Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

beszélgethetünk .. nincs jobb dolgom ............. de az nem ér hogy én mindig okosat,,, jott mondok .................... te meg villágitasz mint a negró .. dobj be valami okosat ........... egy ilyen szakértelemnek mint te vagy menni fog
na ezek a tuti faszságok
mint a szivargyőjtüba bedugós elektromos rendszer optimalizáló kütyü
ami tartalmazott egy ledet, egy kondit meg egy ellenállást
a nép meg vette mint a cukrot
Nameg ha ezt a szart amit linkeltél komolyan gondoltad jó nagyok a bajok.
Egy dolog motoszkál bennem így hirtelen.
Mennyivel csökken a tank térfogata az évek során bedobált kapszuláktól?
Felére?
És a molekulák honnan tudják hogy menetiránnyal előre vagy hátra esetleg oldalra rendeződjenek sorba?
Nem mindegy,mert ha mondjuk jobbra rendeződnek nagyobb utat tesznek meg és így csökken a hatékonyságuk.
kb enyi a véleményem ...

a tudás hatalom urnak születni kell , paraszt terem mint a gomba
http://youtu.be/0AIwkxPplCI

http://youtu.be/7hspLd_8w74

ja.............. és áll ithon egy ilyen
Egy szót se szóltam szóval elcímezted.
Esetleg feszíts egyet a vezérműláncon.Az megy.
te is itt baszod a rezet reggeltöl -estig a nagyok szorják a tudást atapsztalatott rád meg csak a malter meg a fürészpor tapad .. tudásod = 0 .. nem érdekell a köbaltás dumád .. ne fársz

http://www.greentech.hu/produc...
nézd nem állnék le vitázni ..............mert a körmöm allatt a olaj piszoknak több esze van mint neked .. és az elötem szolohoz csatlakoznék .. szét veritek az összes topikot a nagy unalmatokban ... semmi más nem megy csak a fika ...
Véresen komoly !
smice véleményével egyetértek !
Ez komoly dolog ezen nem viccelődök
Annak a DNS-e 1%-ban eltér a disznókétól.
Szombat hajnalban levett vér ami kimarad a hagymásból az jó lesz?
Jogos tényleg kezd Off-topic lenni a dolog. Ezennel a témát én is befejeztem. Jó motorozást mindenkinek a hétvégére. (Vasárnap motoros véradás az Üvegtirgisnél tessék jönni minél többeknek. kell a vér)
Mé Clam még ittvan.
(Csak így zárójelben, mert ez már erősen off-topic: én azt sajnálom, hogy az emberek nem képesek picit nyitottabb elmével járni-kelni a világban, és normálisan kommunikálni egymással. Normális tapasztalatcsere, véleménynyilvánítás, érvelés nem nagyon van; agresszív letámadás, ha másképp gondolkodsz, meg dogmák hangoztatása, amiket nem is értenek, de vakon hisznek benne, az viszont igen, az önkritika meg föl sem merül. Amit még ennél is jobban sajnálok, hogy emiatt sorra eltűnnek az olyan emberek, akikkel egyáltalán kialakulhatna egy értelmes, érdekes beszélgetés. Én magam is megfigyeltem, hogy tizedannyi időt sem töltök már itt az oldalon, mint még 1-2 éve - nincs téma, nincs beszélgetés, nincs kivel. )
Na majd István megokfejti.
ez extra szopás volt mert teli volt kis kavicsokkal a sár
ilyen murvás saras franc volt, és pont majdnem megszikkadt szerintem másnap simán végigmentünk vola rajta úgy hogy nem szedi fel
45+ fokos lejtőn húzni kellett a gázt mert fennakadtak a kavicsok és nem mozdult a kerék
úgy ropogott mindenhol mint amikor a kisgyerek pattogós cukrot eszik
nem tudom, de van láncspray is ott is azt írták hogy beépül...akkor meg ár bárhová beépülne
ha lenne valami régi vashengeres cuccom abba tuti kipróbálnám de az alu hengeres cuccba inkább nem tesztelném
csak a váltóba biztos jó lehet, bár oda az egyszerű grafitpor is csodát tud tenni
a vezérműtengely és hasonló társaiba is hasznos lehet, csak a hengerfel szopik
Sorba mi? Még kristályos is lesz
Elképzelem ahogy a benzinmolekulák menetelnek Injektor őrmester felé : jobb-bal-jobb-bal ÁÁÁLJ!
Tknikagyilkos vagy! Mondjuk én is szálltam már le sárban úgy a motorról,hogy nem dőlt el,hanem ott maradt a dagonyában... Ketten ráncigáltuk ki...
Ez a gondolat ütött be nekem is.A Xado oldalán ezt írják: "A revitalizálás a henger felső részén a felső holtpontnál a legaktívabb, ezen a részen alakul ki a fémkerámia felület és módosul a hónolás. Az alsóbb részen, ahol a dugattyú mozog, és a kenés lényeges ott nem módosul a honolás.."
Talán ezeken a területeken nincs akkora felületi nyomás,hogy beépüljön???!!!
ha bármi olajos az automatától csak azért van mert rosszul van beállítva
aki látott már olajat közelről az tudja hogy pár csepp olajjal az egész motorblokkot össze lehet kenni, egyenletesen elosztva a motorláncra is 4-5 csepp bőven elég lenne
addig kell visszavenni a cseppszámot amíg sehol se lesz olajos
az eső meg sosem tudja teljesen lemosni az olajatvalami mindig marad rajta, ha vége az esőnek akkor lehet újra kenni miután megszáradt
szakadó esőben semmi értelme csepegtetni, egyrészt úgysem tapad rá másrészt meg pont "ken" annyit a víz amennyit kell

nekem amúgy a lánc az amire igazándiból semmit gondot nem fordítok, néha megnézem hogy mozog-e a csapnál aztán ha véletlen igen levágom és lesz másik, de inkább a görgők lógnak annyit hogy néha lepotyognak
az sem érdekel hogy 6 ezret vagy 10 ezret megy el (10 fölött már extrém kihordás van) az olaj is csak azért kel hogy ne nyikorogjon
feszességét se nagyon állítani(1-2 alkalom maximum) mert előbb elkopik a görgő mit a csap
ha tisztogatnám avval csak ásnám a sírját.....mert egy ilyet nem lehet anélkül megtisztítani hogy ne érje károsodás:
Ha már az üzemanyagnál tartunk...nekem egy 1.9 pdtdi-s verdám van. Ugyi az gázolajat eszeget. Nos sok viszonylag hozzáértőtől hallottam,hogy nálunk,és még Európában sok országban olyan a gázolaj amiben nincs kén tartalom,ami anno a kenést is biztosította a lényeges pontokon a motorban! Szóval gyakorlatilag miután betziltották a kén tartalmú gázolajat,nincs kenés! Elkezdtem utána kutakodni,hogy akkor mit is lehetne tenni! Sok helyen olvasgattam,hogy például az angoloknál azt csinálják,hogy 10l-ként fél deci 2T-s olajat lehetőleg félszintetikust vagy jobbat kevernek a tankoláskor a gázolajhoz. Aztán még jobban belemerültem és kiderült,hogy az ismerettségi körömben többen már rég óta csinálják ezt a módszert! Olyanok is akiknek autó szerelő a szakmájuk és van pár aki kifelyezetten diesel specialista. Nos én már kb.4 éve így használom az autómat. Egy valamit mindjárt észrevettem,mégpedig hogy lényegesen finomabban jár a motor és csendesebben! Az is igaz,hogy folyamatosan használom a Cenflo /nem biztos hogy jól írtam/ kanadai diesel adalékot. Ez nem is drága és amolyan tisztító-dermedés gátló-minőség javító anyag. Ezt szintén 4 éve használom! Ugyan így a Sutyukimba is a benzines változatát.

Aztán még egy érdekesség...sokat járok le Boszniába motorozni,egyrészt mert imádom az ottani "hegyi" embereket,másrészt kiválók az útjaik,harmadrészt a rendőrök le sem szarják a motorosokat/sok évi tapasztalat/,valamint occccccsó a benya!
Szóval egy bizutos...a benzinjük sokkal jobb mint a miénk! Ezt onnan tudom,hogy a Banditon ugyebár ha jól emlékszem öt kocka jelzi a szintet a tankban. Nos míg magyarban az első kocka kb.70km-nél tűnik el addig Boszniában ez 85-90km-nél történik meg! Azt is meg tudtam,hogy ők az OMV-től kapják folyamatosan a "gyári" eredeti osztrák naftát!

Akkor még a xado-mazo témához...a fiamnak vettünk egy szép ámbár koros kis fityó puntót 1.2 8V 2001-es. A váltója egyes fokozatban elég rendesen hangot adott,meg kettesben is kicsit! Nos nyomtam bele egy adag xadót,vártam mi lesz. A lényeg hogy kicsit halkabb lett,de nem volt az igazi! Aztán olvastam,hogy ha nem nagyon javul a dolog akkor toljunk bele még egy adagot,így tettem! Nos azóta folyamatosan csendesedik,szinte már nincs hangja! Azért én a Bandimba nem tenném! Inkább kiváló motorolajat 6000-ként cserélve szűrővel együtt!
Szerintem ahogyan Te a láncsprayit.
Ini!

Vedd a fáradságot oszt nézd meg egyszer a láncomat! Megtalálsz!