Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Először is Boldog Új évet kívánok mindenkinek.
Másodszor... mind buzi, akinek ABS- e van... 😂
Ennél okosabbat nem tudok hozzátenni a témához 😇
Valószínű ezért is kaptam ezt a megoldási tanácsot a Kawánál ! De nekik szót fogadok , és mindent a megbeszéltek szerint meg is teszek a nagyvas érdekében !
Kedves Kawától, de velem sem lennél sokkal beljebb - mint a mellékelt ábra mutatja. Amiről a gyártó hallgat, ott csak találgatás van sajnos.
Sok sört lennék hajlandó áldozni ilyen eszmecserére ! Szerintem egy /egyszerűnek tűnő/ gyertyacserébe is keservesen belebuknák az 1400-ason !
A hír igaz ! És nagyon köszönöm mindenkinek az agyalàst ! De komolyan , köszönöm !
Működik az ABS Ekecs Kawáján, csak azon agyaltunk, van-e kevésbé csücskös módja időnként megjáratni a kockát, mint kavicson belekapni a fékbe oszt vagy darál vagy puff :D
Nem kovetem,meg mindig gaz van a zzr ABS-el?
Na ott pont erröl keveset fogsz hallani szerintem🙂 jobban jársz szerintem egy sörözéssel egybekötött szakmai konzultácioval blackiex-szel 😆
Én azért nagyon szépen köszönöm hogy egyáltalàn rákerestél és nem küldtél el a csába ! Na ilyen információkért mennék el a Cica tervezett előadásaira , ilyen és hasonló témák rohadtul érdekelnének !
Gondolom a szerviz tevékenység részeként könyvelték el, ls a rádugandó eszköz leirásában fejtik ki mit kell csinálni vele.
Hogy hogy miböl? A kerék nem blokkol érezni az abs müködését meg hallani is.
Sajnos arról a csatiról épp csak megemlékeznek és a neten kutatva se látok semmit, ami előbbre visz.
Pontosan így van ! 😇
És miből érezted hogy működik ? Én abból érzem hogy darál a tenyerem alatt ! Kérlek oktass nekem ez az első ABS lehetőség ! Szégyelni kellene magam,hogy ilyen tudatlan fasz vagyok ? Így beszéltük meg aKawában , így csináltam én !
Ezt sajnálom mert biztam benne hátha találsz valami okosságot erre. Valami gyári megoldás pedig biztos hogy létezik a tesztmozgatásra.
Leszedtem a manual-t, de semmi érdemlegeset nem tudok kibogarászni a nagyobbik diag. csatival kapcsolatosan, csak annyit látok, hogy az utasülés alá dugták. Az ABS hibakódok kivillogtatása megvan, de azt a szerviz is meg tudta oldani.
Nem ellenöriztem, müködött mert fékezni kellett takony uton.
De te , hogy ellenőrizted a működését ?
Gondolom. Mert meg kell venni és már volt rá példa hogy adott célszerszám nincs márkaszervizben.
Ami ritkán kell ritkán is veszik meg.
Gondolod ilyen műszer nincs a Kawa szervízben ?!
Ha tegnap még müködött mert tesztelted még másnap ugyanugy fennáll a veszély hogy nem fog müködni. Szóval semmire nincs biztositék.
Van is. Ha nincs meg a service manual átdobom, én nem vagyok jó angolból de elég hosszan taglalja az abs modul tesztelését, meg valamit rá is.dugnak a csatlakozóra.
Ez mind rendbe ! Meg hogy nem világít az ABS lámpád , dehonnan tudod hogy működik ?!
Ebben nagyon elvesztetek, szerintem feleslegesen..... volt egy hiba aminek nem tudjuk az okát, orvosolva lett. Ahhoz meg hogy működjön az abs nem kell hetente (ironikus túlzás) működésre késztetni, különben a manualban is benne lenne.
Az enyém 10 éves és müxik az abs (legalábbis nyáron még müködött) pedig sose volt piszkálva szándékosan, fékfolyadékot is vagy 4 évente cserélek az elvárt kettövel szemben.
Ahogy írod ! Nem egyszerű ! Nekem a hibakódokat az ABS lámpával villogtattákki , a kódok alapján keresték ki ,ill. Javították a hibákat ! Azt nemtudom hogy elektronikusan rálehet-e venni az ABS-t hogy dolgozzon , én a paraszt megoldást csináltam ,természeteseen a Kawasakinál megbeszéltek szerint ! A lényeg ,hogy most kifogástalan , és ha kiváncsi vagyok rá itt az utcánkba 200m alatt ellenőrizhetem a rendszer működését fél perc alatt szerelés nélkül ! 😉