Nekem nagyon bejön ez a sport-túra mix, hogy a hasalós lábtartókarcolást is lehet gyakorolni rajta, meg egyenes hátas túrázásra/városba is jó. Egy "visítós" zxr 250 a szupersport fék, futómű és egyéb rendszereivel (meg fogyasztásával és kényelmével) kevésbé felelne meg nekem.
.
De amúgy szerintem keress egy Ninjás ismerőst, és ülj rá. Annál jobban nem mondja meg senki, milyen érzés rajta ülni, hiába írogatok én is.
Amúgy arra a piros lámpák közti helyre gondolsz? Lehet csak egy lámpa, ami nem gyulladt ki. Vagy csak azért nem volt ott semmi, mert ez még a prototípus. Vagy szellőző van ott.
Nem hiszem, hogy lyukat terveztek volna.
Bár nekem a Ninja kicsit fordulékonyabbnak, jobban dönthetőnek tűnt, míg az ER-5 meg egyenesben stabilabb érzetet adott. Ez gondolom a tengelytávolság miatt is lehet, szerintem a Ninjának rövidebb.
Viszont idén már biztos nem jutok el szervízbe, valaki megkérdezné, hogy meddig érvényes ez az akció? Vagy ha 10 év múlva viszem vissza, akkor is ingyen cserélik?