Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Huhh,ezzel sokkal nem vagyok előrébb,.
Afenetudja hogy fért be az a bumszli kerék.Hornet kereket méricskéltem a Hubbal együtt 2,5 centivel szélesebb.Szerintem marad a 160-as,van metz K3 eben a mértben.
Az elejét viszont jobban megbizirgálom.
A műszer mi lehet benne?
Már elkértem egy 1150-et egy hétvégére :D
Annak tényleg kényelmes a hátsó ülése, és a huzat is csekély.
Citroen GS.
... vagy né'ccá' ötven...
Géesöccá'....
Gs...
Na a lábtartó és az F4 kerék hogy?
Képek a megoldásról?
Lábtartót ebay-en találtam de F4-re.
Kerék meg elég harákolással.
Hát, változnak a preferenciák :D Ha az asszony hagyná, elköszönnénk tavasszal, de kb akkor fogja hagyni, ha mutatok neki valamit, amin sokkal kényelmesebben ül, és nem szaggatja a szél a fejét.
Komámnak most ráztunk gatyába a télen egy f2 cbrt. Jó, az alkalmi 130 ezer ft volt, de kb 60 ment rá, hogy kvázi tökéletes legyen. OK, ilyen nincs minden bokorban, ráadásul nagyon szépen pályára volt alakítva már alapból. (combosított fék, verseny lábtartó, pályaidom, gyújtás, kémény, f4 hátsó kerék, stb). Tavasszal megmondom milyen, gyors pályás barátom szerint nem lesz jó, szerintem meg igen :D :D Idézve egy amerikai cbr fórumból: Attól, hogy a 600RR egy nagyságrendekkel jobb gép, a az f2 még nem lesz egy szar :D
Vannak videofelvételeim, mikor kikerülök K5 750-et, R1-et, 600rr-t. Mondjuk ezek közül az R1 úgy ment, hogy a gyerek is lehagyta volna a DNA-val. :D De a ruhája is R1 volt :D
Hát, ezt nehéz objektíven megmondani, mert motoros berkekben mindenki a saját kattanásainak a rabja. Nekem a Husabergre áll a cerka. 450, vagy 650. De mindenki a maga szerencséjének a pogácsa...
Oké tipp hogy milyen motor?
Ha nagytestű vagy, hagyd a sportmotort... Válassz szűk pályát, és csapasd supermotoval...
Opció az biztos csak brutálisan drága ami valamire való.... A lepukkant drz 400 is 800.000 kezdődik a ktm is a többi márkát nem is nagyon ismerem merném megvenni. Persze hirdetés szerint mind pont most esett át a generálon.....
Ezért az árért kb 1 milla már kapsz egy k6 600 gsxr..... De ha tudsz egy jó opciót én nyitott vagyok
ugy meg plane ha a motor jobbra a rider meg balra kigyozik.
Elkigyozni a palyabubusok kozott,sportertekkel bír.....
Ez a nagypalyas opcio,de egy supermotoval lehet meg nagyot huncutkodni kispalyan,parkoloban......
Hali,miért kezdem érezni ezt a lassú elhajlást a banditól? Egyébként bocsánat,épp ma közölte egy volt kollégám,hogy egy férfi 100-kg alatt csak karácsonyfa disz!
Na ja
Nincs értelme félni.Csak ne támaszkodj.
Tudom,könnyű azt mondani.
Én is a csutka kormánytól tartok de majd megszokom.
Köszi a kimerítő választ!
Aszittem az lesz de nem,simán jó a csutkakormány.Lassan menni viszont nem jó.És jókat lehet aludni a tanktáskán.