Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem. Egyik barátom kérdezte tőlem és mondtam neki hogy megkerdezem. Köszi szépen.
0,10-0-15 szívó, 0,18-0,23 kipuff. Szelepfedélcsavarok 16Nm-rel húzodnak le, az olajfuratosak középen 14Nm-rel. És ha nem szeded le a karterszuszogót, nem fér ki a váztól.
CSak nem???
MotoRun-ra nem akar valaki jönni? Az eddigi partnerek nem érnek rá, így magam maradtam. Nem akarnám kihagyni, mert jó buli szokott lenni. Részletek itt:
http://esemenyek.onroad.hu/esemenyek/aegon-motorun-a-motoros-tajekozodasi-turaverseny/
Sziasztok!

1999-es 600-as banditnak mennyi a gyári szelephézag értéke?
Vízállóbb. A hővel a simának sincs gondja. Egyébként, meg érdemes kicsit megkenni szilikonpasztával a forrasztást a zsugorcső alkalmazása ELŐTT. Utána rázsugorítani és többé nincs gond a vízzel.
A zsugocsonek érdemes a gyantasat valasztani.hoallobb.
Oké.
Most úgy tűnik keves.de elkapott a zuhe úgyhogy folytatom.
Akkor zsír minden. Kösz! Nem voltam benne biztos hogy hogyan kellene ezt tökéletesre csinálni. A régi fesszab vezetékét forrasztottam hozzá az újhoz mert máshova raktam.
A vezeték keresztmetszete a lényeg. Ha az megfelelő, akkor jó lesz forrasztással is, a forrasztás nem növeli a vezeték ellenállását.
A feszültség szabályzó +- vezetékébe is bele kellett toldjak. A régivel hoztam össze, 2x2 vezeték. Na most én ezt kb 2cm hosszan forrasztottam össze és zsugorcsöveztem le. Nem vagyok benne viztos hogy ez a legjobb megoldás.
Mekkora áramot lehet átvinni forrasztással? Mi a tökéletes megoldás ha forrasztani kell?
Nyugodtan mosd gázolajjal. Én annakidején azzal mostam. Gázolaj 350, petró 900 volt.
Az a lényeg,hogy láncot szabad vele ezek szerint mosni,nem dagad a gumigyűrű?Jobb is lenne,mert a petró sokkal drágább és nehezebb is beszerezni,felénk.
Ha petró lenne az alapanyag a gázolajban akkor a petróbol is kiválna a paraffin hidegben,holott pont petrót raktunk a gázolajba,hogy ne dermedjen.....nem is dermedt.Csak túl sok petrót nem szabad belerakni,tönkre vágja a motort.
Maradjunk annyiban, hogy a petró meg a gázolaj szinte egy frakció, minimális különbséggel. Csak nem akartam ezt kirészletezni. Hogy melyikkel van mosva a lánc, tökmindegy.
A wiki ezt másképp tudja:
Finomítással nyert termékek (termék – szénatomszám – felhasználás-tulajdonságai):

Nyers benzin, petróleum (gazolin), könnyűbenzin, nehézbenzin – C5–C10 – oldószer, sebbenzin, motorbenzin: jellegzetes szagú, könnyen párolgó, tűzveszélyes folyadék, jó oldószer, üzemanyag. Leválasztási hőmérséklet: 50-150 °C
Világítóolaj (petróleum, kerozin) – C11–C12 – traktor, repülőgép, rakéta hajtóanyaga, benzingyártás, PETRÓLEUM: jellegzetes szagú, halványsárga folyadék. Leválasztási hőmérséklet: 150-250 °C
Gázolaj (dízelolaj) - C13–C20 – autók, traktorok, mozdonyok, hajó- és teherautó-motorok hajtóanyaga, GÁZOLAJ VAGY DÍZELOLAJ: kellemetlen szagú, sárga színű folyadék 250-350 °C
Kenőolaj (paraffinolaj) - C20-C26 Gépalkatrészek kenőanyaga, vazelin és paraffin (gyertyagyártás), paraffinviasz (vízlepergető anyagok készítése)
Pakura (párlási maradék; ) – sötétbarna, sűrű folyadék, visszamaradó anyaga az aszfalt; krakkolással rövidebb láncú szénhidrogéneket állítanak belőle elő
Bitumen – C31–C50 – útépítés, szigetelés
Nekem nem váltak be a láncfűrész lánckenő olajok. A 75-80 vagy 80-90-es hajtómű olaj sokkal inkább a láncon marad.
És ennek ellenére sok?
Nem hát. Ezt írtam én is.
Stihl,ásványi.Az ujjamon szálat húz az üveg felé olyan sűrű.
Ha nullán van és fröcsöl, akkor sűrűbb olajjal tudsz lejjebb menni.
Mindig az a pici pár % adalék határozza meg az anyag végső tulajdonságát, felhasználási célját, nem a vivőanyag. Lásd pálinka vagy denaturált szesz esetét.
Nem bántja semmi azokat a gyűrűket... petro, brigi, gazolaj, benzin barmivel lehet tisztitani. A did láncbol kivett gyuruket aztattam hetekig, egyiken sem volt semmi elváltozás.
A nullábol hogy veszel visszább?
Ha olaj van a felnin, a gumin, akkor sok. Visszaveszel addig, amíg el nem tűnik. Semmi másnak nem szabad olajosnak lenni.