Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igaza van Ini-nek! Ennyiért 600-ast keress! DR650, vagy XT 600. Ha számít a súly, akkor egy picivel többért TT600 vagy XR600 lenne az ideális motor. Ezek nagyon sokat elmennek és minden faluban legalább 2 embernek alkatrésze hozzá. (Kawát,ktmet,gilerát...ne! )
200-250ért egy hulladék fos van, 400 felé már találni jót
pár éve 320ért néztünk egyet, hát annak kb minden része szar volt
kicsi pénzért inkább valami 600ast nézz azokból több van, sokkal olcsóbbak
Szó se róla, az xr lenne az álom motor, de bőven fél milla felett vannak csak értelmes példányok, ahogy én néztem.
1-2 szép állapotúnak tűnő öreg dr-t találtam 200-250 környékén. Annál többet sajnos most nem nagyon tudnék rászánni.
Környékbeli erdőkben kóricálni, meg parasztendúrózni jó lenne az is :)
nekem sosem volt dr350 egyszer mentem vele egy kört plusz egy fél délutánt a 250es testvérével
nem szeretném jellemezni, de a honda xr400 annyival jobb tőle minden téren hogy ki sem lehet mondani
igazándiból az ár különbség se olyan vészes persze az xr4 drágább de simán megéri a különbözetet
szerintem....
köszi!!!!!!!!!!
nem baj ha angol, csak német ne legyen
a német nyelv egy katasztrófa a 20+ karakteres szavaival
Igaz, hogy angol, de komplett és egész jó minőség:
https://drive.google.com/file/...
DR350 vásárláson töröm a fejemet.
Tudna valaki tanácsokat adi, hogy mit nézzek meg rajta mindenképp az általános dolgokon kívül?
Típushibákra, ilyesmikre gondolok.
tud valaki olyan helyet ahonnan le lehet tölteni szerelési útmutatót?
olyan kellene ami látszik is találtunk már egy pdf-et de olyan ocsmány homályos hogy semmit se látni rajta

esetleg sos-be egy info hogy vezérműlánc cserénél le lehet fixálni a főtengelyt? pl az lc4-en van egy csavar ami azt rögzíti
vagy aki csinált már vezérműlánc cserét egy kis mini esszét arról hogy mire jkell figyelni
köszi!!
igazándiból csak az érdekelt volna mennyit megy el nagyjából, így lehet következtetni mennyi méter van a motorban
Hello, Keresek DRZ E-re fém fékcsövet előre, ha van vkinek eladó vagy esetleg tud segiteni irjon nyugodtan :)
köszi üdv
A feszítőt kell nézni ha kiér a végére,akkor kell cserélni láncot .
Szép darab.
Eléggé egyben van, ha valakit érdekel:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr_200_sz_djebel-10744827
a drz-s kivitelnél mennyit bír a gyári vezérműlánc? és a láncvezető vagy mi a fene a neve(ami támassza a láncot az a műanyag bizgere)
sima utcai harcosként alig terep meg nem idegbeteg felhasználás
köszi!
Sziasztok!
Keresek RENDSZÁMOS(!) DRZ-t. Csak E típusú érdekel, szép állapotban. Dunántúl, Pest és maximum 100km-es körzete.
Hasznaltautot és a képesmotort már végignéztem,
Szia. Nem mostani poszt de nekem az ltz mel pont ugyan ez a helyzet amit te is írtál. milett a megoldása?
Sziasztok.
A drz-m 80-nál de leginkább 100 felett elkezd rángatózni. Mi lehet a probléma? Remélem nem a henger.
A válaszokat előre is köszi
Van gyárim.
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy S-es drzre rá lehet rakni az E-nek a műanyag tankját, úgy, hogy passzoljon rá, vagy milyen átalakítást kellene végezni?
Helló!

A kerekeket mennyiért árulod?
Generátort keresek ,nincs valakinek eladó?
Szasztok
Drz-be milyen márkájú vezérműláncot érdemes beépíteni és a spanolóját ami a blokk oldalára lehet felcsavarozni hol tudnám beszerezni?!
Köszi!
Rodeo-Ride 34
Drz-hez honnan érdemes motorikus dolgokat rendelni?
Elsősorban a vezérműlánc és hozzá kapcsolódó dolgok kellenének, tömítések stb