Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Attiláé köztük van...
Üdvözletem!
Nem vagyok royalista, bár írtam már ide hozzászólást.
Most csak egy kérdésem van: tudomásotok szerint van Monoron vagy a környékén Enfield-tulajdonos? Néhány alkalommal láttam elmenni a házunk előtt egy ilyesmi gépet, a hangja is hasonlít a netes videókon hallhatóhoz, de mire a kapuhoz érek, már nem tudom kivenni a részleteket. Ha jól láttam, zöld színű, az lehetséges?
Köszi előre is a tippeket.
Ó
Ezek igazi csemege fotók, bár a mi custom modelljeinket nem láttam közöttük. Ez erős hiányosságra vall
Szeptember részemről mehet, addig egy kis "száguldós" hortobágyi síkságos fotó.
A t34 hidegen hagy
Az Enfield O.K.
Szóval mi legyen szeptember elején?....
Egy kis kirándulós-kedvcsinálós fotó. A technikák úgymond... T 34/85 kontra Royal Enfield Bullet 500, na melyik a szebb?
Én benne lennék egy rövid kis túrában...akár gasztro élvezettel körítve
Szia Ritt, sziasztok Royalisták!

Örülök a felvetésednek, és magam is örömmel vennék egy közös gurulást. Anno decibel a hathengeres is szerintem jól sikerült! Ugyanakkor tudom, hogy a nyár sokaknak a nyaralás ideje (ki hitte volna? Például nekem is.
Mit szólnátok ahhoz, ha jóelőre kitűznénk valami olyan időpontot (mondjuk szeptember második hétvégéje, 7. vagy 8.), amikorra már mindenki hazaért, kipihente a pihenés fáradalmait ?

Várjuk véleményeiteket!

Sir John & Jocó
Tisztelt Csipkerózsika Álmot alvó Royal Tulajok!

Lesz az idén valami összegurulás, vagy majd télen szomorkodunk, hogy de jó lett volna...
Elkiabáltam?
http://royalenfield.hu/hirek/



Rendkívüli ajánlat az új Royal Enfield Bullet 500 EFI modellre!
261.200 HUF kedvezmény
Élet az éterben

Üdv Mindenkinek!
Akkor O.K., csak nekem épp most egy rendrakás után figyel az asztalomon néhány szuvas fogaskerék... A szabadon futó tényleg olyan, mint egy hengergörgős csapágy, csak hengerek helyett oválishoz hasonló alapú hasábocskák vannak benne, amelyek az egyik irányban szabadon hagyják forogni, a másikban pedig mintegy beékelődnek...
Szerintem nincs fogtörés. Most, tavasszal tettem be új szabadonfutót az önindítóhoz mert a gyári ripityára tört még 3 éve. Nehéz elmagyarázni, hogy működik, de ez egy egy irányba forgó "csapágyként" írható le. Nincs racsni meg semmi ilyesmi, egyik irányba szabadon forog, a másikba meg megfogja. Ha megfogja. Függ az illesztési hézagtól (az enyém föl lett köszörülve, mert a törött "csapágy" felmarta) és szerintem a kenőanyagtól is, ha túl viszkózus, elforoghat. Szerintem. Azért gondolom így, mert melegen, amikor hígabb az olaj, mindig megfogja. Csak hidegen vacakol.
Szia Zotyesz, sziasztok, Royalisták!

Nem akarlak elkeseríteni, de nekem inkább fogtörés-szaga van a dolognak...

Mindenkinek jó pöfékelést!

Sir John & Jocó
Én megyek vele most is. Átléptük a 20000 km-t, itt volt az ideje a lánc cseréjének is. Nem vacakoltam, vettem 5 méter Renold gépláncot, ebből szabtam méretre, 3 garnitúra kijött egy tizesből patentszemekkel, félszemekkel együtt. Szerencsére a lánckerekek hibátlan állapotban vannak.
Nekem is előfordul hidegen, hogy az önindító csak felpörög, de a motort nem fordítja át, lehet, hogy az olaj nem megfelelő a primer hajtásnál. Az amcsik Type F ATF olajat (automata váltóba való) javasolnak ide, asszem teszek vele egy próbát.
Üdv Royalisták!

Hát valóban pangás van, de én biztos nem fogom megfázítani Sir Bernie-t ebben a téli júniusban!

Mindenkinek széles utat!

Rubens& Sir Bernie

Igen. Talán a motorok mennek helyette. Sir John is, naponta.

Üdv, Royalisták!

Mindenkinek jó pöfékelést!

Sir John & Jocó
Egy honapja all az elet itt ?
Szia,
a hagyományos tányérülések között szerintem ez az amerikai stílusú tányérülés a legszebb (Hitchcocks-nál rendelhető), de sokkal izgalmasabb lenne egy Pagusa, rejtett húzórugóst felaplikálni, olyat amilyen a BMW-men volt (pár évtizede ). A Pagusa kényelmével és könnyedségével semmilyen más ülés nem versenyezhet.
Üdv.
Sziasztok Royalisták!

A hétvégén kétszer is láttunk egy Enfieldet a XVI. kerületben. Deluxe kivitel, tányérüléssel. Tud a listáról a tulaja, itt van köztünk?

Mindenkinek jó pöfékelést:
Sir John & Jocó
Sziasztok!
No, tegnap óta teljes jogú (bár még nem írattam át) tagja vagyok ennek a szép családnak.
Egy 2007-es évjáratú Bullet-et vettem 16.400 km-rrel. Majd teszek fel képet hamarosan.
Még ismerkedünk egymással, de már alakul a kapcsolat. Van egy pár dolog amit kérdeznék tőletek. Egyébként "varszegib" volt az, aki megfertőzött, sok jó tanácsot kaptam már tőle. (köszi)
Sajnos csak konyha nyelven tudom megfogalmazni az észrevételeimet, mert nem nagyon értek hozzá, de remélem érthető leszek.
1. Bátyámmal megmértük és a töltés nem az igazi. 12,25 a max, szerinte ennek legalább 12,8-nak kellene lennie. A tulaj említette, hogy előfordulhat, hogy a rázkódástól a három ponton rögzített generátor elmozdulhat és akkor nem lesz megfelelő a töltés. Volt már hasonló esete valakinek? Okozhat ez valami gondot?

2. Rúgásra nagyon szépen indul, de az önindító csak melegen indítja be. Nem nagyon hiányzik nekem, de ha már van rajta akkor nem baj ha működik. Biztos, hogy a nyomógombnál is van érintkezési hiba, de nem ez a fő probléma. Az önindító pörög, de nem kapja el, csak melegen.

3. Tányér ülést is szeretnék venni. Mit javasoltok, melyik típust?

Köszönöm,
Szabi
Új színekben pompáznak a Classic-ok!


http://royalenfield.hu/hirek/
Sziasztok!
Itt van egy szép Enfield!
Sziasztok! sajnos megszenvedtünk amire beindult, volt ott más gond is. 10-kor estünk neki, de 3-kor "már" járt a motor :)
akksi kuka, gyertya kuka, gyújtás kuka...