Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Körbenézek pár boltban, meg rákérdezek a helyi kawásoknál. Aztán ha nemjárok sikerrel akkor jöhet a redline :)
Igen, ránézésre ez az amit mondtam, meg amit linkeltem az e-bay-en, legfeljebb nem az a méret, de van mindenféle méretben. Kawa boltokban (pl. az alább jelentkező RedLine-ban) biztos tudnak ilyet adni, vagy rendelni ha nincs raktáron a méret.
http://www.youtube.com/watch?v...

Ezen a videón 4:25-él van az a gumigyűrű ami nekem hiányzik. Ahonnan rendeltem olyat nem tudnak hozzá szerválni. Ilyen gyűrűt akkor kawasaki kereskedésben tudok szerezni?
Én is rendeltem üléstakarót (eredeti Kawasaki-t), de még nem raktam fel, és most meg kb. 2000 km-re van, úgyhogy megnézni sem tudom... Bevallom nem teljesen világos, milyen gumigyűrű is kell, a szabvány gumianya, ami az idomokat is tartja? Ha igen, olyat tudsz szerezni akármelyik Kawa márkaker-ben, vagy van ebből is utángyártott természetesen, nézz szét pl. e-bay-en:

http://www.ebay.com/itm/Honda-...

Ill. ahonnan az üléstakarót rendelted, ott nem tudnak intézni ilyet? Biztos másnak is kellett már...
Szia!

Gyári Kawasaki alkatrész beszerzésében tudunk segíteni!

Üdv.
Sziasztok!

Elsősorban azok segítségét kérném akiknek van üléstakaró idom a motorjukon, de persze bárkinek az ötletét szívesen várom! Utángyártott üléstakaró idomot sikerült szereznem. A problémám annyi, hogy az idom hátsó felén található kis kúpról, (ami egyébként majdnem megegyezik az idom elején lévő, illetve az ülésen is található fém kúppal) hiányzik egy kis gumigyűrű. Ez a gumi gyűrű tartja helyén az idom hátsó felét. Elvileg ennek illesztkednie kellene azon a fém lapon található lyuba amelyre normális esetre rácsúszik az ülés. No most nekem ez a gumigyűrű hiányzik. Remélem sikerült leírnom pontosan mire is gondolok... Ha nem, akkor későbbiekben teszek fel képet. Kérdésem az lenne hogy ilyen gumigyűrűt honnan tudnék szerezni? Illetve aki rendelkezik ilyen idommal, és esetleg elvesztette, vagy elszakadt az a kis gyűrű azt hogyan pótolta? Válaszotokat előre is köszönöm! (Egyébként ideiglenesen megoldottam a problémát)
Igen-igen ezen a hirdetésen pláne megakadt a szemem, tényleg szalon állapotú és látszik hogy nem hanyagolod el ! Gyönyörű motor.
Köszi, én is most tervezek rá egy új garnitúrát csak azért érdekelt.
Pirelli Sport Demon nekem nagyon bejött. IRC-hez képest.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_ninja_250r-6163532


Én is hirdetem a gépet egyébként, nem feltétlenül akarok megválni tőle ezért ennyi az ára, és mert költöttem is rá.
A tükörrel nem voltam megelégedve pl. vettem rá SW-motech ALU :) tükörszélesítőt. 16eFt ,így ok. Vettem rá alu emelőszemet. 10eFt. Gyári Ninja 250R tanpadot akcióban Kawánál nem tudom mennyi volt. Bódis dob van rajta ~60eFt. Új fékbetét 15eFt.
Most nemrég új gumikat. 60eFt. Télen és ha hosszabb ideig nem használom letakarom,félbakólom, fűtött garázsban tartom, minden szezonban kap 2 két polírt. A gumi anyagokat is leápolom rendszeresen, ahogy a láncot is. Rendszeresen szervizeltettem is, szóval patika motor. Mert én így szeretem. Km, hogy mennyi van benne szerintem teljesen mindegy, ha valaki karban tart egy gépet.
Nagyon szépen köszönöm a válaszaitokat ! Tényleg logikusak és következetesek azok a dolgok amit mondtatok.
Még sosem volt saját motorom (a mostani egy rokonomé és csak iskolába járni használom) így abszolút semmilyen tapasztalatom sincsen vásárlás terén.
Tudom hogy még sok idő van addig amíg kiegészül a pénzem és csak nyáron lesz időm letenni az A2-es jogsit de gondoltam hogy már időben elkezdem a tájékozódást hogy ne akkor kapkodjak meg értetlenkedjek. :) Szóval futok addig még egy jó pár kört.

(Még annyi észrevételem lenne, hogy más topicban még nem tapasztaltam ennyire gyors és segítőkész hozzászólásokat ennyi idő alatt, szóval nagyon jó csapatnak tűntök és tök jó lenne ha én is tagja lehetnék (végre) ! :)
Gyönyörű! Milyen gumikat pakoltál rá? :)
Upsz, az előző válasz neked ment kofler! Még annyi, hogy szerintem szezon vége fele már úgy is teljesen más lesza felhozatal, úgyhogy felesleges, már most nézelődnöd, maximum arra jó ez, hogy belődd az árat, de 700-750 ért "éri meg" elhozni egy normál km-es szép állapotú, hibátlan ninjat!
Hát igen, valószínűleg nem véletlen kínálja ár alatt, gondolom volt már törve, vagy majd felveszi és félrebeszél egyből, de érdeklődni lehet :)... A zöldből hasznaltauton ez ami elfogadható árú és megbízható: http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_ninja_250r_2009-es._
twobrothers_kipufogo-6544052 Azért amit ivanicstól elhozol az valószínűleg rossz nem lehet + késöbbi szervizekre, alkatrészekre adnának kedvezményt is. A 850-es fekete elsőre szépnek tűnik, ennyiért illene problémamentesnek lennie! A 2. (665) és 3. (769)-es hirdetésekben ne gondolkodj, az 2. elöl törött volt, és gány munkát végeztek + tökre bizonytalan, a 3. szintén törött volt, állítólag kis sebességnél csúsztak meg vele pesten, biztosító fizetett mert nem a motoros hibálya volt, és szervizben megjavították. Én ennyivel tudtam segíteni, sok szerencsét kívánok! :)
ha jól látom a 12 ezer kilométeres motoron már nem a gyári gumik vannak fent míg a 20 ezer kilométert futott motoron még a gyári gumi van. MOst vagy nem tetszett a csávónak a gyári gumi és lecserélte elöbb vagy leégette:D a fene tudja de viszont a másikon a 20 ezer kilométerrel sok nem lehet már a gumiba. Nekem is ugyan ez a fajta gumi van a motoromon és 12400km van benne és kopás van a gumin de még közel se csere érett
Amúgy megnéztem a hirdetést. Ha a pénz mindegy (illetve lehet alkudni), a feketét venném. Már ha megnézve rendben van. Mert:

- (szigorúan szerintem) jobb a színe
- aki nem tudja leírni, hogy "olaj", attól inkább nem veszek zsömlét se, nem hogy motort
Igaz amit Alvaro mond általában, én sem nagyon nézném az órát legtöbbször. Azonkívül itt a 12000-20.000 közt azért nagyon nagy különbség nincs, a 20.000-es éppolyan megbízható, ezek kis futásteljesítménynek számítanak (főleg hogy már 5 éves motorok).

De szerintem a kisninjánál nem tekergetik az órát - egyrészt sok értelme nincs, még egyik példány sem jár szerintem nagyon sok km-nél, ha visszatekered 18e-ről 13-ra, na bumm, mit nyersz vele? Semmit, nem lehet többért eladni. Másik meg ezeket a motorokat döntően itthon vásárolták fiatalok, újrakezdők - nem az a kategória, mint az olaszból behozott 1000-es sportmoci, amit megvesz a szaki ócskavas áron, kipofozza, hogy nézzen ki valahogy, órát visszatekeri egy 100.000-essel, aztán már mehet is a hirdetésbe az újszerű motor 10x-20x áron.

Ami meg konkrétan itt a kettő közti árkülönbséget illeti: számos oka lehet, a drágább törésmentes, az olcsóbbnál nem írták, lehet nem véletlenül, lehet még az előző tulaj görbített el valamit, mert a mostani nem sokat ment vele - ki tudja. Másik, hogy az olcsóbb most jár 12e km-nél, itt van egy nagyobb szervíz, amit még valószínű nem végzett el - ennek ára is borsos lehet, főleg ha ki kell cserélni egy-két dolgot; a drágább meg frissen szervizelt, erre nem lesz gondod. Az is lehet hogy az olcsóbbnak csak hirtelen kell a pénz, bebukott a hitel vagy ki tudja mi történt; látod, alig ment a motorral, kicsit fura, hogy 1500 km után eladja...

Szóval sokminden lehet, nem akarok vádaskodni, csak lehetőségeket említek; beszélni kell mindkét tulajjal, hogy miért ennyi az annyi, fel kell mérni az állapotot, aztán dönthetsz, hogy melyik éri meg Neked jobban. Szerintem az óratekergetés itt nem játszik.

A hirdetésért meg nem kell elnézést kérni, hogy kiraktad, szerintem még örülnek is a reklámnak. :)
Sajnos mifelénk a kilométer nem mond semmit. Annyira gyakori az óra tekergetése, hogy az ember lassan már rá se néz. Az óra csak arra jó, hogy tudjuk, mikor kell szervizelni.
Sziasztok !

Én csak ősz tájékán szeretnék motort venni és ebben a kis Ninjában gondolkodok én is. Persze már most nagyon be vagyok zsongva és nézegetem a hirdetéseket és elég vegyes érzelmeim támadtak a km-évjárat-ár viszonyban.
Például egy pár ezer kilométerrel kevesebbel rendelkező motor ugyan abban az évjáratban sokkal olcsóbb mint a több kilométerrel rendelkező.
Példának két hirdetés:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_ninja_25
0r-6667183
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_ninja_25
0r-6234466

Előre is elnézést kérek ha egy itteni tulaj motorját tettem ki !

Tehát a kérdésem az hogy mennyire megbízhatóak ezek a km/ár viszonyok ? Netán az olcsóbb órája meg van buherálva vagy egyszerűen csak ennyibe kerül mert nagyon kell a pénz és ennyi ?
Nyilván el kell menni meg kell nézni az a biztos, de nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre. Köszönöm !
Lőttem pár képet, ma indult nálam a szezon :)
Szívesen! Akkor remélem csere után lesz itt egy élménybeszámoló! Különösen ha még a gyári gumi van fent Neked, kíváncsi vagyok, mennyire érezhető a különbség.
köszi az infokat
rákérdeztem kékholdnéknál, hogy mikor lesz elérhető az új gumi, azt mondták kb április közepén érkeznek az első szállítmányok. Szerintem én megvárom ezt, utánaolvasgatás alapján jónak tűnik, és a bevezető ára meg nagyon baráti
Szia!

Sok sikert a vásárláshoz, nem fogod megbánni! Én az enyémet sosem adom el. :)

Bár már a legidősebb évjárat 5 éves (2008-ban kezdték el gyártani a 250R-t), szerintem ez még mindig fiatal típusnak számít, szóval nagyon nem jöhettek még ki rajta hibák. Ha rendszeresen szervizelt, szervizkönyves motort veszel, igazából nem lőhetsz mellé (szerintem). Ami tuti, hogy volt egy gyári visszahívás, a dőlésérzékelő tartókeretének hibája miatt, ezt ingyen cserélték, szóval ha ez el van végezve OK, de igazából az sem gáz, ha nincs, mert bármelyik Kawa szervízben ingyen cserélik. Tényleg kifejezett tpushibáról abszolút nem hallottam, nem jut eszembe, de még gondolkodok... ja igen, többen mondták, hogy a gumianyák elmállottak, én mondjuk ilyet nem tapasztaltam, de igyekszem is általában nem napon tárolni, hanem zárt helyen, ponyva alatt, legrosszabb esetben árnyékban. Egyéb tényleg nem jut eszembe, de ez is filléres tétel lehet. (Meg ezt vásárláskor nehéz megnézni, le kell szedni az idomzatot.) Nem tudom, majd a többiek elmondják, ha valakinek még volt valami hibája.

A sisakot általában magammal viszem, pl. ha munkahelyre megyek; ha ismeretlen helyre megyek pl. kirándulni, akkor általában viszem a motorrögzítő láncot, és arra fűzöm fel. Ha egyik sem megoldható, akkor a hátsó ülés alatt van két sisakrögzítő kampó (a vázhoz van rögzítve), ebbe lehet beakasztani a sisak pántját (a HJC sisakomon pl. volt erre egy külön kis fémpánt), majd ha rázárod kulccsal az ülést, akkor nem lehet leszedni - legfeljebb ha nagyobb kárt tesznek a motorban és/vagy a sisakban.
A radiál gumik sokkal jobban tapadnak, kb. azonos kopás mellett, mint a "hagyományos" szerkezetűek, ezért nagyobb teljesítményű motorokon szinte már csak ilyet alkalmaznak.

A gumi kopása, öregedése, elhasználódása nem csak a futófelület keverékének lágyságától függ, hanem attól is, hogy milyen erők hatnak a belső szerkezetére, ezeket mennyire képes felvenni, elviselni - egy bias-ply sokkal többet "mozog", sokkal jobban deformálódik, mint egy radiál; utóbbi jóval merevebb, ellenállóbb szerkezet. Ezért tartósabb, kevésbé kopik a futófelület is - így lágyabb, tapadósabb keveréket tudnak alkalmazni, amivel összességében kijön az, amit mondtam: nagyobb tapadás, ugyanakkora kopás (nyilván kategórián belül, itt is vannak túra, sport, pálya stb. gumik).

Ami a radial ellen szólhat, az egyrészt hogy nehezebben melegszik be, pont azért, mert sokkal kisebb a hőt is termelő deformálódás, másrészt meg pont a szerkezetéből adódóan kevésbé csillapít, merevebb, pattogósabb, "szekérkerék" érzés - épp ezért a radial gumikat csak jó futóműre javasolják, mert ott a futóműnek kell felvennie azt, amit a gumi nem nyel el.

Szóval vannak előnyök és hátrányok, de szerintem összességében több a pozitívum - kipróbálnám, milyen a Ninja futóművével, szerintem megbirkózna vele, vagy nem sokkal lenne rosszabb, és a nagy tapadás meg mindenképp jól jönne.
ja hát akkor annyira nem kopott még csak a kora 5 éves akkor.
Nekem honda cbr 250r van azon is ugyan ilyen gumik vannak gyárilag mint a ninján csak szélesebb a hátsó az enyémen én 12400km-nél járok látszik a kopás de birja még biztos vagy 20 ezerig szerintem bár én motorom csak 1,5 éves