Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mitöl roszab 1 simson mint 1 sasch? volt simson is meg a többi is van ks 80 as volt herkules ultra is,az jó volt 50 márkáért, de használatra A-B elmenni?
Ugyvan.
akkor rosszak az infóid,csak itthoni árakon veszik a németek a keletnémet hulladékokat
kapásból tudok csak az én ismeretségi körömben 5olyan embert,aki abból él,hogy simsonokat visz ki.
Olyan is van,aki németországi állást hagyott ott,ezért.
vett egy furgont,és azzal pörög.
Szóval a német piac nagyon is pörög,csak azok állnak,amiknek valamiért irreális az ára.
bizony,már telitve van a német piac magyar simsonokkal,tul sokat vittek ki egyszerre,és lenyomta ezért az árakat....nem ugy a kreidler,sachs,ktm stb. állománnyal!
Már nem viszik, lerágott csont.
Láttam én is a mobile.de-n schwalbe hirdetést 1700 euroért. De hát ottvan a keleti országrész, elvben soknak kell lennie. Viszont 7000 alatt, egy mz 250 trophy sport sincs, az ott is kurrens. Szóljatok, ha itthon tud valaki eladót!
én mindig az itthoni vásárlót részesitem elönybe,csakhát a magyar gondolkodásmód az,hogy olcsón inkább szart,mint megfizetve a minöséget....
Kreidler RS ből kár. Ami jó az jó belőlük. 1 hónap állás után szivató és a többi nélkül is kézzel be tudom indítani mert első fordulatra indul. Nagyon kevés kilométer miatt meg azért mert bontatlan a blokkja. Remekül lehet vele motorozgatni.
akkor nézd csak meg,mennyi simsont hirdetnek már jó ideje,és a kutyának se kell már:) max. 30-ért. tudom,mert véletlenül becsuszott 1 hozzám véletlenül,és alig tudtam eladni 35-ért.és egybe volt! a kreidlerre meg azonnal volt kapás még németböl is,és nem 30-ért!
Köszi a választ!megvan a számod,majd hívlak!
Tömegesen viszik Németországba a simsonokat, mivel a normálsian kinéző eredeti példányokból már alig van,már a szakadtabb darabokat,sőt már meztelen vázakat is.
Múltkor megtalált egy német kereskedő egy közvetítőn keresztül, 1 gurigát igért 10 darab 1991-előtti pöcsköszörűért látatlanban.
Na ja, te erősíted a szabályt...
Van egy ilyen kipufogóm de lehet a másik oldalra való. Ugyanígy néz ki és Sachson volt.
Ha kell nálam azért akad jó pár alkatrész. Időben begyűjtöttem amit lehet.
várható volt,hogy elfogynak...most legalább rájönnek a simsonosok,hogy miért nem honekker bosszuját vitték németbe a bajorok:)
Végül is ezt mondom én is; végetért a kánaán. Már nincs olcsó gép és alkatrész. Örüljünk annak, ami már megvan...
Rep. csak itt a kornyeken tudok 5 ot csak nem eladoak ebbol az otbol 3 vizes ketto levegos a levegosekbol 1 80 köbcenti a tobbi 50 es es jo allapotban vannak csak nemadjak el illetve egyik vizes elado de irrealis kulfoldi aron 1200 juroert vihetik.
érdekel e valakit befejezésre váró suzuki gsx 250-es mocit? 2henger 4 ütem 8szelep. minden papírja megvan rendszáma is.
csak időm nincs befejezni. Cafe racer jellegű átalakítással. A csere beszámítás is lehet. CSAk ésszerűen.
Azért sajnálnám, ha így lenne, mert igen jó móka egy ilyen gép felújítása.
Pedig igazad van, mindenben amit leírtál. Határ menti településen lakom, már nekem is tettek megfontolandó ajánlatokat. De én "magammal temettetem" módon gondolkodom motorokat illetően. Sőt már megvan az utánpótlás a két fiam személyében!
Van egy olyan sejtésem, hogy már nemigen kerülhet elő igéretes jármű a 6.25 lovas,
50 ccm kategóriából. Ami az országban maradt, az már ebben a körben van a fórum tagjainál. Maximum egymás között lehet üzletelni. Hamarosan eljön az idő, amikor a rosszabb állapotú gépekre is irreális ajánlatokat fognak adni a kinti gyűjtők. De jó volna, ha nem lenne igazam...
De az lz volt nem? Nem lb
Pár éve Slampi vett meg egyet (előlem a kis szenya:) vitte is külföldre izibe:)
A bosch gyujtás egy monzáról van a ducati egy aprilliarol a mini 6 os sachsrol.