Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek!
2008-as Banditámhoz keresek első irányjelző alátéteket(mellékelt kép). Előre is köszönöm a segítséget, bárkitől is jöjjön!
További szép napot és széles utat kívánok :)
Megöltem a topicot!
Tegnap reggel láttam egy kék görbevázast a vecsési Tesco előtt állni. Nincs itt esetleg a gazdája? Kérdeznék tőle...
Ha jól emlékszem ULM a rendszáma.
Én sem a feszítővasas megoldásra gondoltam. Néha precízebben szerelek mint némelyik szakszervíz. Már kaptam meleget, hogy hol szerelték ezt meg azt, mert kókányoltak. Holott szakszervíz javította.
Hali!Írtam pm-et az óratartó műanyaggal kapcsolatban.
Bármelyik motoros márkaszerviz. Hamarabb lesz náluk időpont mint a sima gumisoknál akiknél most van a nagyüzem a téli gumik nyárira cserélése miatt (sok a későn ébredő ügyfél). Nekem a Marso-nál pl nem vállalták a VFR hátsó kerekét, az egyoldalas rögzítés miatt. Szégyenszemre elvittem a Yamaha Kalmárhoz, ahol 15 perc alatt megoldották (mondjuk ismerős vagyok némiképp arra)
Marso. Az Unix gumis részlege, vidéken az unixos üzletek mellett van. Centíroznak is.
Kikérem magamnak a buherát.
Köszi, de kék hold május közepe. A házi buhera - nos azt meg nem szeretném. Centíroztatni is szeretném.
Otthon,hazilag,felora alatt.
Sziasztok. Azután érdeklődnék,hogy Pest illetve vonzáskörzetében hol lehet motort gumiztatni? Még szeretném a héten kicserélni péntekig bezárólag ha lehetséges. Méta utca kilőve mert a szaki lábadozik. Köszi a segítséget. Üdv.
írtam pü-et
SV-t cseréled Banditra?
Köszi a választ! Sv-t is így vettük Szerencsére azzal sincs gond :)
Gyenge pontja nem nagyon van...Forgatni kell hogy menjen de 7-ezer fölött jó érzi magát. Ha vásárlásra adod a fejed, minden képen vinnék magammal egy jó szakít. Ha nem megoldható akkor egy Suzuki márkakereskedésben egy állapot felmérést csináltatsz. Tulajdonképpen sok mindent kell nézni rajta ha nem akarsz még vagyonokat rákölteni, nyilván ezt egy hozzáértő jobban átlátja mint egy laikus vásárló.
Sziasztok!

Tudnátok nekem segíteni? 650-es Banditrol pár infó hogy mit érdemes nezni vásárláskor , van-e valami "gyenge" pontja esetleg? A kiszemelt K9-es S-es, de a csupasz is szóba jöhet. Koszonom a segítséget
Köszi,még várok 1 illető infójára,de kb tényleg az 5w lehet a jó. Vagy marad a márkaszeríz..,legalább nem kenem magam össze.
5W jó lehet bele, minden gyártónak van.
A Yamaha 01-es olajat megtaláltam én is,de,hogy az milyen sűrűség lehet...,a mennyiséget megtalálta szintén,csak a sűrűséget nem.Köszi a segítséget.
Gyenge az angolom,de itt:http://www.yamahasupertenere.c...

5w-7,5w körüli fork oil vagy yamaha 01-es oil amit említenek meg,nos van még valami 17,11 fl oz (Imp) ami wikipédia szerint imperial gallon vagy mia pi.... 28,41 ml ergo 486 ml ami elképzelhető és a légrés 5.91 inches,ami 150mm elvileg.

Én rákérdeznék RC51 ollégára ez alapján hogy igaz lehet e.
Ő Usákoknál úzi az ipart a motorszerelés topikban van.
Valszeg a szerelést és az angolt is jobban vágja nálam.
Sziasztok.Bocs hogy ide,de tehén fórum nincs nálunk.Érdeklődnék,hogy nem tud valaki segíteni hol lehet adatot találni nagy Tehén első villa olajról(?XT 1200)Nem találom milyen kell bele.....1 évesen minden motoromban leszoktam cserélni....
Stimmel.
itt az a baj hogy a salak az alján megmarad de ha kicsavarod az alján a csavart kiszeded a furulyát de nem húzod ki a szimeringet szóval a krómszár a helyén marad ki lehet mosni féktisztítóval a salakot is az alján, persze csak az egyszerűbb villáknál
ja most csináltam egy yamahát 660 ast nem túl régit az egyiket még ki tudtam szedni légkulcs meg kissé beszoruló zártszelvény darabbal (mien okos mikor hexagon van benne és vagányul ellen lehet tartani .....) na a másik csak forgott már 2 fajta keményacél szerszámot csináltam hozzá de semmi csak marta a csövet de nem lazult és akkor hirtelen kifúrtam a picsába kijött a furulya satuba fogva colos csőkulcsal alig tudtam kicsavarni a rohadt beragasztózott csavart .....