Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt még el is tudom fogadni, bár akkor egy kicsit nehezebb, ha ránézek az elöző motorodra. ;)))))))))))))
Szia
Az a bajom h nem tetszenek sem a gsx 1100f
Sziasztok!
Kérdésem lenne 650-es Banditával kapcsolatban. Ebből is van légolajos, vagy csak vizes, illetve teljesítményben láttam 78 Le-st és 86 Le-st is hirdetve?
Évjárat függő a dolog? Köszönöm a válaszokat!
Sziasztok! Keresek 600-as banditra légszűrő ház akkumulátor felőli oldalát!
Neked a gsxr 1100 kell! :))
A német piacon főleg ott fent északon (is) 1500€-tól vannak már szép példányok, eredeti állapotban, sőt akár túrakormányositva. Megy 200 felett (is), nem eszi le a gatyád akkor sem nagyon, utasnak is van még hely...én Münchenig 6-7 óra alatt akár szakadó esőben (szinte mindig) is le vagyok rajta, igaz vágtam az ülés szivacsába egy bringaülés zselét, de azon kívül eredeti minden...még a váltó hiba is!:))) /200€-ért van szép váltó, a piacon, ha belenyúlnál véletlen...még mindig benne vagy a 3000€-ban.../
Sziasztok
Köszi mindenkinek az infót 1 hete olvasgatok mindenfajta fórumot , minden motornak megvan a jó és a rossz tulajdonsága.
A Tdm-ről azt írták sokan h az ülés 200km után már nagyon kényelmetlen a szélvédelem 120 felett nem igazán jó . Pár 100 km után lehet érezni a v2 vibrálását, ugyanez igaz a V strom-ra is
A Banditnál az 5 -ös váltó ,
A bandita felé azért hajlok jobban mert kevesebb a hibalehetőség h nem vízzel hűt
Olyan is megfordult a fejemben h veszek 1 régebbi zzr 1100 / régi nagy álom/ szétszedem felújítom átfestem nekem nagyon tetszenek a 2 kipufogósok
Teljesen tanácstalan vagyok lehet , h majd csak decemberben veszek 1 nem tudom , úgy is csak a jövő hónapban lesz meg a pénz
Már megbántam h eladtam a 750-t lehet ,h csak 1 túra kormányt kellett volna rá vennem és kényelmesebb lett volna a test tartásom
Ami igazán jó lenne az 1.5 millió felett van minimum!
1000 V stromnak a kuplungja nem tudom milyen, hallottam már róla mindenfélét, valami szakit azért kérdezz meg. A nagy Banditnál vannak ugye ezek a váltó mizériák, nekem nagyon tetszett mindíg, de nem mertem venni, szerelő cimbim lebeszélt róla. CBF1000 nem lesz 1 milla alatt, legalábbis szép és jó nem. TDM, hát... decemberben Pécsen hirdettek egy 2005-öst, bukócsővel, túraplexivel, zselés üléssel, 3 doboztartó konzollal, 900-ért el lehetett volna hozni, megnéztem, tetszett, erősen gondolkodtam is rajta, csak közbe beugrott az ugyanolyan évjáratú GSX 1.4, ismerőstől, kevesebb pénzért, akkor már nem volt min gondolkodni. Előtte ősszel megnéztem több TDM-et is, ami nekem árban jólett volna, azok lelakott, olaszból behozott, vagy törésből összetákolt, vagy visszatekert órás sz.rkupacok voltak nagyrészt. Szerintem szezonban nem fogsz kapni 900-ért jót, majd csak ősszel vagy télen.

Sajnos a válság kinyírta a használt piacot, hiányoznak az 5-10 év közötti jó állapotú középkategóriás használt motorok, ami van azért meg a világ pénzét elkérik. Ja és persze a motoros társadalom addig nagyon összetartó, amíg inteni kell egymásnak az úton, testvérek vagyunk meg minden. De amikor motor eladásról van szó, akkor szemrebbenés nélkül átb.sznak, ha hagyod. Tavaly ősszel-télen kb 15 eladó motort néztem meg személyesen, tudnék mesélni.
Ezek kozul az 1200-est válaszd.
1000 lehet, hogy lenne egy eladó, legalábbis egy kollégám 3 hónapja még el akarta adni.
Szia
Gondolkodtam még az 1000 Vstrom-on is, a 750-est időközben elvetettem
tdm 900 ,gsf 1200s , V strom 1000 ÉS HA ha kifognák 1 cb 1000f
Mindenféle képen min 86 le ami alá nem akarok menni
Hoppá. sorry, most nézem, ez nem egy mostani bejegyzés :D
Üdv, Mennyiért adod?
Annyiért nagyon parádés 750-est tudnál venni, de ha ilyesmi elvárásaid vannak, akkor inkább mást nézz. Én sokfelé voltam a GSX750F-el, 680km volt a legtöbb amit 1 nap mentünk, de az már kegyetlen volt. Hosszú távon (napi 8-10 óra) nem kényelmes. A haverom 650-es V-stromja sokkal kényelmesebb volt, hosszú utazásra egyértelműen jobb, csak amikor úgy volt hogy na most odahúzunk mert szorít az idő, akkor nemigen tartja a lépést a 750-el.
No akkor gsxr1000k5.
Nem a napi 1000 kmhez,hanem a fennmarado tobbi parameterhez lenne szerencsesebb motort valasztani.
Ez még mindig fele az előírt 1000/napnak.
Mielőtt megcsináltattam az ülést zselésre (somotokarpit.hu), 100km után már fájt a seggem. Nyaraláskor körbejártam a Balatont, alig vártam hogy leszállhassak. A párom 300 km után azt mondta, hogy most 3 hétig nem ülök fel erre a szarra. Új üléssel Komló-Besenyszög 256 km, két óra pihi, majd ugyanaz vissza és Szekszárdnál kezdtem érezni, hogy elég is lesz aznapra. Ez a különbség. Egy komfortos ülés nagyon sokat számít.
Egyszer 900km mentünk, semmi autópálya.Otthonunk előtt 30 km-rel meg kellett állni/ ki tudja hanyadik volt/ hátsó felet pihentetni. Nem a kilométer az igazán sok, hanem a nyeregbe töltött idő.
van itt kinn egy 1200 zzr https://suchen.mobile.de/motor...
Lemenni Horvátországba Balatonra Mátrába meg ilyesmi ,Szolnokon lakom
én úgy gondoltam h 1x vagy 2 x kijövök vele . de kényelmesebb legyen mint a gsx 750f-el . A fogyasztásra visszatérve Berlin - Drezda 1óra volt és 7l evett
Nyilván mikor otthon leszek az 1 hét alatt elmennék motorozni a nejemmel akkor nem kell a 180km/h
Úgy vagyok itt kinn Berlinben h 4 hét kinn 1 hét otthon
Nem úgy értettem a napi 1000km h minden nap annyit menni! hanem 1 évbe 2x
2014-ben.qurvajo.
Voltál mostanában ott? Jövőre esetleg Szardiniara megyünk túrázni, érdekelne némi tapasztalat.
Egy Livorno-budapest élmény után aszondom menne a halál,inkább a ciki utanfutozas.
Igen, autópályán A pontból B -be a legrövidebb idő alatt. Véleményem szerint a motorozás nem erről szól. Persze, ha a szükség úgy hozza, meg lehet tenni ennyit motorral is, pl hogy emberünk kijuttassa a motorját mondjuk Münchenbe és ott használja tovább. De ez egyszeri alkalom, vagy hasonló lehetne nálam max.Erre asszem, nem létezik állandó jelleggel használható motor.
Napi ezret egy Ford galaxy/sharan felével tudom elképzelni 900-ert.1,9 tdi-vel.