Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép mindkét "hófehérke". Most tankoltam először 95 maxxxxmotiont, és fantasztikus, pont úgy megy mint eddig!
Persze! :) Szólj és adok! :)
Akkor nem lett elég mutatós, ha észre se vettél!
Szonti most látom tbányai vagy! Hogy lehet, hogy még nem látak a környéken?
Van még ebből a felni matricából a fiókban?
Én terveztem egy dekorációkkal foglalkozó cégnél.
Szonti!
Honan vetted a felni matricát? Ja és dögös a vas!
Én némiképp átformáltam, de még a rendszámtábla tartó és a tükrök hátra vannak! Meg még ki tudja mi!
Nekem nagyon bejött a B-King,igaz csupán 1 éve van nállam eddig nem sok rosszat tudnák mondani rólla,de ami nem teccik , a kilométeróra számláló, közel sem valós adatokat nyujt a vezetőnek
én rendszeresen járok vele Erdélybe és nagyon szeretem. egy seggel simán kicsapatok a Gyimesekbe Hatvanból, ami átlag 10 óra (rekord 8:05 ). én csináltattam rá zselés ülést a Tommotnál a gerincsérvem miatt. egyrészt bitang jól néz ki, másrészt nagyon kényelmes!

nekem nincs plexi, és nem is hiányzik. sőt, én nem szeretem a plexis motorokat, mert nem érzem a sebességet annyira.

a pakolhatóság tényleg gáz. én úgy szoktam, hogy átdobok az ülésen 2 cordura nyeregtáskát, és erre felgumipókozok egy Louisos hengertáskát a hátsó ülésre. régebben használtam Hepco felső dobozt, de kiszakadt a felső konzol a farokidom tartójából. megcsináltattam azt a részt, amire fel lehet rakni a felső konzolt jó erősre, de picit utána kellene igazítani és lustaság végett az utóbbi 1 évet megoldottam a doboz nélkül. mondjuk a kilógó felső konzol nagyon jó barátja a gumipókoknak. annyi a baj csak, hogy a fényezést összekarcolja ez az összeállítás..

szerintem ha praktikus erős olcsó túrázós motort akarsz, akkor vegyél GSX 1400-at. az is betyáros ha meghúzgálod, de mondjuk fék és futómú terén gyengébb. vagy vegyél B-Kinget, de akkor ne mérgelődj a kompromisszumok miatt. én már nem mérgelődök és így nagy a szerelem
Szívásra, ami a pakolhatóságát illeti. Vigyorra, ami a vezethetőségét.
Terepre nem igazán jó és defektesen k.. nehéz tolni, autópályára hasznos lehet egy plexi. A többire azt mondom katarzis. Ja azért nap végére ezen is elzsibad a seggem.
Sziasztok!

Régóta szemezgetek egy B-King el, és úgy érzem megérett az idő! Olvastam teszteket, néztem videókat, csak épp olyannal nem igazán sikerült még beszélnem aki hajt B-Kinget! Elmondom én mire gondoltam! Igazából túrázni járok többet, de ami tetszene túramotor az mind 2.4 misitől indul.. Tehát kilőve! Egy átmenetet szeretnék találni a túra, és a kanyarvadászat közt, de ha elgurul a gyógyszer akkor hasítson mint fakerék a lószarba! 400 és 800 km/nap amiket menni szoktunk, max 5 napos túrák vannak...(ez mind a pénz miatt csak)! Úgyhogy valaki esetleg jár B-Kingel hosszabb túrára, az mesélhetne mire kell felkészülnöm! Köszi!
Ha szeretnék látni egy szép B-Kinget módosításokkal - nem gyári állapotában -, kinek a profiljára kell kattintsak?
Ez egy jó gondolat!
akkor lehet odaadom a srácnak, aki megvette..
Szerintem oda kellett volna adnod a békához amikor eladtad!Az ülés 10e eladható sztem kipu az bukta nekem is porosodik egy új és vannak még így páran akinek szintén....
nem tom mennyi a piaci ára ezeknek... tipp?
Szerintem drágán árulod! Vettem ülést 10-ért! A kipufogó meg a kutyának sem kell szerintem jó pár van leszerelve.....
üléspúp, kipufogó várja új gazdáját. egy ideje:)
Ezt használom én is!
30.000km felett járok, probléma mentesen.
Csakis Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50 -et használok
Ti milyen olajat használtok? Én rendszerint Motul 7100 10w40 full szintetikusat. Most olvastam egy ilyet:

"Szia Maci !

Nem tartom túl vad ötletnek a szerviz álltal ajánlott olajat. Igaz lehet más típust is ajánlani, de egy kis kompromisszum árán. Jellemzően a Suzuki váltó a full szintetikus pl. 10w50 olajjal kicsit zakatolós, kattogós lesz. Sokan ezt nem szeretik, ami érthető is. A szerviz ezen zakatolás elkerülése miatt ajánlhatta a félszintetikust, na meg azért mert igen nagy az olajhűtő, így megfelelő lehet az act evo is.
Egy megtörtént példa, és dönts belátásod szerínt. Egy régi ügyfelem GSX 1300 R mindig ragaszkodott a 15w50 - hez. A motor eladása után az új tulaj hozta magával a jó drága 10w50-et. Másnap visszajött és azt mondta, nem érdekli az egy napos olaj, cseréljük vissza a 15w50-re. Ez is egy eset a sok közül.
Az előírt a 10w40 szintetikus. Ettől bár melyik jobb lehet.

Üdv Lázár Tibor a Motordoki"

Az előírttól minden csak jobb lehet? Mit gondoltok?
Szombaton jön valaki az újpesti nyílt napra? Vendégem lenne egy sörre, ha (álltában) engedi, hogy összehasonlítsam a kuplungot!
Sziasztok!

Ha valakinek van esetleg kuplung munkahenger eladó, megköszönöm ha rám ír. GSX650F gyáriját szeretném lecserélni, hogy a műtött bal kezemnek könnyebb legyen a meló!

Előre is köszi!

L.