Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez az ez kell nekem !
Hallod én ha orvos lennék minden depresszióval küzdőnek felírnák egy simsont ! Én annyit röhögtem az utóbbi időben , hogy simán megállapítom hogy a nevetés nem lehet káros az egészségre márt már rég kidögöltem volna !
Kölök koromban nekem is hegesztve volt na meg az összes havereknek is.
Japán kormány ! Hogy ez eddig nem jutott eszembe ! Igy hívtuk kb. 80-ban az összevissza heggesztett letört végű tacskó kormányt ! ÁÁÁÁÁ ilyen kell nekem ! Holnap lesz a napja !
Csak a ZZR meg ne lássa !
Ótó festék lesz rajta , de én sorolnám hogy mi a baj vele , a legkevesebb a benzin reakció ! Az én balyom a festékkel alapvetően hogy folyékony halmaz állapotú , amikor meg már nem , na akkor folyásos , narancsos foltos , pikkelyes stb .
Hát nem garantálom, hogy nem nyerítek fel ha majd meglátlak egy ilyen gépen a majd 2 métereddel. A Transit bt bótba kapsz hozzá minden ilyen kacatot.
Nem lenne sámli gond a festéssel ha lehetne kapni olyan festéket, amit a benzin nem old, mert pl. kétkomponensű műgyanta az anyaga!! Vagy olyan a festék hogy alapból nem oldja a benzin!
Egyébként abban is igazad van , hogy úgy kell ezeknek a tuning mint notórius gyújtogatónak a porral oltó ! Paraszt rezó , oldal" szkander ", jappán kormány mtz trakesz hőfokmérő ! Ezek vakítanak rajta ! Hoppá ! japán kormány ! Na ilyen kell nekem , holnap veszek egyet !
Nem való a Simo endurónak, nem arra készült eredetileg!!! Nincs olyan merev az a milliméteres bilivasból készült váz, hogy azt kibírja. Nekem van egy olyan vázam aminek az első kereke a váz elgörbülése miatt nekiér a blokknak. Valamikor ütköztek vele. Megvettem alkatrésznek , és azt hittem, hogy az első teleszpókok görbék lesznek, de csak a váz nyaka görbült el!
Én is magam ekecseltem az üléspúpom, annyira nem lett trágya hiszen láttad. Alapozás és a festés is 3 rétegben lett felhordva.
Ez is igaz ! De ilyen piliszkákat én is rakok ! Olyan jókat írtok hülyére röhögöm, magam ! Már ezért is megérte venni ilyen szarokat !
ismerősnek mz blokk volt beépítve aztán amikor gyorsult szemmel láthatóan húzta oldalra a hátulját
nem is igen kell ezeket tuningolni pont úgy jók ahogy kitalálták őket
az az endúró merevítés kb annyira volt csak jó hogy szopjon az ember +10percet a karbi pucoláskor
A merevítő pálcák rendben vannak , a bölcsőt kérdeztem a Lacitól !
Pocses ! Jó hogy te nem aggódsz , ha a tied lenne én sem szomorkodnák , de a festést olyan szinten el tudom qrelni hogy annak csodájára járnak ! De aki sajnálja a festőre a huszast az ne siránkozzon , így ezzel is megküzdök ! Ígérem ha nagyon szar lesz is rakok fotót legyen vidám napotok és okulás képen is !
Amikor a keletnémetek kitalálták, hogy az "endurókra" merevítőpálcákat raknak, az nem pusztán esztétikai célokat szolgált... Próbálták menteni a menthetőt. Az első felfüggesztés és a váz amúgy is en bloc egy katasztrófa, de ráadásnak nyeklik-nyaklik, csavarodik is
Amilyen precíz vagy nem aggódok, hogy retyemók lesz a fényezés.
Pofás darab ! Az ülés nagyon tetszik !
Transformers , beszarás !
Ez a gép folyamatosan transformers állapotban van, a bölcső nem tudom mennyire indokolt, viszont rugóút azóta már van.
Nem is annyira az etanollal , hanem a többi adalékkal és állomány javítókkal , amit hozzáraknak hogy a bio szarnak legyen valami értékelhető tüzelőanyag mivolta !
Ezért nem tankolnék szivesen autóba. Hogy már mennyi van a mostani benzinben azt nem tudom.
A farokrész az üléssel nagyon vagány , meg úgy az egész megjelenés tetszetős , de a váz bölcsője muszáj volt vagy csak látvány elem ? Nem lett így túl nehéz ? Na meg az első rugóút , az hova lett ?
ha van időd akkor érdemes bioetanolba áztatni a karburátort
nagyon szépen feloldja a gyantás lerakódásokat
jó pár éve haver honda duplakarbiját beáztattam télire úgy kitakarította a bioetanol hogy teljesen újszerű lett
a folyadék egész barna lett úgy hogy a karbi tök tiszta volt féktisztítóval lemosva áztatás előtt
a járatokból is kiszedte a szart, előtte alig indult hidegen, utána meg pöcc-röff lett
Vételkor a kutyát nem érdekli ki mennyit költött egy vasra ! Vagy ki mennyi munkát ölt bele ! Van egy eladó és egy vevő ha kialakul a közös nevező eladva a vas ! Ennyi szerintem ! A befektetett munka és a sok ekecseléssel töltött idő soha nem lesz rendtábilis egy ilyen árképzésű régi vasnál ! Pl. egy 16N1-el egy napot eltudtam ekecselni mire minden fuvóka méreten volt , fúvóka tisztító készlet és fúrószárak / 0.3-1 mm-ig tizedenként / na meg egy féldoboz Motul spray segédlettel ! A szivató csatorna külön megért egy misét , mire kiszedtem a belekötött szart ,meg az úszóház a szivató fuvókával együtt , de minden tiszta lett és gyári értékre került , A vas második rúgásra ketyergett és alapjárat is hibátlan !
Ma a bádogokat szabadítottam meg a kiló gittől meg a sok huplitól , jövő héten megkesszentem kékséggel ! Na a festést azt tisztességesen eltudom qrelni ! De hát nem lehet minden tökéletes !
Kicsi gyerek kora óta mindig is a szerelés érdekelte, alig múlt 10éves de már ívvel hegesztett. Autószerelő a szakmája, idén végzett.