Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az 50-es nem profilom, amim van az csak "ittragadt". Moriniből 73-tól van de min 125-ös, majd 1x szeretnék 1 corsarínót, de elég drága, és még vannak előtte a sorban.:)
Most ez hogy jön ide?
ez majdnem olyan:)
ha érdekel van eladó laverda vázam(zündapp blokkos),meg 98ccm gilerám is:)
Kinek melyik motor jött be? Nekem a Gorcsa királytengelyes Standardja...
Pöccentenél képet ha kérhetném?? a Kicsi morinikről!! Minarelli annó érdekelne! ilye blokk: http://motodante.it/img/p/1/4/...
Őöö, én azért nem lettem kismotr párti csak van belőle.Elmenni dolgozni jobb mint a nagymotr, na meg nincs frsz.:)) De, ma már csak 4t-re ülök, ültem eleget 2t-n.:)
Na, ezt sem sokan vallják be 1 bmw-ről.
"zundapp" A morini 125 1 isteni jó gép, fogyaszt 2l/100km/70-nél, a váza meg űberfasza.( abból építem a versenymotrjaimat).Az MV-t csak ismerem, de nincs tapasztalatom. De eléggé 1 kaptafára készültek ezek, és gilera 125-ön van abból az eresztésből.
Legyen ma német nap! Ez a BMW R80 1978, tudatos választás volt. 2000-ben vettem, mert a Classic Bike Club tagjaként sokat túráztunk. Olyan gépet akartam, amivel kényelmesen dinamikusan lehet haladni. 50 lovas, jó állapotú pofás járgánynak tartottam, városban és országúton is egyaránt jól használhatónak bizonyult. Egyet nem szeretett, ha a betonról terepre mentem. Ez, még megszakítós gyújtású volt, ezért kétszer is előfordult, hogy a rosszul konstruált szellőző nyíláson keresztül bekerült szennyeződés miatt elment a szikra. Persze sötétedés után, amikor már szerelni nemigen tudtam, így hát mentést kellett kérnem. Aki ért a Bömöshöz, az látja, hogy ez is átalakított gép. Az R90 S fazonját utánozza. Valószínüleg még Németországban lett így átépítve. De pofás lett, nem? Végül a megbízhatatlansága miatt kiszerettem belőle.
ilyesmi? :)
A Kreidlerrel vagyunk így néhányan...Az előzményekből látszik, nekem is hosszú út vezetett a kismotorokhoz. Nyilván a gyerekkori Riga-Komár-Panni hatás is benne van. A német-osztrák mocik mellett én a Fantic-Garelli-Gilera öt-hatsebességesekért is rajongok. Íme!
Motorokból sosem elég!
Mostmár csak olasz vonal van!:) Az a pár kivétel csak erősíti a szabályt. Van 1-2 motorínóm, így keveredtem végülis ide.Én annyira nem kedvelem a germán kismotorokat, szükségtelenül bonyolultnak ,és zajosnak tartom óket, talán 1 kreidlert elfogadnék de ennyi.
Menjen! Szép gépekre mindenki kíváncsi!
Menjen tovább a történelem, vagy ennyi elég volt a régi gépekből?
Király, bár nálad mindig is erős volt az olasz vonal. Jut eszembe: ez kismotor fórum, te érintve vagy?
Néhány puch a jófogáson, de nem értem miért csak egyben eladó.

http://www.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Puch_es_Ktm_motorok_eladok_41786182.htm?first=1
Ezt honnan veszed?
Gyönyörű!!
Hali,
Azt sajnos el kellett adnom 08-ban, mert nagyon megszorultam -nem tudtam volna versenyzni- de miután nem élet az élet lavi nélkül, tavaly vettem végre egy másikat.:))
Persze. Együtt vettük, nem emlékszel? Laci a tied megvan még ?
Akkor Te vagy az optikus?
Guzzi ts250 175-180km/h (24H)
Laverda 1000 3CL 235km/h (óra szrint)
láss csodát,mégis eladta!!! ráadásul osztráknak!!!
Ha még nem únjátok, itt az olasz vonal. A rendszerváltás után nem sokkal, egy vállalkozó kb. 30 db olasz motort hozott be zömmel 125-ös elfekvő készletet, 8-10 éves, de vadi új 0 km-es, ott már eladhatatlan gépeket. Ezek között volt egy 250-es, Benelli 2C, aminek a tankján volt egy kisebb sérülés és hiányzott az egyik tankembléma. Fura volt, hogy először én üzemeltem be. Akkoriban egy sima itthoni számlával, minden gond nélkül napok alatt forgalomba tudtam helyezni. Olyasmi karaktere volt, mint a P20-nak. Kicsit erősebb volt a motorja és a tárcsafék miatt, jobban lassult. Kényelmes széles űlése volt, az úttartása és a rugózása is jól eltalált. A másik olasz jóval később, a 99' körül jött Reggio Emiliából. Laverda 1000 3C 1974-es. Felújítva vettem meg. Jellemző az állapotára, hogy 2013-ig, amikor eladtam, mindössze egy akksit, meg egy láncot kellett cserélni rajta. Dög nehéz masina, nem is volt rajta berúgó gyárilag. Az alacsony kormány miatt, ha 100 km/h alatt mentem vele, hamar kifáradt a csuklóm. A kuplunghoz komoly izomerő kellett, végül is 78 lovat vitt át. Kb. 120-nál volt meg az egyensúly, amikor a szél akkora erővel tartott, hogy kényelmes lett. Sosem próbáltam ki mennyi a vége, de 220 körül lehetett. Ettől a géptől tényleg a józan ész diktálta a megválást.
Én is ugyan így gondolom, csak betettem!