Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ígértem hogy ha kész a nullszériás tökéletesített példány csinálok videót.
Van egy kis bénázás de szerintem megoldottam a feladatot.
Jó lesz ez.

https://www.youtube.com/upload
Köszönöm szépen a válaszodat utánanézek az oldalukon . Ha esetleg ultra drága akkor lassabban fog elkészűlni de nem mókolunk . Inkább maradjon ki egy szezon hátha meghálálja .
Azokat szerintem könnyen be lehet szerezni bár már rég nézegettem a belpiacosokét, de szerintem normál áron megoldható, de ha még kell más is akkor az nehezebb lesz viszont a Red Baronban minden van hozzá igaz nem olcsón.
Lánc plusz feszítő de még nincs szétkapva a gépezet hogy többet tudjak mondani majd a megbontás után ...csak próbálnék kalkulálni hogy egyáltalán tudok e alkatrészt szerezni bele, no meg hogy mennyi az annyi..
Mit jelent a vezcsere? Csak lánc, feszítő vagy többet?
Üdv pici segítségre lenne szükségem. Van egy 1997 évjáratú 400-as kis banditom GK7AA típusú motorkóddal és már megérett egy vezérlés cserére . Kérdésem az lenne hogy a cseréhez szükséges alkatrészeket hol tudnám be szerezni?? Neten keresgéltem már többször is de topi vagyok és nm találok sehol ,ezért kérnék itt egy pici segítséget...válaszokat előre is köszönöm üdv
Ezért erőltetem a deklivédőt carbonból.
Mert rossza a kanyartechnikád
Akárhányszor bemondom bárhol, hogy a bukócső leér, mindig csak furán néznek.
Most szereztem sportdobot meg másik összekötőt, mert észrevettem hogy kopogat a gyári kéményem :DDD
Rendben köszi. Akkor azt hiszem marad az utángyártott. :S
Nem ert le kanyarban a bukocso? En soha nem mertem felrakni,gyonyoru ez a bandit.
Orulok,hogy "csak" ennyi,hamar gurulas lesz ebbol.
Nekem anno a GIVI-féle bukócső védte meg a balos dekli épségét, mikor letámasztottam a biciklit egy körforgalomban. Áldottam az eszemet, hogy anno felpattintottam. Az óracsoport háza ment a levesbe, össze kellett aztán legózni, kuplungkar elhajlott kicsit, illetve a fényszóró krómkerete is le lett gyalulva.
A bordák zúzódása egy hónapig is fájhat.Nem kellemes ha ezután direkt röhögtetnek.
Beretyó után a 47-es út nagyon veszélyes egy párszor keresztülrongyoltam a 47-est. Még jó hogy ennyivel megúsztad!!!
ez lenne a normális .... sose volt semmi nagyobb bajom eséstől egy esettől eltekintve mikor a kis gyösz robogóval gyök kettővel kifordultam az útra
lámpa nem eredeti volt , műszerfal nem kell csak a km óra burkolata súrolódott , kap egy új alu kormányt lámpa még kérdéses lehet felkerül a wall-e lámpa dekni már megvan (különben 30 ejuró az aliexpressen) műanyagok meg lesznek heggesztve lefestve és utána mehet a szekér
De legalább egyben vagy. Ilyenkor ez nem magától értetődő :)
Erre szokott az jönni még ráadásnak, hogy nem az út és látási viszonyoknak megfelelően vezettél...ha helyszíneltek volna szerintem szolidaritásból még kaphattál volna egy sárga fürdőjegyet is...

A görbevázashoz elég jó az alkatrész ellátottság a német oldalakon (is) pl lámpa, tank, műszerfal, első sárvédő-telo tekintetében...
szokás szerint alaktrészért rohangásztam mivel már a gödöllői cég nem küldi postán csak futárral, vittem az egyik havernak zsetont berettyóújfalu mellé , esőre állt de gondoltam még átérek szerda estefele komolyabb nedvesedés nélkül , nem is volt semmi s ahogy újfalu alá érek (nem buda alá ) elkezdett cseperegni és ahogy ráértem arra a jó kis nyomvájus útra békéscsaba felé volt előttem 2 kocsi gondoltam megelőzöm őket aljas szándékból, sávváltás közben a bandit kicsit elbizonytalanodott aztán fokozta a bizonytalanságot és sutty már el is borultunk a motorom előresietett én meg csúsztam utána háton seggen vagy 20 métert aztán én lassultam a motorom meg gondolta elég volt a szikrázásból lepihen a fúbe az árokparton és lecsúszott az útról bele az árokba közbe felszedett másfél kiló és 2 csipet homokos sarat az út szélérő az addigra kikopott oldalú blokkba .... felpattantam lementem az árokba felállítottam a motorom persze nem állt meg senki pedig gondolom csak láttak ahogy majdnem megelőzöm őket motorostól csúszás közben .... egy újfalui emberke kibringázott az kérdezte meg hogy mi van velem majd tőle telefonáltam haza hogy jöjjenek az ufómmal utánam . tanulság fost úton nem árt kicsit visszavenni velem túl sok minden nem történt kis kékzöld folt a combomon lement a festék a dzsekim újjáról mostmár tudok aludni a bal oldalamon is
Kb 3 perc volt ebay-en 4-6 db ecu-talani 15-30000 forint kozt 6-15000 forintos postaval egy hulladek sony mobillal.
Ha gep elott lennek tobb idovel barmikor nalam lehetne mondjuk egy huszasert egy nyitott ecu.
Nem 80e ert.
Na, az enyém szerencsére nem ilyen volt. :-) Bár én már úgy vettem anno, hogy teljes értékű volt.
A 2004-es és fiatalabb gépeknél a fojtottba más motorvezérlő került (visszaveszi az előgyújtást nagy fordulaton), nem elég csak a karbikat "kinyitni". Egy új ECU meg 80 ezer forint...
A legtöbb 25 kW fojtott csak papíron fojtott. Ilyen az én GS-em is és pont eladó. :-)