Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én szándékosan sokat adagolok a láncra de mivel van fent a hátsó lánckerék mögött egy snoto (www.snoto.de) így nem verődik fel a felnire és így nem zavar viszont a lánc szép olajos. 😁
A legtöbb nekem is 30 körül volt gyári lánccal az utána feltettek 20 körül nyúltak szakaszosra.
Én viszont láttam és a 100000 feletti a banditos fórumban volt anno jelen (látásból ismertem és nem kamugépek írogattak oda).
Fujkálom.35e megvan általában,menne tovább ha bátor lennek csak szakaszosan már közel van a beállítási intervallumban,a régi gxw jobb volt ott 42e nél cseréltem,a szerelő szerint ment volna még kb 2-3 ezret.
olvastam én is meg olyat is aki sprével elmegy 50-et , nekem ez nem jött össze pedig scottoiler van fenn és végig a hozzávaló olajat használtam a kéket , de semmi se lehetetlen óvatos használat mellett minden tovább bírja
Az nagyon durva.
Banditos fórumtársnak 100000 fölött futott pár kislánckerék cserével, de 60-80000-et futottakat láttam párat.
jobb ötlet ha egyből kettő elsőt veszel aztán mondjuk 5 ezrenként kicseréled
egyszerre kopik tovább tart
Komoly. Dl 650 - nel. Közben egyszer cseréltem a kis fogaskerekek.
kb 30000 de lehet annyi se , persze kissebb motoron és vagy finomabb használat mellett lehet több
Szerintem is ez a legjobb megoldás a kenésre és a tisztításra is.
A lánc mindig szép fényes tiszta viszont kenve is van. Az hogy a túrák során nem kell fújogatni meg vacakolni az egy óriási dolog. Múltkor horvátban a kúton iszogattam a kólámat amíg a többiek szenvedtek és jókat nevettem rajtuk ahogy szenvedtek 😈
Ez komoly? 😲
80 ezer. 😉
Az új láncban 25ezer km van, az első 1000km után állítottam rajta egy minimálisat, azóta nem kellett, végig olajzóval ment. Előző motoromnál is olajzót használtam, az olajfilm folyamatos mindig, ettől jobb lánckenést nem tudok elképzelni.
Kinek mennyi a rekord a láncot illetően az olajzóval?
Nekem most van a láncban 30ekm és még semmi baja. Semmi nyúlás semmi.
Döbbenetesen jó dolog ez az olajzó.
Scottoiler
Ebből is az X-System az ami a legjobb szerintem.
helló
abban tudnátok segíteni milyen láncolajozót célszerű venni ill. hol?
előre is köszi.
Találtam egy német céget aki ilyen burkolatokat gyárt.
Ha valakinek kell akkor itt találja: https://www.snoto.de/produkt-k...
Ja, mint a régi szép időkben 🙂

A képen látható láncszemek nem csak szorultak, de már el is voltak kopva, ráadásul nem egyformán, hanem szakaszosan, azzal már nem volt mit kezdeni.
Félreértetted! Nem neked szántam.
Volt egy helytálló észrevételed a lánc állapotával kapcsolatban. (jó szemed van!) De a lánc, mint Laci megosztotta nem az olajozásban ment tönkre, hiába van beszerelve a kép szerint a kenörendszer. Ez adhatott volna okot késöbbi támadásra az infóhiány miatt, hogy lám hiába "super cucc", mégis tönkre megy a lánc.
Nem kekeckedésnek szántam az észrevételem. 🤐
Laci!
Túl korán reagáltál! :-) Olvastam volna pár kekeckedö hozzászólást...utánna kellett volna lecsapni a labdát!

Nem tudom írtam -e? Vettem azt a fél motort, volt rajta egy keveset futott láncszett. Persze szorultak a csapok görgök. 2019-ben bettem gázolajba, most nyáron mikor megtáláltam, kivettem, és kézzel meginditottam minden görgöt, szemet. Le van ápolva, eltéve papírba. Ha eljön az ideje visszakerül a restaurált motorra egy olajozóval együtt. :-)
Vannak bizony, pontosabban voltak, ezzel vettem a motort, ami addig csak láncspray-t látott, sőt még az elején én is fújkáltam, majd végül az Úz-völgy kaland megadta neki a kegyelemdöfést. Az új szett egy métert se ment olajozó nélkül, nincs is semmi baja, pedig bejárta a Jád-völgytől a Transbucegig sok szép helyen, ahol kapott a jóból rendesen.
Ezzel a lánccal már vannak gondok nem?
Az a durva az egészben, hogy egy ilyen burkolat megtervezésében gondolkodom és most meg felrakod ide a képet róla 😁
Én is szerintem megcsinálom.