Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eger- Egerbakta között kicsit rázós, aztán Sirok és Sasvár között jó, majd kátyússá válik... de átmotorozható szokott lenni...M.háza- Gyöngyös szakaszon simán lehet hajtani
Köszönöm, hogy a reggelemet ilyen kacagással indíthatom
Köszönöm.
Akkor majd ott kiderül milyen is.
Gyöngyös-Mátraháza tűrhető!A többi katasztrófa bár ezt az infót csak hallottam!Az utakat elnézve igaz lehet sajnos
Sziasztok.

Szombaton megyek Bp-ről Egerbe, visszafelé mennék a Mátra felé
a 24-esen milyen állapotban vannak az utak?
Előre is köszi.
Gyorshajtásért komoly bírságokkal riogatott mindenki,,, egy srácot meg,,, aki a Dedinki kilátó alatt vagy 3 kanyarral törte össze magát, megbüntettek nem kevés ejróra kb 40eft úgy,,, hogy a motor forgalmiját kint is kellett hagynia Rozsnyón biztosítéknak, hogy kifizeti a bírságot...
Nem ismerik ezek a Magyar találékonyságot,,, b@szott kimenni érte,,, itthon bejelentette, hogy elhagyta, és így 12eft-ból megúszta.
Amúgy pár éve még 60 volt lakott területen,,, nappal nem kellett világítani,,, meg, ha autóval voltál öv nem volt kötelező...
Régi szép idők.
Sőt, inkább egy háromkerekű...
En meg azon torpolok hogy most hetvegen raultem es huuuuu de gyors..........kene egy csopper.


Nem vészes a dolog. Leginkább a nagyobb városok határain, meg az E-s utakon szoktak kint lenni trafik. Azokon a szakaszokon ahova meg érdemes menni semmi sincs. Néha attól félek ha egyedül megyek, hogy egy esetleges baleset után csak napok múlva találnak rám, addig én meg törött lábakkal fetrengve a sisakommal próbálom elkergetni a farkasokat.
Egyébként az autósokban benne van a verseny szellem. Sokszor ha megelőzöd őket akkor a nyomodba erednek. Ilyenkor a jobb oldali kormányon található kar segítségével lehet letörölni őket a visszapillantó tükörről.
én már nem sietek sehová... egyenesben nem nagy kunszt, kanyarban meg nem tudok
Hova siettek?
eddig nem volt hiba, ha ki is szedtek, nem fizettünk sokat... jómagam semmit, a tíz év alatt, a csapatból is csak 1-2 incidens volt, kb. kétezer forintos büntetési tétellel.
nem, kint is 110, mint itthon de 110-nél letolnak a skoda rapidok
városban viszont szigorú ötven, sokszor találkoztunk trafival, főleg az utolsó két-három szezonban.
Kinn nem 90 a sebesseghatar autouton?
Hát ott,,, nem érdemes trafiba futni,,,mert a motor könnyen ott maradhat zálogba,de igazából még összetörni se magad, mert azért is megbüntetnek.
hm, egy "rövidebbe" lehet benne lennék mert ez ugye nem túramotor, de 1-2 ilyen kör még belefér talán
mi alapból így megyünk, ha csapattal túrázunk: valós 120 utazó, és egy-másfél óránként - országúton 100-110 km - pihenő. idén is lesz Tátra, biztosan
van még vagy 15 euróm maradék, annyi csak elég, nem eszik sokat csak kicsi a tank
Azért egy probléma akadna,,, ha egyszer csak egy varázsütésre hozzánk b@sznák Felvidéket...
Drága szlovákok az országukban található összes C típusút ide telepítették a peremvidékre,,, ha netán valaha úgy döntene a világ,,, hogy ez nekünk visszajár,,, hát megkapnánk...
Elég egy Visa vagy Master card, és közép árfolyamon átszámítva tudsz vele tankolni, vagy fizetni ahol lehet kártyával. Még jobban jársz mintha előre váltanál Eurót drágábban.
Viszünk kötelet legfeljebb majd húzlak ha kifogysz Fz bírja.

Van elég kút kint is csak Eur legyen...
Elveszi az élvezet faktort Próbáltam már amúgy, bár akkor meg pont nem kellett
Hát mehet azért az, csak nem féktávon a kanyar előtt..
Menet kozben porobalok nem nezelodni.Az veszelyes a penztarcanak.
A te Gülükéddel, szerintem még több is, de hát ez túrázás nézgelődéssel és nem WSBK.