Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont kérdezni is akartam,de nem csak tőled hogy ki milyen gyertyát használ?

Nekem NGK B6HS van benne,de azt mondták NGK-ból B8HS vagy B8HV a megfelelő hőértékű simsonba.

Brisk N15YC is volt már másik szimómba,az mintha jobban bevált volna.

ezeket ajánlották :

-NGK B8HS VAGY B8HV
-BRISK N15C VAGY N15YC VAGY N14C
-Bosch W4AC
-ISOLATOR SPECIAL M14
-DENSO W24FS-U

Ha szeretnék egy nagyon jót ami télen-nyáron jó bele,ezek közül mit ajánlanátok?
Vagy ha esetleg valaki más jól bevált gyertyát használ,azt is leírhatja.
Köszi előre is.
Szerintem ez nagyon motorspecifikus már... Pont mint a gyertya kérdése. Mindenkinek más válik be, nekem például a Mannol 80W-90 Getriebeöl
Szia!

Nem fogalmaztam megfelelően, elnézést, hamarabb járt a kezem mint az eszem. A gyárilag előírt hajtómű olajjal nem volt jó a kuplung működése, sokféle hajtómű olajjal próbálkoztam végül egy próba erejéig lecseréltem 4T olajra és azóta csak ilyen olajat használok a váltóba. Tökéletes hidegen, melegen.
Még bírja ! De az 1400-as ZZR-t letiltotta , csak ha eladom az 1100-at !
Feleséged nem csap agyon, hogy ilyen "romokat" veszel, nem is egyet?
Ma is csináltam valamit , a kettes számún ! Itt tart most ! Ja meg elvoltam megnézni egy hármas számút is , de nagyon siralmas állapotban volt , több évig szabadban , sajnos menthetetlen !
Hát amikor 300e felett látok én is többször elolvasom , mert ugye a látásommal is baj lehet már ! ?
sokan??? zakkant az összes
Az ár erősen függ az állapottól! Egy biztos, alku kérdése, mert sokan szeretik elvetni a sulykot beárazáskor !
Biztos hibás?
Szia
Hideg időben csak ritkán használom, akkor is bemelegítem mielőtt indulok. Nyáron viszont (mivel hobbimotor) komoly használatban van, 50-75 km sugarú körben nagyjából mindenhova vele járok, dombos a környék, az autósok itt is semmibe vesznek, és néha sietnem is kell, ezért jobb szeretem a sűrűbb olajat.
Szia!

4T olajat tegyél bele, a gyári leírás hibás.
Szia!

A legutóbbi felújításkor kicseréltem az eredeti gyertyakábelt, olyan szilikonosra, amiről írsz, pár hét után a benne levő bél szó szerint elporladt. Szerencsére még nem dobtam ki a gyári kábelt így volt mit visszatenni, azóta is azzal üzemel. Viszont a szilinos a kukában végezte.
Úgy írta hogy 50-60K-ért nem fogsz "normális" simsont kapni,vagyis arra még költeni kell.
De nem is olyan régen azt írtad , 50-60e Ft-ért ne akarjak már simsont venni !
Hát ez az , ha !
Ahhoz viszonyítva, hogy 30 000 Huf -körül lehet venni egy javítandó komplett Simsont , nem olyan sok, ha a festék kétkomponensű, és a benzin nem oldja!!
Igen , láttam , az árat nem véletlenül felejtették le ! Olyan 30e től felfele földtől elrugaszkodva , akit eddig kérdeztem !
Nekem sikerült felhajtani a jobb oldalit, kicsúszott alólam amikor be akartam venni egy kanyart földúton ötletem sincs hogy miképp, de állva maradtam pedig mentem vagy harminccal, csak a motor feküdt az oldalán
Én is gondoltam rá hogy megdumálom a gokartpályás csávóval hogy mehessünk, csak azóta a simsonos havernek elege lett, egyedül meg nincs pofám rákérdezni...
Nálunk itt egész nap esett meg volt vagy négy fok
Na akkor te professzionális simson felhasználó vagy és ezek csak beugratós kérdések voltak ! Hát értem én !
Közben elugrottam az egyes számú simsonommal silikon gyertyakábelért , azt úgy meg tetszett a menetel , hogy még a gokart pályára is lementem körözni aminek a csepegő eső vetett véget , hamar haza nyargaltam ! Azt azért megjegyzem hogy a simoncselli lábtartója rendesen életveszélyes !
Én az olajcseréhez is bontok, úgy szépen, teljesen ki tudom takarítani Nekem a 80w90 vált be, ez van. A bovden beállítását megoldom, csináltam párszor, ez a lamellás dolog is csak azért vetődött fel bennem mert most állok alkatrészrendelés előtt, aztán egy ezresért még az ilyen idiótának mint én is megéri
Kezdjed bontás nélkül , olajcserével , de miért nem motorolajat raksz bele ? Nyekergő jelenség ami a lamella kopását jelentené , még nem hallottam ilyet ! De a kuplung bovdent könnyen beállíthatod , legyen 2mm holtjátékod , és a kar húzásával végig toljon a pálca , ha nem így van , állítsad a kuplung villát a pálcánál ! Annak jónak kell lenni , és nyekergés mentesnek ! Valami más költözött abba szerintem !
Feri ! Az a mustang szerencsétlen konkrétan le lett festve ! Ennél már az is humánusabb lett volna ha elbontja a ríder !
Csak nem hagy ez a galád motor, nagyjából ahogy megjött ez a 10 fok körüli idő, elkezdett valami nyekeregni a kuplungban. Behúzott, és úgy tartott (kb 3 mp után már hallható) kuplungnál jelentkezik a hang, apró gázadásra elhallgat. A kuplung egyszer sem csúszott meg, egyáltalán semmi gond nincs vele, csak nyekereg, de nem mindig. Az hogy hideg vagy meleg-e a motor nem számít. Két tippem van: 1. túlságosan besűrűsödik a 80w90-es hajtóműolaj 2. kicsit feszítenem kéne a bovdenen (az indítás utáni első kapcsolás nehézkes, kicsit meg is ugrik a motor). Esetleg ez jelezheti a kuplunglamellák elkopását, vagy nem kell ilyen komoly dolgokra gondolnom?
Avatar Jawa.