Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Motorválasztásban szeretném kérni a segítségeteket. Nyár elején neki álltam az Akorl. jogsinak. Héten fogok vizsgázni, és jó lenne eldöntenem, hogy milyen motorom legyen. Azt tudni kell rólam, hogy semmilyen motoros múlttal nem rendelkezem. Tehát úgy kell ezt elképzelni, hogy eldöntöttem, hogy szeretnék motorozni, és ezért álltam neki a jogsinak. Mivel most töltöttem be a 18. évemet, ezért az Akorl. tudom letenni. Maximum 250 ccm-s motorban gondolkodom, de szóba jöhet a 125-ös is. Konkrétan 250-esből a Ninja-ra gondoltam, 125-ösből yzf r125-re. Persze meghallgatok más motortípusokat is. Amire használnám: haverokkal motorozás, kisebb kirándulások, város. 18éves, 182cm, 65kg vagyok. Illetve még annyit hallottam, hogy a Kawasaki motoroknak a váltójuk gyárilag hibásak. Nem tudom, hogy ez mennyire igaz, de Ti biztosan jobban tudjátok.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Köszi szépen!
Szia mobil térdkoptató tartó a neve kb.: 10.000 Ft-ba kerül. Én hirtelen a szokemotor.hu találtam ilyet.
Köszi, na olyanra gondoltam én is csak sehol nem találtam; esetleg valaki tud dobni egy linket? Vagy egy árat? Csak hogy be tudjam lőni, mennyire érné meg megvenni.
Sajnos betegség miatt nem tudtam ma elmenni a Kawa Kanyarra...
Szia smice!
Van amit fel lehet rakni még akár farmera is mert ez tépőzáras olyan mint a térdvédő és erre tudod rakni a koptatót.
Olyan térdkoptatóról nem tudtok egyébként, amit olyan nadrágra is fel lehet rakni, amin nincs kialakítva a helye? KépesMotor-on itt szétnéztem, meg próbáltam keresni neten, de hirtelen csak olyanokat láttam, amik feltépőzárazhatók a sportnadrágra. Na de nekem túranadrágom van, a térdnél nincs a koptatónak tépőzár; meg lehet ezt úszni valahogy új nadrág vásárlása nélkül?
lassan nekem is karcol a lábtartó, de pont attól parázok hogy meg ne akadjon.térdkoptatót szereztem be.ha lesz időm dobok fel képet hogy állok a kanyarvadászattal.
Hű az nagyon korrekt. Ennyiből máshol még sima pályadíj sem jön ki sokszor, nemhogy egy tréning.
Nem tudom, én nem fordulok térden, márcsak azért se, mert nincs térdkoptatóm, anélkül meg nem olyan kellemes... Majd egyszer ha kijutok pályázni, én is ráfekszem a témára, addigra remélem lesz megfelelő felszerelésem is hozzá.
Ettől függetlenül mindkét lábtartóm széle le van karcolva, bár nem vettem észre mikor ért le. Lehet egy jóakaróm lereszelte, hogy jobban érezzem magam...
http://trening.tesztmotor.hu/
aug. 10. (péntek) nem jön valaki Kakucsra? 15eFt az egész nap, oktatással.
Ha jol ulsz a motoron, akkor nem fog a labtarto hamarabb leerni, mint a terded.
Srácok, az utóbbi időbe réfeküdtem a döntögetős témára. Hátul 150-es pirelli diablo gumival nyomom. Csak az érdekelne, hogy ki hogy áll ebben a témában. A neten sok knee down videót láttam amit kis ninjával hoztak össze. Tapasztalatom szerint a lábtartó előbb fog karcolni mint a térdem. Tapasztalatok?
Na hát igen... Ez a Ninja dolog elég megtévesztő, mert eredetileg ugye a Kawa sportmotor sorozatát, a zx-eket, zxr-eket illették ezzel a névvel, de ma már szinte mindenre ráhúzzák, ami Kawa és idomos, pl. a GPZ500-asok amcsiban Ninja 500 néven futottak, most meg az ER-6 és a Z1000SX kint Ninja 650 meg Ninja 1000 név alatt fut. Úgyhogy amikor meg már össze-vissza hoznak be motorokat, végképp el lehet veszni a sok Ninja közt. Szóval ne lepődjetek meg, ha találtok még pár 250-es típust ami mellé odaírták, hogy Ninja, még ZZR250-esek mellett is látom néha, pedig az aztán sosem volt Ninja, se sportmotor. Ha őszinte akarok lenni, ez a mostani, 2008-tól gyártott új Ninja is inkább ZZR, azaz a sport-túra irányvonal, mint a ZXR, ami régen a Ninja sportmotor volt.

Az a GPX250-es, amiről beraktad a képet, az szerintem szinte teljesen ugyanaz, mint amit az európai piacon ZZR250-nek neveztek, csak Amerikában persze ez is más nevet kapott. (Meg persze lehetnek még egyéb apró módosítások, pl. műszerfal, karburátor stb., főleg az eltérő USA-EU környezetvédelmi szabályok miatt vannak az eltérések.)

Egy szó mint száz, ez se ennek a fórumnak a témája, és ahogy néztem, a 250-es ZZR-nek nincs is kölön topic-ja, csak egy gyűjtő ZZR topic, gondolom főleg 400-as és még inkább 600-as tulajokkal.

http://www.sportmotor.hu/motor...

De azért ha kérdésed van a típusról, tedd fel, hátha tud itt valaki segíteni, de a fenti fórumban több esélyed lesz rá.

És csak hogy tisztázzuk, akik itt vannak, azoknak főleg olyan motorja van, aminek a hivatalos modellneve ennyi csak: Ninja 250R. Mi nem kaptunk semmi Z-s betűkombinációt... Ebből erednek a félreértések.
Igen, én is erre gondoltam, ez egy 4 hengeres zxr, szépen látszanak a ram-air beömlők, meg az ikerlámpák, úgyhogy még így idom nélkül is könnyű felismerni. Na ehhez néztem idomot az e-bay-en. De amúgy van itt az oldalon ZXR250 fórum is, most utánanéztem.

http://www.sportmotor.hu/motor...

Úgyhogy ha még nem tetted, akkor ott érdeklődj szerintem, biztos tudnak segíteni.
Hasonlóan tudok nyilatkozni. 4 liter körüli az átlag fogyasztás. A súly nem tudom mennyire számít, én inkább a magasság miatt aggódnék. 186 cm vagyok és a plexi már nem védi a fejemet a menetszéltől. De rövid utakra városban mászkálásra kiválóan alkalmas. Dinamikus, remekül gyorsul. Gumi témában annyit mondhatok, hogy 18000 kmnél fogyott el a gyári hátsó.
Ja és eladó az enyém
Köszi a segítséget..

Am ez nem az új 250r ..hisz amiről én beszélek az 1998 as .

Tessék itt a kép remélem jobban átlátható. :)
Ez a motor is 250r ninja. Ilyenje van valakinek esetleg? Tudtok róla valamit?
E-mail címet valamiért nem rakja be. Na mindegy, a Steelhorse Motor honlapján megtalálod.
Kawazsolti (Steelhorse Motor) elérhetősegei:

Tel.: 72/334-156
Fax: 72/227-772
Mobil: 20/9248-425
Igen, ez a Ninja nem az a Ninja, ez az "új" kéthengeres. Szóval bocsi, de itt valószínű nem sokan tudnak ZXR 250 idomszett ügyben segíteni.

Azért hirtelen ránéztem az e-bay-re, amcsiktól 250 dollártól már lehet rendelni teljes idomszettet, az angoloktól meg 230 fonttól (kb. 60e és 85e Ft). Erre még persze jön a postaköltség, úgyhogy valószínű nem érdemes innen rendelni, esetleg az osztrákoktól, de biztos Magyarországon is lehet kapni. Lehet a Kawasakinál is tudnak segíteni, hiába már nem gyártják, illetve szerintem hívd fel Kawazsoltit, neki sok kawa alkatrésze van, vagy tud szerezni, és még bontott is van.
Szia!

Én főleg városban, országúton használom, tehát inkább kisebb sebességeknél, és nem nyúzom nagyon; súlyra 90-100 közt vagyok, pláne beöltözve, és így fogyaszt 3 körül, még alá is megyek (ld. adatlapom). Igényesnek nem mondanám, na nem esnék neki egy kalapáccsal, meg nem az a megjavítom egy bicskával meg két gémkapoccsal típus, de még olyanról sem hallottam, ami cserbenhagyta volna a gazdáját az úton. Persze ehhez vedd hozzá, hogy még viszonylag fiatal a típus, a legidősebbek is 4 évesek, szóval jó hogy ez alatt nem romlanak el. A gyári gumik, ahogy itt olvasom sokaktól, 20e km fölött elmennek, tehát elég tartósak, cserébe nem annyira tapadnak, mint egy sportgumi. De a gép sem egy gumifaló. Az enyémen is a hátsót 10e km-nél mértem, akkor volt 60% körül, tehát a vártnak megfelel, 20e előtt én sem fogom ledobni szerintem.

Munkába járásra, ingázásra én mindenképp ajánlanám, szerintem kifejezetten erre találták ki.
Én is ezt akartam mondani, hogy fehérben hihetetlen jól mutat a kicsi Ninja, még így szétszedve is.

Köszi hogy megírtad a tapasztalatokat a szervízről! Meg a "füstről". Gondoltam én, hogy nem okozhat problémát. De azért így megnyugtatóbb.
Hali! A zxr 250 fórumon érdeklődj....szerintem... ninja250r-t 2008tól gyártják....
3,5 liter és 4 liter között eszik, olajcsere 6ezer kmenként, gyertya 12ezrenként. A gumi típustól és használattól függ hogy mennyit megy el.... mivel ezek a gépek még elég fiatalok mindenki még csak az első garnitúra gumit dobta le róla, úgy hogy a többi gumimárkának az élettartamával kapcsolatban mindenki csak saccolni tud.