Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez természetes :)
Majd jövő héten hívlak ha úgy lesz!
Köszi!
Oks. Mindenképpen olyannal menj oda akinek ilyen van sok éve és nem balfasz a technikához. Akinek ilyen van, az több mindent észrevesz esetleg rajta.
Ha adsz számot, fél kettő után felhívlak a cégtől.
Köszönöm a felajánlást, addig amíg nem viszik el a jelenlegit, nem tervezek még. Amúgy köszönöm szépen!
Ha elviszik szólok.
Nem egy Rossi volt a hátsó gumiból nézve. Milyen gumi az amúgy?
Igen a lán valószínű cserés.
Tomika felajánlok neked valamit. Komlói vagyok, ha gondolod, elmegyek veled megnézni. Nekem is ez van 2008 óta, lehet hogy élesebb a szemem, mivel nekem is ilyen van. 06209816757
A láncfeszítő is teljesen hátul van, szerintem cserés. Viszont ha ez eredeti RK gyári lánc, akkor a km alapján nem lehetett vad a gazdája.
Van aminek fekete a lengővillája, teleszkópja és a váza is. Eddig úgy gondoltam hogy évjárat függő, de 2008-ban találtam mindkettőt.
Felhívtam, még megvan a motor.
Ha elviszik az enyémet holnap akkor megyek megnézni, illetve van egy ismerős aki megnézi elötte, mert rendes :) F.Levi :)
Én kép alapján nem mondok véleményt,enyémen a lengővilla szálcsiszolt alu,és hozzá tartozott az alu hűtő dísz-védő,ezen fekete a lengővilla,valószínűleg a motor színe miatt,de,hogy ezen miért nincs alu védő-dísz a hűtőn..???
Egyetertek,soha nem eroltetni,visszakapcsolni ha ero kell,vagy finoman erzessel adagolni a nyomatekot,es ez minden fogaskerek kapcsolatra igaz sztem.
Hiányzik a vízhűtőről az aluminium dísz lemez a két oldaláról, ennyit vettem észre.
Mi a különbség a szürke és fekete teleszkóp/lengővilla között, csak ez változott színre vagy más is?
Nagyon sokan váltanak fel hirtelen a legmagasabba csak mert rángatásmentesen alúról húz.
Olyan dízel fílniget szeretik.
Magával az eladó Redmotors.hu-val nincs vélemény?
A km úgy gondolom reális, reálisabb mint a 16e kmes 2008-as motor. Kinézetre nem látok semmi különöset.
Na,jó azt aláírom,hogy tempósan mentünk,ahhoz meg azért csak kell forgatni....már akiben van egy kis érzés.
1250S
Pont ez a lényeg szerintem.
Ha rendesen leforgatják és nem 40-el 5-6-ban kínozzák mert a "nyomaték elbirja" nem fog fogazni.

Szóval célirányos kérdés óvatosban nem árt a használat módjáról.
1200-as vagy 1250 volt a tiéd? Mert nem mindegy
Itt enyémen kívül volt még egy 2008-as 100ekm felett adta el,kutya baja sem volt,de tényleg semmi,se búgás,se üres visszajelző ,semmi,pedig hajtotta.
Nem változtattak raja hogy ne fogazzon?
Állítólag zajos lesz a váltó,ha nagyon kis fordulaton terhelték..??Enyémet kb 67ezerel adtam el semmi baja sem volt,csak tankolás+kötelező szervíz,olajfogyasztás nem mérhető eladáskor...
Sziasztok!

Ha esetleg elviszik a jelenlegi motoromat, akkor Bandit 1250S-t szeretnék helyette.
Ezt néztem én hahu-n. Esetleg valami észrevétel hozzá? Azon kívül hogy külföldi papíros :)
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_1250_s_bandit-11632812
Még nem telefonáltam, csak nézegetek.
Mit kell megnézni ha odajutok?(az alapokon kívül) Vannak típushibák?
Köszönöm!
Nálam egy kb 60 km több részletben végzett teszt de egyszerűen 3-4 lépésben egyre nagyobb adagot adtam neki,most hogy már látszik az olaj veszem visszább apró lépésekben.holnap egy ideiglenes tartót csinálok a duál inyektornak,így már nem zavarja be a feloldalassag.
Egy y elágazás miatt ami egy csövön jön az most kettőn fog így remélem más lesz a mennyiség.
Delutan meg totozok rajta,lesz pici időm.
Nekem frankó lett az olajzó megvolt a nagy teszt,egyenletesen olajos a lánc,1-esen kicsit kevésnek tűnik,de 9.-ig tekerhető.Több km tapasztalat kell.
Rossz az aki rosszra gondol.
Olaj,ez a dolga.