Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megvolt a Kymco Super BW 50 esem 1000 es szervíze a Scooternél.

Pontosan dolgoztak, kivették a fojtásokat (kivéve a kipufogónál), átnézték a motort utánhúztak a csavaroknak, utántöltötték a hűtőfolyadékot, lecserélték a hajtómű olajat.
Mindezt 12 E ért

Most szépen megy, jól húz induláskor is (max sebesség 65 km/h) de elég az, még sok is néha.
Okés köszi, akkor amit találok valami ilyesmi csövet, akkor pótlom :)

Mostmár jöhet a 2.project, az esztétikai felújítás :D
Ezeket mivel tudnám kijavítani?

http://i41.tinypic.com/2vn454w...
http://i42.tinypic.c
om/sfurkj....

http://i44.tinypic.com/167paxg...
http://i43.tinypic.co
m/20a3rj6...
Ma -vagy holnap ugy néz ki elviszik! De én csak annak hiszek aki ..már a mult!

A T-max-ra ugy döntöttem még sem kell,maradok a 250 es kategóriában! De most ippen nekem is pénzügyi áthejezéseim vannak(variálok) de később 1 Gilera nexus-t akarnék szerválni!
elkelt az xciting?

akkor most már kizárólag a Tmax szépítgetésére tudsz majd koncentrálni, gondolom...

nekem amúgy hozzá kellett nyúlnom a motorra szánt pénzhez, szóval újra gyűjtögető időszak jön... ez van
Szuper. Gratulálok, távsegítséggel is mennyit el lehet érni,mi? Örülök,hogy jó a gép.
Egy fogyasztási adatot majd tegyél közre, kérlek,kíváncsi vagyok, hogy az hogyan módosult.
Kész a motor, 4 napi próbálgatás, hangolás után tökéletes :)
Összesítve:
Kymco Super 9 AC 2006
Leo Vince ZX-R kipufogó (előző gyári volt)
Stage6 7.5-ös görgők (előző 8.5-es volt)
Dynaflex szíj (előző gyári volt)
Malossi Red Filter légszűrő szivacs (előző gyári volt)
92-es fúvóka (előző 75-ös volt)

Gyorsulás tökéletes, végsebesség 90km/h (tuning előtt 65 volt)

Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget, tanácsokat, legfőképpen Ramy-nak :)
Jaahh és az első lukon ami a kormány felé néz ,egy vastag gumicsőnek kellene lennie! Ami nagy vonalakban kissé az also idom alatt van,ezáltal nem egyenes ágon megy a piszok a varióba! ha nincs nem a világvége,de hosszútávon nem ártana pótolni valamivel! Pl vágsz egy 25-30 canti hossz ,oly átmérőjű csövet ami az első csonkra felmegy! Az elejét ledugózod,és az aljára vagy oldalára vágsz egy ovális lukat.Akkorát amekkora a cső átmérője kb. Attól fűggően forgatod be,ahogy jobban védi a kaszni,h nem egyenesen a csőbe áramoljon a por levegővel együtt.
Szeva!

Első lukon be magy a levegő a másikon meg ki megy! levegő hűti a variot! Az egész varió száraz ,sehova semmi olaj-kenőanyag...!

Tudod merséltem,h még a görgőket se kend be véletlenül sem! mert akkor nem gördülni fognak ,hanem csúszni,s ez által kikockásodnak! megrövidül az élettartama,a hiedelemmel ellentétben,h a kenőanyagtól lassabban kopik!
Pont azért, hogy levegőzzön. A lapátok a varió külső tárcsáján innen vannak "friss" levegővel táplálva, tehát a hűtés szempontjából nagyon fontos az a luk. Ne tömd be.

Amúgy a por itt jut be, plusz egyebek. Nem árt nagyritkán kitakarítani azért odabent sem, ki hol használja, persze.
Okés, csak mert olajos volt a tömítés, de szépen alkoholos ronggyal megtisztogattam óvatosan hogy ne szakadjon el.

Egyébként itt a dekli bal oldalán alul az a kb 2cm átmérőjű nyílás mire van?
Mert nekem oda nincs semmi csatlakoztatva, szóval levegőzik elég rendesen.
Nem kell, a kosz nem itt jut be. Csak szépen felteszed és felcsavarozod a deklit.
Ugye, mik vannak?

Egy kis szar, ami arra jó, ha eldőlsz, akkor leálljon a motor. Na, eldőlni még nem sikerült, viszont leállította a motort, mert bekrepált
Levettem a deknit megtisztítani belülről és körbefut a peremén egy vastag gumi tömítés.
Ha majd visszarakom kenjek közé valamit?
Ház - tömítés - dekni közé?
Ilyen csak feketében: http://kinaimotoralkatresz.hu/...
Ebben ilyen cuccok vannak?(dőlésszög meg.... Micsoda komoly szerkezet!
Mindennel együtt, rendszámmal.Ergo olyan 380klett volna rendszámos vételként, de az újonnan üzembe helyezésű volt.

Megvan a hiba a startproblémára. Tegnap a szakim hívott,hogy nem várt, átnézte nélkülem. Azt mondja,van benne elöl egy érzékelő, ami a dőlésszög bizonyos mértéke fölött leállítja a motort. Ez elhalt, zárlatos volt és péntekre beadta a kulcsot. Azt mondja,hogy kiiktatta és akkor szikra van most, hogy csak na. Tehát elektromos bizbasz gond volt (mondjuk ez várható volt),mostantól újra karburálok és beállítok mindent újra,ekkora szikrához elkél

Hétfőn folyt. köv.
Tudományosan igen ez így van!

Motor rendszámosan volt annyi?
Ez nálam nem szleng.
A kilo a tudományban az ezres mértékegység. Kilogramm, kilométer, kilonewton, kilojoule, satöbbi.
Az,hogy régen a századost így hívták, ezt nem tudtam.

És nem kilÓ, hanem kilO.

Amúgy mindegy, szerintem megértettük egymást mostanra, ezen nem áll vagy bukik a társalgás.
Na szeretek precíz lenni,utána néztem a szleng értelmezőben!
Mindkettőnk nek igaza van! De inkább nekem..

kiló (1 definíció) | 2008. 07. 03.
Régen száz forintot jelölt, újabban inkább ezer forintra mondják.
Lásd még: K, lepedő, rugó.

2008-07-0...
kilós (1 definíció) | 2008. 09. 17.
Katonai rendfokozat: százados.
Kapcsolódó kifejezés: dekás
2008-09-17 14:04:17
Nem vitázni akarok,de a kiló az 100 at jelent! Pl adj egy kilót,azaz 100 ft-ot! Ha meg adj egy rugót,azaz egy ezrest! 10 rugó volt a verda=10.000 Ft volt!
420 E Ft volt magyar forgalmival?
A k (kilo) rövidítés, ami ugyebár ezer egység. De a lényeg, hogy 420e ft volt a motor .
értem!

mert a Kiló az =100 rövidítve K
Rugó= 1000 R
Már ha Magyar Sleng-ről beszélünk,ha más akkor...én ezt még nem hallottam.
Csibewer!Sajnos nem jó a telefonunk,majd hívlak este Skypon!
Elnézést!
Elfelejtettem még ,hogy az én motoromon egy Leovince SP3 kipufogó van.
Írtad,nincs műszered,ha mailt küldesz,szívesen leírom,hogy egy digitális müszerrel ami frekvenciát is tud mérni,milyen trükkel lehet a motorfordulatot mérni,különösebb átalakitás nélkül.
Majd hétfőn megnézzük, most hétvége családi programos. Addig agyal rajta a szakim, szereti a kihívásokat. De ahogy ismerem,hétfőn lehet, hogy már odaértemben megcsinálta.

A 420k az ára, 420.000 ft. A k ezret jelent, jelen esetben.
És meg van már a hiba?
Még 1 kérdés ,nálad a 420 (K) az mit jelent mi aza K ?