Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rém beteg szerkezet, az eleje különösen, és szinte minden rossz, vagy hiányzik. Műszerek gyújt. kapcsoló, deklik, hátsó lámpa, nem rávaló kipufogó, szar gumik stb. Első teló rohadt,tárcsafék sz.r, stb Arról nem beszélve, hogy hülyéket beszél, és rettentően elszállt fickó! " Csak jelképes árat kér ezért a baromi ritka, tökéletes állapotú hiánytalan gépezetért!!" Egyébként" Mint a cukrot, úgy elviszik Szombathelyre, és több kérője volt mint egy szűzlánynak!"
Hát sok sikert hozzá, de ez még bontásra sem éri meg, még fuvardíj nélkül sem!!!!
Nálam egy kicsit másképp működik. Az érzelmi részét a színusz függvény menetéhez hasonlítanám: ami nálam általában 12 évig tartó folyamat. A pí/2-ig tartó szakasz lila ködben telik. Azután már a gép hiányosságait is észreveszem és egyre ritkábban ülök rá. Hogy a hasonlatnál maradjak, a 3pí/2-t sosem várom meg, még előtte eladom. Igaz addigra vígasztal a jelentős áremelkedés...
http://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Puch_Monza_50_SL_Sport_Elado_vagy_csere_41678129.htm?first=1
Gyönyörű gépeid voltak! Gondolom nagy elhatározás kellett és fájó szív maradt ilyen gépek eladásakor, nekem rettenetesen nehezen ment volna!
Ha van kérdés, válaszolok ( ha tudok ). Holnap olasz nap...
Ok, jogos a panasz. Akkor az angol gép: BSA Spitfire A65 mk2 1968 (épített), vagyis eredetileg sima A65 volt, Viszont annyira jó lett, hogy ez csak az alvázsszámból derült ki. 650 ccm 9:1 sűrítés, 53 lóerő, a végsebesség kb. 170 km/h. A hangja olyan volt, hogy beleborzongtál. A futómű 120-ig jó, utána, ha nem feküdtél a tankra életveszélyes, mert a turbulencia miatt, fellépett egy oldairányú flatter jelenség! Jellemző a gépre, hogy egy alkalommal 1000-es Hondával ment előttem egy haver. Mivel én nem tudtam az utat rá kellett tapadnom. A hosszú egyenesben meg akart viccelni, meg a csajának villogni és odahúzta neki. Muszáj voltam én is húzni. Amikor megálltunk röhögve mondta, nem hitte, hogy az öreg BSA 160-at megy.
Vártam a mai részt! :-(
No, akkor kezdjünk egy amerikaival. Harley Davidson 1200 UL flathead 1937, a legenda szerint újonnan került az országba oldalkocsival. Ami azért valószinű, mert hátramenet is volt rajta. Amig be nem tettem egy határolót, többször sikerült visszaváltáskor rückibe tenni. Három sebesség előre 30 lóerő, lábkuplung és kézi váltó volt rajta. Szóval jól át kellett gondolni mit akarsz csinálni, mert ez nem mindíg sikerült. Sokszor röhögtek rajtam az emberek, mert mondjuk zöldnél nem sikerült elindulnom elsőre. Viszonylag jól ment, elvben akár 120 km/h is tudott, viszont a legkellemesebb 80-90 közötti tempónál egy igen kellemetlen vibráció lépett fel, amit sehogy sem tudtam kiküszöbölni. 1995-től, 2006-ig volt nálam. Mannheimben vette meg egy portugál, mert itthon csak cserét ajánlottak érte. Holnap angol géppel folytatom...
Jöhet!!
Persze hogy érdekel! :)
Nekem voltak nagy gépeim, illetve egy van is. Fiatalon az igazi ezekkel menni. Azért váltam meg tőlük, mert pusztán a birtoklási vágy nem elégít ki. Tudomásul kellett vennem, hogy kiöregedtem belőlük. Egy 216 kilós gépet, ha eldől, egyedül fel sem tudom állítani. Ha érdekli a tisztelt kollégákat, akkor képeket is felrakok ezekről a masinákról, egy két jellemző tulajdonságukkal egyetemben. Úgyhogy Gyuri nem kell visszasírni a régi időket, motorokat, csajokat, mert azok már megvoltak nekünk...
Most már én is visszasírom, de ez a hajó elment sajna. Rengeteg érdekes megoldás volt rajta, és ezen meg lehetett tanulni igazán motorozni. Már pár éve Mz-ztem amikor megvettem és egy hétig tartott míg végig tudtam kapcsolni a sebességeket le-fel, és két hónap mellékúti motorozás után mertem kimenni főútra vele. Ha valakinek volt már dolga ekkora két forgómarkolatos géppel, akkor tudja, hogy ez nem is olyan rossz eredmény!!
Az a standard nagyon tetszik! Bárcsak lenne egy olyan motorom!
Egy kis érdekesség, a klasszikusok kedvelőinek:
Az első három:350-es Standard királytengelyes jobb oldali váltó, két forgó markolat (az egyik az előgyújtásé). Öt évig volt az enyém.
A másik a korábban említett Matchless, a Pannónia dolgokkal, visszaalakítás előtt.
Bocs a képek minőségéért, de vegyétek figyelembe, hogy 80-81- ben készültek, és csak így sikerült bemásolni őket a kész fotókról.
Puch monzához keresek sérülés mentes oldal deknit !! Akinek lenne eladó, kérem jelezze!
Valakit esetleg?
http://www.jofogas.hu/vas/Puch_blokkos_KTM_Comet_Cross_hianyosan_elado_41492591.htm?first=1
Igen, ez gyönyörű is és megbízható is. 81-83 közt volt dolgom egy Matchless Metis 500-as hoz, amit a Honvéd hozott be Crossgépként, de soha nem versenyzett, aztán valaki megvette, és Pannónia dolgokkal utcásította, de még akkor is szép maradt. Azt kellett visszaalakítanunk eredetire. Sajna ahogy hallottam utána az új tulaj totálra törte a motort és magát is. A motorért nagy kár volt!! Azért az angol masinák sem egyszerűek, ha javítani kell. Hogy mást ne is mondjak, nem ritkák a balmenetes Whitwort csavarok, és ez még csak egy csavar! Gyönyörűek az angol klasszikusok de fölös 2 misi nélkül nem is kezdenék bele.
Kár hogy nincs papírja. Nyárra szeretnék valami ilyen klasszikus 4 ütemű motort olcsón ami nem japán.
de ez is megéri az árát,igaz nem aermacchi!!http://www.kepesmotor.hu/match...
Guzzi v 35, 50,Garelli Gerry, Meg amíg a "Cséritelepen melóztam a neppereknek, addig is volt szerencsém párhoz. A leginkább egy vén Aermacchi 350-es jött be, na az volt a motor közöttük!
Benne vagyok a levelezőlistádba, mert tavasszal Cobra alkatrészekről leveleztünk, de azért megadom: aradigyuri@freemail.hu
Nincs egy email címe esetleg?
Akkor nyilván én nem tudtam érthetően kommunikálni, mert megint nem arra válaszoltál ami a lényeg. Ennyi, forza Graz!
Milyen makarónid volt?
Miről lenne szó?
Esetleg monza alkatrészei nincsenek?