Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hogyne volna ....
10w40 city max... meg 15w is van..racing...évek ota használom...
Az a baj, hogy az Eneosnak nincsen normalis viszkozitasu olaja. Van az 5W-30, ami tul hig egy regebbi sportmotornak. A 15W-50 meg tul suru hidegen is, melegen is. 10W-40 es 5W-40 lenne jo, de olyan nincsen.
Eneos nem rossz, kocsiban hasznaltam. De nem is extran nagyon jo.

Az ara is kozepes, van dragabb es olcsobb olaj is.

A motorba valo olajat nem probaltam eddig. A Szakalmetal megbizhato forras, ok a hivatalos importorok.
vagy midland.hu midland 4t.
szakálmetálbol eneos???
vagy van most 5x1l mol dynamic 4t 10w40em...
Amugy jo aron sehol sincsen. Ahol nem hamis, ott meg kell fizetni. En a Shox.huban vettem olajat. Nem hamis, de dragabb, mint a webshopokban. Esetleg autoteka2000.hu. Bar bennuk sem bizok meg teljesen.
Jól írtad előfordulhat, de vettek már ott is egy hang nélkül vissza olajat és cserélték ki... a visszavett, pedig ment egy szép kupacba
Arak nincsenek. Ez igy gagyi.
Racs mogott vannak...
Na hova lettek az olaj nepperek?Senki nem tud jó áron 7100 ast?
Cserében viszont az is előfordulhat, hogy nem hamisat kapsz a pénzedért, hanem eredetit!
Köszi!Van Bárdi de ott kedvezmény nélkül 7000 ft felett van literje.
Most vettem a GSR-be 5100-ast a Bardi autoba helyben ....az is van feletek.
Üdv!
Érdeklődnék,hogy Motul 7100 at 15w50 ben ki tud Pesten belül és milyen árban?
Honolás:
Ráhagyás:
0,025 – 0,5 mm
Elérhető pontosság:
IT4 – IT5
Elérhető érdesség:
Acél: Ra=0,025 – 0,2 µm
ÖV: Ra=0,2 – 0,3 µm

Igen felületesen ismerem csak a hengerfúrás, honolás technológiáját... viszont az elgondolkodtató, hogy általában a néhány század mm kopást szoktak megengedi a henger kopására. Ez mikronban (ezered milliméterben) mondjuk 5 század estén 50 mikron. Viszont ha nézitek a felületi érdességét (nem a pontossága) a honolás megmunkálásának mondjuk öntöttvas esetében 0.2-0.3 mikron. Vagyis ha a henger csak egy ezred mm-t is kopik elvileg ott eltűnik a honolás... tévedés joga fenttartva.
Dehogy,triumph és cbr tankokbol van 2-2.
Rakj feszmérőket a lehetséges körökbe és figyeld hol hogy el az áram,ha nem menne.Lehet Neked is csak valami érintkezési van a sok állástól.
Rézpasztát mindenhova!
Simson tankod akad?
Igyekszem.Köszi.
Bocs,lehet félre tájékoztattalak.Most olvasom a Mester oldalán:"van bene egy feszültség kioldo egy bizonyos terhelésnél le oldja a testett"
Lehet tévedek és a Tied is ilyen,mérj nyomást.
Még jó,hogy nem mondták ,maradjunk a bútorlapnál,mert annak csak az egyik oldalát lehet rövidebbre vágni.
Ellenben szerintem többet árt a ki-be kapcsolás ,mint a folyamatos üzem visszadolgozással.De lehet tévedek.
A többit Neked kell kiderítened,megoldanod.
Én sem viccnek szántam, annyira komolyan vettem, hogy két napja nem röhögök.
Beszélgetni veled olyan mintha tűvel szurkálnám a szemem.
Szal csak hallgatom a sületlenséget.
Dévidzon kolléga igen plasztikusan leírt jelentére bátorkodtam nevetni egy jóízűt.

De rendicsek az Anti-Dive működési elvét elmagyaráznád?
sajna mennem kell .. igy el marad a vitta .......................... pedig most elöadhatad volna mekora majer vagy a kiskacsák társaságában
a kis pályások most .. csendbe legyenek .. igyá egy sört ahozz jobban értesz..................... hari nincs