Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, igen, azt elfelejtettem. Meg szerintem az érdeklődőre nem is vonatkozik, mert említette, hogy 125/50-ként használták eddig a gépet. Ebből feltételezem, hogy már egy ideje itthon van a motor, és a 2014.01.01. előtti keltezésű adásvételek esetén nem kell vagyonszerzési illetéket fizetni.
Nekem sem kellett. Én decemberben vettem a gépet, és március végén helyeztem forgalomba.
Ez mind így van, ami kimaradt, az nekem sem esett jól a múlt héten pénteken. Egy újabb sarc, januárban vezették be, neve "vagyonszerzési illeték". Nekem (8 évesnél régebbi járműnél) 450 (Ft) * 43 (kW) = 19350 Ft-ot még ki kellett köhögni. Hurrá !
Lárom, mgabor74 megválaszolta már a kérdésedet.
Mihez képest sok a 60e? Ha azt veszed, hogy innentõl legálisan közlekedhetsz vele, nincs félnivalód, és nem kerülsz nyakig sz@rba, ha véletlenül baleset részese vagy (érvényes biztosítás hiánya miatt), akkor azért annyira nem vészes. csak a mûszaki 27.160 Ft; fogalmi,törzskönyv,rendszámtábla,matrica (6000+6000+4500+585) 17.085 Ft; plusz a regadó, ami kW, és az elsõ forgalmobahelyezés óta eltelt idõ függvénye...
Persze, csak ha megvan minden szükséges okmány.
Akkor be kéne tárazni euroból[O10.
rendben, köszi, így már azért más a neve a gyereknek... azért sokallom a 60-at is, főleg, hogy ideális esetben annyi, de majd egyeztetek a szponzorokkal...
Ok, köszönöm,
tőzsdés ismerős állítja, h most megmentik a devizásokat, majd elengedik a forintot, mert ez jót tesz a külkereskedelemnek
Onnan sajnos nem tudok segíteni behozatalban. Milan, Bergamo, Bologna körül ha lesz, akkor szólj!
A hely Macerata, sajnos az eladó a megkeresésemre még nem írt vissza mivel csak angolul tudtam a hirdetésére válaszolni.
Honnan szeretnéd helyileg behozni?
Ahogy mondod.
Mindegy, hogy veterán vagy nem, ha volt forgalomban, akkor a kivonásáról egy igazoló papír is kell, legalább is én így tudom
Érdeklődnék hogy Olaszországból behozott veterán motorkerékpárhoz milyen hivatalos okmány szükséges ha már kint nincs forgalomba?
Elég az eredeti forgalmi ésaz adásvételi vagy kellene a motor kijelentését bizonyító papír?

Illetőleg foglalkozik-e valaki olasz behozatallal,elsősorban a szállítás miatt lenne fontos.
Másik topicban már írtam: ha frankók a papírok kb. 60.000,- Ft rendszámoztatni.
Értem én csak én többnek gondoltam. Mert igen csak mennek is elég jól. És gondoltam nagyobb le. Ezeknél meg inkább nyomaték van az én tudtommal.
Még 30le-vel is elég komolyat lehet motorozni még.

Csak azért írtam mert mondom egy 600-as gyorsasági is 100le körül van. Mondom ez is közelit ahhoz kb akkor. Azt gondoltam.
Az jó akkor. Egyszer kell faszán meg csinálni egy jó motort és utána nem nagyon vannak azért gondok.

A Yahama XT is elég jó.
De valahogy csak KTM kéne. Csak azt mondják elég drága a szervizelés és gyakrabban is igényli tán. Ezt olvastam csak.
Van hozzá valami külföldi papír, de nem tudom milyen nyelvű, meg mit bizonyít... Fogalmam sincs a motor előéletéről, eddig nem is igen érdekelt.. de most hogy kezdenek rászállni erre a segédmotor témára, vagy le kell papíroznom, vagy eladnom, mert nem akarnám hogy többe kerüljön a leves, mint a hús... Ha tegyük fel minden szükséges papír rendelkezésre áll, akkor mennyibe kerülhet egy ilyen mutatvány?
Ezt miből gondolod?
Ha venni akarsz, most vegyél, mert hamarosan 340 környékén lesz az euro
Az enyem 65 lo es teljesen meg vagyok elegedve vele
Hany loerot akarsz? 45loerovel is nagyot tudsz motorozni...
Nagyon jó egy egyhengerestől a 70 ló.
De ezek a KTM-ek elég komoly gépek nem?
Azt hallottam hogy örök élmény vele a motorozás. Jó nyomatékos.
Az érdekesnek tartom hogy közel 600cc-s és akkor nincs iylen 70le körül.
főtengelyen, kompresszorral, lánckerék nélkül
Aha...
Viszont a 620, 625, 660-asok hivatalosan mind bőven 35 kW alatt vannak
Naja. Havernak van egy 525-ös, tegnap volt szerencsém kipróbálni. Forgalmi szerint 11 kW Amúgy 65-70 ló körül van