Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te csak azt hiszed hogy nem ! Én kerestem a jeladó végét , még meg sem találtam , feladtam ! Kawa szervíz megoldotta , a tesztet rám bízta !
több lehetőség van ! Kavicsos úton , vízes úton , havas úton parketta fék ! Nem mondom hogy nem kell vér a pucába hozzá ! De bízni kell a szarba és húzni kell ill. tiporni !
A kockáig csak hosszabb? Igaz, ki kell bontani, de úgy gondolom, hogy fékfolyadék két évente, egy kis első kerék vezeték 3-4-5-6 évente nem akkora meló.
Van kerekem másik , tudnám is pörgetni , de az ABS jeladó kanóca max 10 cm !
Nekem most van az első ABS-s motorom, látom az árát ha baj van, amit annyira nem szeretnék kifizetni, így el kellene gondolkodnom a megoldáson.
Megfogadnám , és kipróbálnám a hasznos ötletet ! 😉
NA. És ha az ABS érzékelőt leszerelem és a másik kerékre, a gyárilag ott elhelyezkedő mellé teszem, kerék megpörget, és utána az áthelyezettet elveszem, úgy érzékeli, mintha nem p9örögne a kerék.
Vagy veszek egy bontott tárcsát, ráteszem az akkus fúróra, arra az érzékelőt és úgy játszok vele?
ok ! 🤔
Gondolkodom.
Sose csináltad , akkor honnan tudod hogy működik is rendesen ?! Én tudom hogy nehéz az agyat rávenni az ellenkezőjére amit diktál ! De meglepően jó érzés mikor jobbal fogod a kormányt és közbe elmarod az elsőféket ! Ha minden ok , szépen megálsz , közben darál a jobbkezed alatt a fékkar !
Hasonló. Ilyen motorokkal nem sűrűn kell bajlódnom, de a rendszer szenzorokon alapul. Elméletben:
1. ha a sebességjel megvan (speciel benne van a pakliban, hogy pl. minimum X km/h-t kell érzékeljen) ÉS
2. a fékezett keréken az ABS jelfogó nem érzékel mozgást
akkor bekapcsol az ABS modul pumpája és mozgatja a folyadékot.

Nyilván részletes kapcsrajz és/vagy eská elkövetett méricskék híján nem tudom, ki mire és hogy van hatással, de ha mondjuk a hajtáson van a sebességmérő, lehet elég lenne a hátsó kereket szabadon pörgetni (emelő, görgős állvány, stb.) és beindulna a pumpa egy elsőfék meghúzásakor. Avagy még elegánsabb lenne, az ABS modulra ráfeküdni, kinyomozni a lábkiosztást, melyik lábára mit kell kapcsolni, hogy aktiváljon.

Nem tudom, csak máshonnan közelítek. Kell legyen okosabb megoldás a murván vészfékezésnél.
Sajna nekem nem így volt , és a műszakit nagyon szerettem volna ! Így muszáj volt megcsináltatni !
Szerintem is......sose csináltam, abs mindig működött eddig mindegyiken.
Amíg világít az ABS , nem műkszik , és addig nincs műszaki vizsga sem ! Így kezdődött az én problémám is !
Amíg elvan aludva a lámpa , sztenderre , aztán megpörgeted sebességbe , aztán rátiporsz ez ok ! De az elsőt ? 🙃
Sztenderen/emelőn szimulálni, hogy az egyik kerék forog a másik nem?
Tessék mondani , hogyan ! 😉
Hat, baszki, en ennel torekednek egy kreativabb megfejtesre.
Igen az a fontos ! De a szervíz ezt a tulajra bízza , hogy bevállalja -e ! A hátsóra ők is rá mertek taposni ! 😉
Hát elsősorban a karbantartás miatti használat lenne fontos, az meg nem ez az én világomban.
Máskép hogy bírod munkára az ABS-t hogy dolgozzon ?!
Ezt amúgy megértem, de a fene megette, ha valami részegységet csak így lehet karbantartani.
Ők nem szeretnék vállalni a felelősséget egy esetleges perec miatt ! Elmondták mit kellene , aztán ha valaki bevállalja akkor gondja-baja ! 😉
Megtettem én !
És akkor hogyan lesz?