Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csabu!

Az emberi részével nem foglalkoznék...
A lamellás hengerzárat, szépen szét lehet szedni/ csavarozni, utána kitakarítani leápolni, és összeszerelni.
Nekem egy fél nap alatt sikerült a kinyitnom a kulcs nélkül vett GSXR 1100 tankot, satuban reszeltem hozzá nyers kulcsból egy kulcsot, úgy hogy GSX 1400 tanksapkáját használtam néha segítségnek, mert 20 év alatt nem sokat változott.
Ki kell csavarozni a tanksapkát, és alulról szépen meg lehet bontani, és rendbe tenni.
Valamikor nyilván a lelkébe vagy pénztárcájába gázoltál, gondolom beosztottad, de legalábbis alattad áll a táplálékláncban, de amit tett az aljasság és amúgy kicsinyes és gyáva dolog.
Nem bántottam, nem is fogom. Semmi értelme.
Működik. Akkor cserélem a szettet amikor lerakja a pénz hozzá. Feljelentéskor aláírtam egy papírt, hogy kárenyhítés céllal lerendezheti velem a kárt. De mivel bűncselekmény, a zsaruk mindenképpen ügyészségre adják.
Azért van tápon, mert eltörted kezét-lábát? Mert megérdemelné símán. Félelmetes milyen kretén emberek vannak a világon.
Ehh,hulye ember.
Amúgy veszel bontüban egy tanksapkát és kulcsos ha jó átlamelláza hogy megfeleljen a kulcsodnak.
Fiúk, mesélek. Ilyen is van.
Cégnél tartom 2003 óta a motorjaimat, soha nem bántották. Március elején kihoztam, mentem a kútra fújni. Beragasztotta egy barom a szelepeimet pillanatragasztóval. Káromkodtam egyet, kicseréltettem a szelepeket oldalra álló fémre. Aztán egy hét múlva kifogyott a benzin. Nem tudtam tankolni mert a tankzáramat is. Hála istennek nem mostam motort, megtettem a feljelentést. Ujjlenyomatok, DNS vétel. Feltettem a képeket a nyomrögzítésről a face céges zárt csoportjaba, plusz tartottam egy röpgyűlést, hogy csak idő kérdése, csak a bűnügyi költséget ússza meg ha jelentkezik. Feladta magát. Nem tudja miért csinálta. Most táppénzen van. Az engedélyt megkaptam hogy hozzányúlhatok a motoromhoz. Két napot kínlódtam a zárral, kis barmolással, de sikerült kinyitni. Acetonnal, kis darabokban sikerült kiszedni, majd gumikalapáccsal ütögetve apránként tudtam beleverni a kulcsot. Utána WD40-et fújtam bele és a kulccsal rengetegszer nyitva zárva összegyúrtam a ragasztót az olajjal. Most műkszik, csak picit nehezebben. Zárat csak szettben lehet kapni, 3 zár 2 kulccsal 79+ÁFA. Mivel 50 felett van a kár, bűncselekmény. 30 év munkaviszony elbaszva egy baromságon.
Ebayről igen, de nem volt kedvem várni.
Az borzasztó drága.Feléből megvan a fej.
Én mondjuk nem raktam rá ilyeneket, nekem a fej volt drága, 16000. A többi részét abból ami itthon volt. Na nagyon profira akarom megcsinálni akkor is 35000ft. Megéri, sokkal jobban még egy műhelynek is mint a levegős.
Mondjuk 250-300 eurot nem adnek erte.
Csak valami 2500 volt,majd szerzek 18-as normalt.
Gondoltam jobb ha tobbfele lukmeret van.
En az önbeallo labakkal,csavarokkal marokcsavarral kb 20-25 korul saccolom,majd meg kiszamolom pontosan.
Én azt a fúrót elengedte, pedig 15ezer körül volt, nem elég alacsony a fordulata az oszlopos fúrónknak így csak megégett volna. Durván 30ezerből, egy kiforrott gumiszerelőt+centírálványt lehet összerakni, amivel ugyanolyan gyorsan lehet gumizni mint egy fél milliós levegős géppel...
Lehet finomitgatni,de felesleges.centir kulon van.Most igy a 4. Gumizas utan 20-30 perc egy hatso.
A legnagyobb szoszoles azt kitalalni hogy legyen tokegyenes a tengely.
Meg kiakaszt az a hulye karacsonyfa alaku furo,ami 18 mm az szukebb,igy bele kell pufolni a zartszelvenybe.
Na mindegy,meg kell a gumi lenyomo es a fejnek egy kar,az holnapra kesz lesz meg a danamidot rogzitem.
Evvegere ingyenbe,foleg hogy Aszodra jartam gumizni mert godollon nem csinaltak,vagy kurvadragan.
Én hosszúra csináltam mind a két oldalát, ahol neked a gumilenyomós van az nekem kivehető és oda megy a centír állvány, meg esztergáltattam egy kúpot amit fentről rádugok a tengelyre és frankón középen van a kerék. Lenne mit finomítsak pár persellyel hogy "gyáribb" legyen de nem érdekel, max 1 óra kell a kér kerékhez centírrel szereléssel.
Ez motorozás.Amúgy kb 2-3 óra.A henyélés többet vitt el.
Ilyenekkel cseszed el az idődet, ahelyett hogy ma is inkább motoroztál volna....
Alakul a Béta 2-es verzió.Szerintem ez már jó lesz.Még van pár szabni való de a naggya kész.
Ejtőtartály a farokba, kis lánckerék előtt 10-15 centivel pont a görgő közepére 3-4 cm magasról egy 0,5-ös tűvel percnél nem sűrűbben egy pici csepp. Utána minden happy.
Az menne............csak nem puding.............fagyi.
És az evést?
Nem kifejezetten szeretem a pudingot.
Jottek ott annyian szembe....
Abaliget előtt