{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5229991] 2016. 04. 09. 18:42
kawasani
Szia AGO!...az elektronikát ha megveszem akkor az árban benne van a beszerelés és a padozás is? ....kompletten mennyi lenne?
[#5224066] 2016. 03. 29. 23:55
AGOMotors
Eladó pár hazsnált cucc Kawasaki ZX-10R (2008-2010) motorra.
Komplett Bódis rendszer GP1 dobbal: 150.000HUF
PP Tuning lábtartó szett: 50.000HUF
Dynojet Power Commander V + Secondary Fuel Module: 80.000HUF
Dynojet Ignition Module: 45.000HUF
Versenyidom (zöld, kivágott lámpahely): 50.000HUF
[#5223567] 2016. 03. 29. 17:11
Robi67
Sziasztok szerintetek megéri pc zni a 2006 os z1000 est ? van rajta kn légszűrő meg egy shark dobpár mi változna ha beletennék a powercommandert ?
[#5222162] 2016. 03. 27. 20:47
hulláscsabi
Sziasztok!
2004-2005 zx10r-be keresek dynojet power commandert.
[#5221130] 2016. 03. 26. 7:11
beci001
2012-es Z750-be valakinek eladó Commandere?
[#5211287] 2016. 03. 11. 13:38
Zimi83
Valakinek eladó sportleömlő, vagy komplett rendszer? Sc57-re (cbr 1000RR) ????
[#5209729] 2016. 03. 08. 18:35
mexikói
Sziasztok !

Eladó egy power commander III cbr 1000rr-hez 04-07 évjárathoz A száma :121-410
Teljesen működöképes,benne van a motoromban,jelenleg zero map van rátöltve.
45000 ft Akit érdekel dobjon egy mailt ide,és megadom a számomat: repsol82@gmail.com
köszönöm
[#5202454] 2016. 02. 24. 23:35
Norbu
Ja és köszi mindent
[#5202453] 2016. 02. 24. 23:34
Norbu
Szuper vagy,akkor várok hátha hozzá jutnak egy ilyen géphez.Úgy is hideg van még,meg legalább bejáratom addig.Elég kevés időm van,örülök,ha motorozni van egy kis időm,inkább már tutira vinném ,az nem tart annyi ideig.Utána hozzád is kell vinnem.
[#5202016] 2016. 02. 24. 2:14
AGOMotors
AGO nem tünt el, csak foglalkozott a dolgoddal.

Beszéltem a HealTech-kel és elképzelhető, hogy tudnak rá csinálni olyan kiiktatót, amihez nem kell átírni az ECU/ECM-et.
Viszont ezt csak akkor tudják megcsinálni, ha egy kis időre hozzá jutnak egy ilyen motorhoz.

Amennyiben te felajánlod a motorodat, akkor abban az esetben természetesen ingyen kapod a terméket.
[#5201891] 2016. 02. 23. 19:59
Norbu
Ago eltűnt...
[#5199147] 2016. 02. 18. 14:20
meszi1100xx
Köszönöm a választ
[#5199049] 2016. 02. 18. 10:15
Norbu
Szia. Te vállalsz ilyen ECU remaping-ot?ha nem akkor tudsz valakit aki ilyennel foglalkozik?
[#5198984] 2016. 02. 18. 0:36
AGOMotors
135 körül...

A VFR fórumon elmondják milyen..)))))))))
Ma is volt egy V-tec..:)
[#5198983] 2016. 02. 18. 0:35
AGOMotors
Ezzel már futottam egy kört, Elméletileg tényleg lehet benne, mintha már egyszer néztem is volna.
Egy ECU remaping biztos, ha jól csinálják.

PC mehet utána bele gond nélkül
[#5198607] 2016. 02. 17. 15:39
meszi1100xx
Szia Ago. Egy kérdésem lenne feléd. Honda VFR 800 V-tec-em van 2002 évjárat. Szeretnék egy PC beépitettni veled ez milyen költségekkel jár Pc-vel együtt érdekelne. Nem baj ha használt de jó legyen. Milxen változásra lehet számitani. Köszi a választ előre is.
[#5198587] 2016. 02. 17. 14:04
Norbu
Szia Ago.Külföldi oldalakon is azt írják,hogy 1-2-esben van tiltás az 1200-es szupertenerében.A magyar motorrevú és katalógus is ezt írja.Szted ez tényleg kiveszi a tiltást? :

http://www.off-the-road.de/en/...

és ezután lehet P.C.-t berakni?A kipu vége nagyon lefelé áll ,azért betudod tolni az érzékelőt elég mélyre?Anno te mondtad a banditnál,hogy nem jó a legvégén,be kell tolni minél mélyebbre.mármint az érzékelót...
[#5198432] 2016. 02. 16. 21:52
AGOMotors
Maradhat, de akkor a szonda elállítja a beállításokat egy adott tartományban
[#5197863] 2016. 02. 15. 22:35
pepe 2
Mármint úgy értem,ha kerül bele egy Pc,akkor maradhat a szonda?!
[#5197855] 2016. 02. 15. 22:14
AGOMotors
Tudom én ki/mi a MIVV. A lényeg az, hogy neked megfeleljen....
Az MT-07 ECU-ja gyárialg nem írható. Lehet, hogy fel lehet törni, de mi ilyennel nem foglalkozunk. Valami gáz történik és vehetek neked eg új ECU-t, kulcsokat, zárbetéteket, stb...
[#5197848] 2016. 02. 15. 22:05
AGOMotors
99%, hoyg igen. De bent van a listám, ami alapján megtudom nézni.

A lambdaszondás kérdésedet nem értem, Ha jó bele a PC, akkor igen, ha nem?! :)
Csak úgy önmagában kiiktatni csak akkor van értelme, ha gond van vele..:)
[#5197623] 2016. 02. 15. 16:26
SVTamás
Köszönöm a választ. Pont ezért nem szeretnék "garázsban tákolt" kipufogót, elvileg a MIVV egy neves olasz gyártó, típusra gyártott rendszerei vannak. Szóval, ha jól értem akkor működik a dolog állítások nélkül is, csak lehet hogy nem túl optimálisan. Szóval, ha nem tapasztalok érezhető teljesítménycsökkenést, lyukakat, vagy fogyasztásemelkedést akkor használható? Illetve ha állítani kell, akkor a gyári ECU-t állítják, vagy mit csinálnak? Ti vállaltok ilyen beállítást a szervízben? Power commander nélkül is összehangolható? Nem a tuning a cél, csak hogy szebb hangja legyen, de lehetőleg ne veszítsek teljesítményt, és nyomatékot. Bocs, az értetlenkedésért.
Üdv: Tamás
[#5197529] 2016. 02. 15. 12:40
pepe 2
Szia Ago! SV 1000 K3-as hoz való PC3-as jó lehet SV 1000 K5-höz? Ha igen,akkor a lambdaszondát érdemes PC-nél kiiktatni? Köszönöm válaszod.
[#5197512] 2016. 02. 15. 11:51
AGOMotors
SVTamás,

A motorok (főleg a nem régebbi típusok) mindenféle normáknak kellenek, hogy megfeleljenek (EURO norma, káros anyag kibocsájtás mértéke stb...). Ezt úgy tudják elérni, hogy szegény keverékkel mennek a motorok, így kevés üzemanyagból kevés káros anyag is jön ki.
Szóval alapból "rosszak" a motorok.
Arról nem is beszélve, hogy minden benne lévő alkatrésznek eléggé nagy a szórása (benzinpumpa nyomás, injektorok nyitási ideje, elektromos alkatrészek szórása, üzemanyag minőség, stb..), ezek még rátesznek arra, hogy a motorok úgy működnek, ahogy.
Ezért mér érdemes egy olyan motort is optimalizálni, amin nincs semmi módosítás.
Minden egyes módosítás még ront a motoron...

EGy kipufogó rendszer alapjában véve a motor működésén változtat, jobban öblít, a motor szegényebben jár aminek sok káros hatása van. Persze ez nem jelenti azt, hogy a motor élettartama a felére csökkenne, de változtat rajta. Azt, hogy egy most egy 100.000km-es futásteljesítménynál 1.000km-e vagy több, vagy kevesebb.. azt senki sem tudja, mivel az élettartamot ezen kívül még vagy 100 dolog befolyásolja, így igazándiból azt kell mondanom, hogy "nem befolyásolja" extra eseteket eltekintve.
Ettől függetlenül a motornak beállítás nélkül "annyira nem jó", de 100 motorosból lehet 90 így jár vele.

Az egy másik kérdés, hogy egy kipufogó vagy kipufogó rendszer mitől jó (vagy mitől nem jó). Attól hogy egy gyártó gyárt rá, az nem jelenti teljesen azt, hogy arra a motorra ténylegesen méretezve lett-e, mennyit tesztelték, stb...
Pl a német motoros ujságban teszteltek egy B-King-et 10 slipon-nal, ahol a Two Brothers -7LE volt. Mondjuk ezt a tesztet éppen a Bódis nyerte meg, mint LE, mint minőség, mint pedig ár/érték.
(csak mellékesen megjegyezném, hogy a Kawasaki ZX-10R (2016)-os motorra a Bódis több, mint 100 mérést/tesztet csinált, mire megalkotta rá az új kipufogó rendszert)
Sajnos nekem az a véleményem - és a mérések is ezt igazolják sokszor -, hogy a közép kategóriás kipufogók csak hang és esztétika, az otthon/garázsokban "tákolt" kipufogók csak olcsók, míg a minőségiek érnek igazán valamit.
Most feltehetném azt a kérdést, hoyg itthon hányan csinálnak kipufogó dobokat/rendszereket és ezek közül kinek van egyáltalán teljesítménymérő padja, hoyg amit csinált az jó-e?! Arról nem is beszélve, hoyg sok helyen olyat csinálnak, amilyet az ügyfél kér.... Gondolom az ügyfelek minimum atomfizikusok és/vagy áramlástan specialisták és tudják mi a jó a motorjuknak.. jaaah..

Szóval remélem segítettem.... :)
[#5197464] 2016. 02. 15. 9:41
SVTamás
Üdv!
Hozzáértő tanácsot kérnék! Ha yamaha mt07-hez veszek típusra gyártott mivv teljes kipufofórendszert, akor szükséges -e egyéb beállítás módosítás (elektronika, injektor, power commander...)? Károsítja-e hosszú távon a motort egy nem gyári (de típusra gyártott ) rendszer? A lényeg az lenne, hogy ne növekedjen a fogyasztás, és ne csökkenjen a teljesítmény. Nem tuning célból szeretném, csak a szebb hangzás érdekében. Eddig sok egymásnak ellentmondó véleményt olvastam. Szeretném tisztán látni a dolgot.
Köszönöm: Tamás