy a

SPEED LINE Bt. 2011. január 01-től

befejezte motorkerékpárok és azok alkatrészeinek kereskedését.

Debrecenbe a KAWASAKI motorkerékpárok szervizelését és alkatrész ellátását,
hivatalos értékesítési pontként,
YAMAHA MÁTÉ látja el!

Forduljatok hozzá bizalommal!

Speed Line "

Ez a hivatalos értékesítési pont jelentheti azt esetleg, hogy márkaszervíznek minősülnek...?
Na gyerekek, lehoztam egy ER-5-öst Győrből Debrecenbe. Nagyobbrészt autópályán. Azt hiszem a nap legfontosabb tanulsága: a kisninján VAN szélvédelem!
Hello Donor, most megfogtál, az már tuti, hogy márkaszervíz lesz belőle (hova pontosan azt nem tudom), mert csak meg szeretném tartani a vezetett szervízkönyvet és a garit is ... most jelenleg azon gondolkozom ha ilyen változékony, esős lesz az idő kerítek egy transzporteres ismerőst és elvisszük azzal a gépet, mert én egész nap nem akarok elázott ruhában lenni. Ugyanis utána kérdeztem telefonon, egy ilyen nagy szervíz kb. 5 órát vesz igénybe , szóval egy egész napot rá kell szánnom. (természetesen a költsége is kb. duplaannyi, mint egy normál szervíznek)
üdv. eladó a képen látható ninja 250 r felnik,gumik, és csapágyak. minden alkatrész 2 napot futott összesen. ár 35 eft. ugyanehhez a tipushoz szintén 2 napot futott komplett motorblokk az összes indításhoz szükséges alkatrésszel együtt. egybe 130 eft. valamint egy-két alkatrész eladó még ezeken kívül. 0620/992-4528 ( a féktárcsák elkeltek )
Szia greenblood86! Látom a guma csere már megvolt a szervizel hogy állsz mikkor és hova viszed végül is?
Hali

Lehet, hogy most haza beszélek ezzel, de én részemről nem javaslom a megvételét ... annak idején én is "kis porszívócsövest" akartam venni, de szinte minden szerelő és ismerős lebeszélt róla ... azt mondják nehéz hozzá alkatrészt találni illetve azok sem valami megbízhatóak (használtak, utángyártottak) valamint ezek japán belpiacos gépek voltak és ezért is nehézkes a beszerzése, nincs túl sok belőle ... nagyon sok már szét van hajtva közülük és ha egy ilyenbe sikerül belenyúlnod, akkor 3-5 százig meg sem fog állni a felújítása, a bosszúságról és utána járásról nem is beszélve ... ez az én privát véleményem, de ne legyen igazam. Jótanácsként csak annyit tudok mondani, hogy legyél nagyon óvatos, ha mégis ebben gondolkozol!
Sziasztok!van egy zxr250 90-es évjáratú eladó a 4-es hajtókarcsapács adta meg magát,szét van szedve,ennek milyen költségekkel járna a rendbeteétele,hogy üzemképes legyen?várom hozzáértők válaszát.
Igen, az enyémre egy dunlop sportmax 140/70 ment hátra ... a gumis is azt mondta, hogy ezzel még nem lesz probléma, de 150/70-et már nem javasolta, mert ugyan elférne még, de a keskeny felni annyira megtöri az ívét, hogy szerinte, az már kanyarodáskor veszélyes lehet ... jah és nem mellékesen a 140-es is nagyon jól mutat és igencsak szép az íve is, ugyhogy lehet vele döntögetni bátran (ha majd egy picit bekopik) lesz felület ami tapadjon
Sziasztok,

nyáron fogom letenni a jogsit, és időhiány miatt lenne szükségem segítségre. Tudtok tippet adni, hogy milyen iskolánál lehet max. 3 hét alatt intenzíven lenyomni az egészet? 4 heteset már találtam, de itt a fórumon már korábban is írták, hogy valaki egy nap alatt lenyomta a rutint például.

Utána remélhetőleg egy tinininja boldog tulajdonosa leszek. Ha van valakinek esetleg eladó, az érdekelne majd.

Próbálta már valaki 140 vagy 150-es hátsó gumikkal?

Előre is köszi.
Szerintem is!
A típus kötelez Nnija Ninja, és ez a lényeg. Amúgy hová viszed végül is szervizre?
Hali, köszi a tippet, te már igazi "mini ninja szakértő" leszel Donor!
Szia green én hallomásból tudom hogy még a 140/70-sel még semmi gond sincs de már a 150/70-es épen be fér meg már annyira össze préseli a felni hogy csúcsos lesz a gumi, de szerintem a 140-est nyugodtan fel teheted.
Hali
Van esetleg aki már bepróbált hátra 140/70 -et? Esetleg bármilyen tapasztalat ezzel kapcsolatban? Előre is köszi!
Hát igen, és meg is értem... Csak motort venni próbakör nélkül olyan, mint hangszert venni meghallgatás nélkül. Persze lehet valamennyire mások véleményére adni, de a kisninjáról igazából én is egy teljesen elfogult véleményt tudok csak mondani, mint ahogy minden tulajdonos a motorjáról. Néha szoktam olvasgatni itt az oldalon a Boncterem írásait, meg hozzászólásait, és magamban nevetek, hogy vesznek össze a jóemberek. Amit az egyik magasztal, a másik lealáz. A szegény vásárlás előtt álló meg döntse el, megvegye-e akkor...

Köszi, hogy kérded, felviszem a budaörsi szervízbe végül, már le is beszéltem. Úgyis lakik ott nem messze a szervíztől egy ismerősöm, akit meg akarok látogatni, meg Győrbe is kell mennem, szóval az egészet összekötöm egy jó kis motorozással. Csak az eső ne essen... nagyon...
Mert az a fő baj hogy még ez után kezdi a jogsit és ki merné jogsi nélkül oda adni egy teszt köre, és egyes kereskedések ráadásul csak 2 év gyakorlat után vagyis próba idő után engedik meg hogy ki próbáld, kereskedés válogatja de jogsi nélkül senki se adja majd oda neki. Amúgy smice mi újság szerviz ügyben, hova viszed a gépet?
...mármint yzf R125... nem lehet hozzászólásokat szerkeszteni, ugye?
Hopsz! Erről az infóról lemaradtam. OK, természetesen csak azután próbáld ki, hogy lesz jogsid.

Illetve valóban, most utánanéztem a listaáraknak, a Kawa 1,4 millió (CBR 250R ABS: 1,25, VTR 250: 1,33, YBR 250: 1,43, YZF R250: 1,16 stb.). Bocsi, én még a saját vételárammal kalkuláltam (1,2-ért vettem 2010-ben 2009-est). De amúgy ha találsz a kereskedésekben régebbi Ninjákat, akkor azokat olcsóbban megveheted, és gyakorlatilag a 2009-2010-es modellek megegyeznek a 2011-essel.
Csak az a baj hogy nincs még jogsija, amúgy én is ajánlanám neki hogy próbája ki, de jogsi nélkül elhajtja a kereskedés mint a szél, de mivel a Hondának most van a nagy teszt időszaka és szinte minden kereskedésben lesz az új CBR 250 R-ből és ha még is 250-est akar akkor ezt is nézze meg mert még ABS-el együtt is olcsóbb mint a Ninja, és azért egy kezdőnél de még nálam haladó motorosnál is sokszor jól jönne az ABS.
Szia heyhey!

Én egy Ninja 250R boldog tulajdonosa vagyok, ez az első motorom, és én is 0 tapasztalattal kezdtem annak idején, ráadásul a motoros jogsi megszerzése óta is eltelt már vagy 2 év, amikor megvettem végül. És bár más típusokkal nincs nagy tapasztalatom, szerintem ez a legjobb kezdőmotor, ezt komolyan mondom. Annyira kezes, hogy az ember el sem hiszi, míg nem ült rajta. A párommal együtt használjuk, ő is nemrég szerzett jogsit, és szintén tapasztalat nélkül ült rá, és nagyon elégedett vele. Az oktatáson a legtobbet egy Honda VTR 250-nel ment, és szerinte a Ninja még ahhoz képest is felhasználóbarátabb. Nagyon finom váltó, nem kell félni hirtelen gázadástól, nagyon megbízható, erős fékek (de azért nem dob le) stb. stb. Tényleg minden jól el van találva szerintem rajta egy kezdőnek.
És amúgy sok múlik azon, hogy hogyan használod, mert bár lehet vele nagymotoros tempót diktálni, ugyanúgy lehet robogó üzemmódban közlekedni is... Szóval attól még, hogy nagyobb teljesítményű, nem kell mindig 10.000-es fordulatszámon állatkodni vele kezdőként. Én sosem féltem rajta, az első felüléskor és próbaúton is már teljesen megnyugtatott, nagyon kezelhető kis jószág.
Arról meg nem is beszélve, hogy egy 125-össel azért ha hossazbb útra akarnál menni, akkor elgondolkodsz, mert autópályára nem való; egy előzést 2x is meggondolsz (mielőtt lemondasz róla); két személlyel megint nem nagyon fogsz menni vele (pláne túrázni megpakolva) stb. A kisninjával meg azért mindezt meg lehet tenni, hidd el, kipróbáltam jópárszor. És ha nincs pénzed gyakorta új motort venni (pláne, hogy újat szeretnél, és egy új YZF R125 ára kb. annyi, mint a 250-es Ninjáé, ha viszont eladnád, már vesztettél rajta akár 100-200.000-et), akkor az is szempont, hogy a 250-es Ninja szerintem mindenre elég, nagyon hosszú ideig (én már el is határoztam, hogy az enyémtől soha nem válok meg).

De amúgy mindez egy kezdő véleménye csak, szóval hallgass a nálam okosabbakra, meg leginkább menj el tesztvezetésekre, és próbáld ki a motorokat!
Hát még szerencse mert ha még azt is kéne cserélni a gagyi betét mellett akkor nagyon drága mulatság lett volna még szerencse hogy ennyivel úgy mond megúsztad.
Kb. 1000 km-et, de nem vészes a féktárcsám.