Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon komoly gépezet Egyébként az ilyen szintű műszaki tudás kapcsolódik a szakmájához/munkájához, vagy autodidakta módon mindent magától tanult ki?
Igazából én nem vehettem részt a projektben, nagyon ügyelt arra hogy 100%-ban a saját keze munkája legyen. A hátsó villát is teljesen ő alkotta, a központi rugó valami olasz, talán Aprilia RS de nem tudom pontosan. A hátsó tárcsafékre nem emlékszem, az első telók és a tárcsa ETZ-ről való, a munkahenger szintén, a főfékhengert viszont passzolom. A faridom szintén egyedi gyártás. A motorról se tudok sokat, arra emlékszem hogy a harmadik átfaragott hengerfej lett jó, na meg a gyújtás is mókolva van. Az igazsághoz az is hozzátartozik hogy elég sűrűn kell generálozni, vagyis a teljesítmény oltárán az élettartam az áldozati bárány...
Annyi pénzt beleölt hogy abból már tudott volna venni egy komolyabb gépet, de ő inkább ehhez ragaszkodik.
Igaziből azt nem értem mikor valaki sorolja az alkatrészek árait, komplett motort meg fillérekért akar venni.
Telefonáltak reggel jönnének a motorért stb de engedjek az árből mert a hátsó lámpa is 5000ft. Mondom, hogy gondolta egy lámpa áráért adjam oda?
Kis infót a technikáról kaphatunk?
A kisebbik fiam 2 évnyi munkája van benne, de ez egy régebbi kép azóta már vannak változások. Nagyon megy!
Ez nagyon kutya egy gép DRAKULA a megalkotójának!
Egy olyan rendezvényen én is szívesen megjelennék, feltéve ha kölcsön kapnám a gyerektől...
A lényeg, hogy egyre én is felférjek......
Aztán még jó lenne egy ülésmódosítás , sportkormány meg egyebek , de ezt már az egyes számúra az 53-asra de ezt már csak a szemem kívánja !
Jó drága lett mióta vetem én is ilyet...
Hali ! A paraszt rezót ki is felejtettem az 8e volt !
Ilyenek ezek a hobbik... azért reménykedem egy közös szinyó csapatásban...
Össze jön az ríderek !
Ja henger fúrás dugó stb !
Na beszélgessünk vita nélkül . újítsunk simót. Kezdjük a festővel , 20e a legjobb ajánlat , váz apróságok , fekete , ezüst spray 5e . álltalában berugó tengely csere 3e , szimering csapág y 9e , főtengely felújítás 7.5e , egy égőfoglalat is kellett 2.5e , fesszab kocka 3.5e csavarok alátétek apfóságok 2e , karbi felújítás 2,5e , gumi 1db 5e telók felújítása csak szimeringek gumigyürűk 1e a többi volt itthon hozzá olaj esztergályos munka , szétcibálással , láncszett 9e . Na kapásból ennyi , ja km meghajtó , bovden szem , bovden állító csavar stb . Na lehet elvenni belőle , de hozzá is szaladhat még pár ezres !
Blokk hajtás....
Bowden tényleg nem volt de attól a 3x 500 forintól nem fog nagyot változni a költségvetés

Generáloztam nem egy szimót, kb képben vagyok az idővel és a köktségekkel
Persze lehet beletenni kínai csapágyat 300 forinttért is aztán kis szerencsével addig halk lesz amíg el nem viszik
Bár egyszer csináltam ilyen munkát hozott alkatrészekkel az első indításkor már szar visítós hangja volt...
Persze mindenki annyit költ a motorjára amennyit akar és tud, nem vitatkozni akarok ,félre értés ne legyen ebből.
[#5310630] <---- itt írtad a blokk felújítást....és mondjuk abban nincs bowden.
nekem jó régen több mint 15 volt csak a csapágy+szimmering
fag csapágyakkal
akkor még a hajtókar, fúrás, dugó, tömítések, bowdenek, láncszett, gumik stb apróságok
simán van 50 pénz
Tudom én azt,bár ha akar valaki költeni a motorra akkor a sok pénz is kevés.De ha csak azt akarja valaki hogy jó legyen és menjen nap mint nap akkor kevesebből is megoldható.
Mert nincs annyi, de nem akarok senkivel vitázni mi mennyi.
Hello urak. Na azt nem értem az itt leírtakban hogy lehet a blokk felújítás 40-50 ezer? Pl a zöld tavaly decemberben lett teljesen felújítva....sőt a 4.-k sebesség is bele került. Fúrni nem kellett,de minden csapács,szimering és körgő ki lett cserélve. Mindössze 24 ezer pénz volt. Azóta is szépen megy és teszi a dolgát.
A kék az is teljesen fel lett újítva,így került hozzám....50-ért
Sajna ez az igazság , az én kettesem 35e volt , mire kész lesz kb 60 nál járunk és ezt még nem is festi festő ! De egy jó érzés hogy ezt a bontás torkából mentettem meg , és a gyerkőc remélem sok örömet lel majd benne , vagyis rajta !
Akkor te ne vedd meg.
festés vagy 50 ezer, utána ér 70 ezret
egy blokk-hajtás felújítás ismét 40-50
aztán itthon 100tól többért nemigen fog elkelni
a sok meló meg ingyen van.......