Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Anno egy gurulasra jon egy srac 1000-es dl-el,nezem log a lanca vagy 5-7 cm-t,mondom huzzunk mar rajta,bandit 24es gyari kulccsal probalom lazitani,semmi,hosszabbitom a kulcsot semmi,raallok a kulcsra,semmi,ugrok rajta egyet,eltort a kulcs.....kerdezem,hogy ki volt az az allat aki igy megtepte,kiderul a gumistol jott......autoszerelo muhelyben legkulccsal allig akart lelazulni. Nekem van normalis gumisom ketto is,de 80%-ban kezben viszem a kereket.....
Ééés az még korrekt volt azokhoz képest akik légkulccsal húzzák meg amiből ugye a gagyi kínai is legalább 340-es, de egy jobb 700 körüli, volt pár összeszopott hátsó villa összepréselt távtartókkal.
Fogalmam nincs.
Hol cserélték? Mikor még gumizgattam megvettem mindenhová a műanyag befogókat és kiemelőket, így is volt sajna példa sérülésre, de szerencsére ritkán. Tavaly előtt a helyi, de nagynevűnek számító brancshoz vittem és a tárcsáim bánták.
Egy pesti "neves" gumis haverom motoroján végighúzta a fél felnit, szerncsétlenségre csak felszereléskor derült ki. Azt mondta a gumis hogy tegyen rá felnicsíkot....
Az enyémen is vannak szerelési nyomok.
Már sajnálom, hogy nem fotóztam le közelről, Yoss felnije hogy nézett ki kb 6 -7 garnitúra gumi után. Sírás...
A piros és sárga pöttyök jelentéséről már nem is beszélve. Szerintem 10/9 azt se tudja miért van azon a nyamvadt gumin. A tizedik meg tudja de azért se a szelephez rakja.. :D
Dehogynem,a felni küllőjén ott a forgásirány.
Ha nincs egy filctollal jelölöm,Ígyis botkezű mind.
Úgy kell kérni a műanyag védőt hogy tegye rá a gépre.
minden felnin.....minden gumin van forgási irány ................a gumisok szét baszák a felni szélét ..... aztán nem szedik le maradéktalanul a súlyok ragacsát ,,, aztán a hátsó kereket már ..már 10 ből 5 normálisan rakja vissza ...... de az első kerék !! még nagynevű motorgumi szerelöknek sem megy sajnos nincs tehetség nem értik meg hogy annak hogyan is kell állnia igy minden második motoron kopik fére a betét és minden második motoron feszül a kerék tengely ..............
motoros gyerekhez viszem meg én is ott tátom mellette a számat ketten csak nem b@sszuk már el
Ez esetben nem fogja tudni, mi a helyes forgásirány, mert annyi esze nincs, hogy megnézze, hogy volt rajta a gumi, mielőtt leveszi
Saját motorja volt, én kinevettem :D fillérbaszó, megspórolta azt a pár ezret amit az olajcseréért kellett volna fizessen :D
Ütném még a mentőben is
En olyat ismerek aki beallitotta, lekattant es huzta addig mig elszakadt a menet az olajteknoben azt hitte hogy majd leracsnizik
én inkább kiveszem a kerekem becsapom a kocsiba és elviszem a gumishoz .... mindenki jobban jár
Csomy sztorija viszi eddig ebben a prímet.
Gumis ember belövi precízen a nyomatékkulcsot. Majd húzza, kattan, húzza tovább.
Ugyanez az összes csavarnál. Csomy rákérdez, hogy ugyan ezt miért csinálja:
"Mert én tudom, mennyit csal"
Ez érdekes, mert nekem is tették fel egyszer fordítva a hátsót és csak itthon vettem észre. Visszamentem, persze javították, de ez volt az a szerviz, ahol a faszarcú melós 200nm-re húzta a hátsó tengely anyát. Amikor látta, hogy megy fel bennem a pumpa, közölte, hogy azt annyira kell, mert ő a sajátját is annyira húzza. Azóta nem járok oda. Szerencse, hogy nem b*szta szét a menetet az állatja.
És akkor betetted a kereket fordítva?
Köszönöm!Meglett a hiba.Forditva rakta fel a gumis az abroncsot. Sötétbe meg csak raktam vissza nem figyeltem eléggé.
a 600-ason úszóágyas 2 dugattyús nyergek vannak az 1200-sen meg évjárattól függően 4 vagy 6 dugattyús nyergek , az úszónyerges mászkálhat jobbra balra és ha nincs benn a tárcsa kifordulhat vagy kieshet a betét típustól függően pláne ha a dugók is vissza vannak nyomva
Igazán rendes tőled, tudtam hogy rád számíthatok!
Na akkor vegyel, utana hagyd itt nalam egy hetvegere a motort, es azalatt eldontom, megerte-e illetve kene-e nekem is. Meg a forumra is megirom :-)
Így már könnyű, de az SMT önmagában nem elég :)
Guglizd ki.
KTM990 SMT.