Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



Tökmindegy de mostanában valahogy a vizesek lettek jobban elterjedve............levegős kihalóban van.Talán a milliárdnyi kínai 125-ös kivéve.
Pláne egy medence mellett koktéllal a kézben.
Azt írod leginkább túrázásra, akkor egyértelműen jobb a vizes.
Vagy inkább a jéghideg sÖRÖM.
A simsonom az turbó léghűtéses volt!
A legjobb öröm a műköröm.
A legjobb megoldás, ha mindkettő
Mondjuk attól is függ hol a hűtő.. van egy két beteg konstrukció ahol a motor oldalára van helyezve. Az azért nem tetszene
A karbis motoroknak elvileg kellemesebb a gázreakciójuk (feltéve ha ott használják őket ahová be lettek állítva)



(Injektoros motor még nem vezettem)
Ha akkora a perec hogy a hűtő és a többi szétcsattan tuti nem fogod folytatni az utad saját lábon..............úgyhogy nem egy nagy visszatartó erő.
Inkább aggódsz a töréseken és zúzódásokon amit a mentőben ápolgatnak.
De...............viszont működik............simán 20+ évet adnék neki..............csak van egy védő rászerelve ami elég csálén áll így ki kell egyengetnem.


Nagyon ráért...............majd télen csikorgó hidegben a garázsban felakasztom szerencsétlent kiütöm a telót és leszedem a hűtőt...........majd szakember visszapofozza.
A behorpadt vízteret nem tom hogy oldja meg mert azon van a tartó csavarja...........az a pici horpadás vitte el 3-5 milit a védőt befelé.
A vizes termikusan stabilabb...cserében van fagyálló cserebere,vízpumpa,tömítések,csövek,termosztát..és egy hűtő ami valóban perec esetén egy kritikus pont...
Ha a levegősön kipukkan a hengerfej pakolás..még lazán haza mész....a vizes esetén sok más is károsodhat..
A legjobb akkor is a víz+olaj hűtés
..most a legutóbb se hajligattad meg a hűtőd?
Komolyan elgondolkodom a kevesebb hibalehetőségen de nem tudok felmutatni semmit.....................annyira hibamentesek a vízhűtések hogy ordas perec nélkül sosem lesz gáz e miatt............viszont sokkal egyenletesebb a hőingadozása a gépnek...........pont mint a karbi vs. inyektorvita.............mindíg ezzel jönnek a karbifanok de ennyí nyűggel amit okoz sosetalálkoztam inyektoros gépen.
Mi az hogy jobban bírja? Mindkettőt mérnökök tervezték és méretezték, tehát bírják..
A léghűtéses motorok kevesebb hibalehetőséget tartogatnak..hamarabb belemelegszenek (ez főleg rövidtávokon történő mászkálásoknál előnyös)

Hosszabb távon még csak léghűtéses motorokat vezettem..nekem megfelel
Hello segitség kellene...néztem motorokat léghűtésest meg vizest is? melyiket ajánlanátok? melyik birja jobban? vagy bármi érdekel a témával kapcsolatban köszönöm ;D leginkább túrázásra
Brother Love 2012.06.21. 07:57:20 hozzászólása odab@sz!
Modoros blog: Az autóvezető
Üdv ismét itthon, remélem feltöltődtél ahhoz a sok faszsághoz, amit itthon kapsz!

Ha lehet egy jó tanácsom, pár napig ne kapcsold be a tv-t és ne nyiss meg hírportálokat, én pár napja gyakorlom és nem is rossz
Már 2liter fagyi elfogyott,így az este folyamán;)
Üdv itthon ganjaninja !
tuggyuk, tuggyuk... (bár szirénhangok vannak , de nem rugdossuk őket. )
vazze ezt a sivatagi hőséget te hoztad ?
miaf.. most már a cbf is jó? ezt mikor akartad nekem elmondani?
Nemsokára rétesfesztivál!
Főleg ,hogy olyan emberrel voltam akivel jól lehet utazni,ökörködni,felfedezni