Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, ez konkrétan az enyémről készült kép:
De amit linkeltél képet ha pont arra az illetőre gondolsz akkor azért lehetet mert ott még van ami kiemelé előrébb ahogy látom.
Ez csak megemeli a kormányt,marad ugyanúgy "előrébb".
Én 190cm magas vagyok,úgy nézek ki a simsonon/gs-en mint az a bizonyos majom a kövön,de ezzel a kormánymagasítóval kényelmes a gs,pedíg féltem tőle annó hogy kicsi lesz.
Az túl sokat emel, a fékcső sem lesz elég hosszú. Az előbb linkelt SW-Motech nem okoz szívató gondot, ezért is van felsorolva a használható típusok között a GS.
Egyébként lényegesen kényelmesebb vele, mint előtte volt.
Itt olvastam valahol tavaly valamikor, hogy ő is felrakta, és neki éppen csak annyira lett gond, hogy balra fordítva a szívató bowdent feszítette, vagyis mégsem lett teljesen jó. Én amúgy a kissé görbítettet gondoltam magamnak. pontosabban az állíthatót.
https://img.index.hu/imgfrm/6/...
Van hozzá egy német nyelvű dokument, amiben típus szerint felsorolják, hogy milyen motorokhoz használható külön TÜV-vizsga (engedélyeztetés) nélkül..
A GS is benne szerepel a listában, de persze ezt a magyar hatóság nem köteles elfogadni. Mindenesetre megnyugtató hogy a gyártó felelősséget vállal érte, nem úgy mint a kilincsből-biliből öntött magyar kisipari vackokért.
nem merném kipróbálni, mert tutira megbolondulnék.
Az enyémen is pont ilyen van,nem tudtam a nevét pedíg keresgéltem neten. Ebbe beleköthetnek műszakin? nekem nincs papír hozzá,így vettem a gépet ezzel. idén megyek szakira jó hogy felhoztad a magasítót. :)
Nekem 30 mm-es (jó drága, de műbizonylatos SW-MOTECH) kormánykiemelőm van, ahhoz még éppen NEM kell hosszabbítani semmit, kis átrendezés után minden elér a helyére.
Mondjuk önmagában 15 ezer pénz....

https://www.bazismotor.hu/term...
R2V2 ajánlaná a gs-bt-re váltást ha figyeli a hf-et :D
Az a bajom, hogy jó állapotban levőre szeretném, mert nincs kedvem sem szerelni, sem idegeskedni, hogy hol hagy ott útközben, de azok meg drágák.
És nekem is valami egyenesebben ülhető kéne, de azok meg drágák fiatalon és kevés km-el. Magas vagyok, Horneten vizsgáztam, az alapból nem jó nekem és ez is ippeg csak magasabb nála. Jó lenne rátennem kormánymagasítót, de az a hosszabb bowdenekkel együtt meg a fékcsővel kb. 15 ezerbe fájna, ha hozzányúlok, akkor tuti marad a gép.
De egy BT1100-nak örülnék, de akár valami csoppernek is, nem vagyok az a száguldozós-féle.
De ahogy számolgatom az aprót a pénztárcámban, egyre jobban az eszem győz a szívem felett.
Ha el akarod adni, most - szezon elején - jó pénzt kaphatsz érte, mocskosul felment a GS-ek ára.
Egy DL650-re nekem is fájna a fogam, de a sz*r derekam miatt úgysem bírnék vele, magamra borítanám.
Honda CB500X az jó lenne, de azok nekem még túl drágák.
(A GS-sel egyetlen bajom, hogy a rosszabb utakat nem nagyon szereti, és lassan már mindenütt "rosszabb" út lesz.)
Amúgy most jöttem a boltból, most rendeltem meg a Castrol 10w50-es olajat bele, meg asszem Champion szűrőt hoznak holnapra.
A hosszú hétvégén olajcsere, mert hátha hamar bejön a motoros idő.
Azért adnám el, mert nem is tudom.
Valószínűleg azért, mert egy modern formájú injektorosra fáj a fogam, persze tudom, hogy nem biztos, hogy jó vásárt csinálnék.
Én amúgy 3-4 ezret megyek vele évente, mert van robogóm is, azzal megyek a kirándulásokon kívül mindenhová vagy autóval. Legalábbis az első teljesen együtt töltött év után mondom ezt.
De hát alig használtad, mi a bajod vele?
(Én évente teszek meg 8-9000 km-t...)
Ez aztán patika állapotú!
Én tuti nem adnám el :-)
Most van bennem a döntéskényszer, hogy vagy most eladom gyáriban alig km-el és teszek hozzá egy nagyobbra, vagy maradok ennél, mert ha nem száguldozom és nem két személlyel a Himalája tetejére, akkor ez is elvisz mindenhová és akkor marad egy csomó lé.
Szép ez a motor - az enyém ehhez képest ütöttkopott (57.000,- km)
Na, ma levettem én is a takarót, beindítottam ezen a télen a 3. alkalommal.
8443 km, full gyári.
Pontosan.
Ennek az átnézetésnek mi is a metódusa pontosan?
Szóljak a tulajnak, hogy át akarom nézetni vásárlás előtt? Ilyen van? :D
Vagy vásárlás után vigyem? Mondjuk ennek nem sok értelme lenne

@akuped
Jólvan, majd küldök

@bogyo112
Igen ezeket is láttam, ezek is nagyon tetszenek, főleg a szürke, linkeltem is régebben és mondtátok, hogy szorozzam be a km állást 4-gyel :D
Nézd meg ezeket is:
https://www.hasznaltauto.hu/galeria/2197243-12586642-31-0-0-0-0
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_e-12406894
Már bocs, hogy ezt írom, de ha azt a motort annyiért megveszed, akkor dobjál már magadról egy fotót, amit mutogatni tudok, mert ha ilyet mesélnék bárkinek is, azt tutira nem hinné el senki
Ha nézel egy 4-5 kilóért GS500-at.Rádobsz egy 20-ast az átnézetésére a gépnek egy független szervízzel még mindig marad a zsebben 4 kiló azért abból kijön még egy motor ára.
És mivel a GS 4 kilóért meg 8 kilóért is GS marad nem tudok érvet a drágábbra.
Ha átnázik,mérnek kompressziót akkor nem hinném hogy zsákbamacska lene egy 30-40e-ret futott példány.
Az önindító szabadonfutóra is rá kell nézni hogy le e lazul vagy nem.
Még messzebb van a vétel, lehet meg se lesz addigra. Annyian(kb mindenki) mondjátok, hogy ennyiért ne vegyek, hogy még a végén hiszek nektek. :D
Viszont annyira fosok, hogy befürdök megint egy motorral...
Akkor vedd a 820e-rest,de vidd el szervízbe átnézésre vásárlás előtt.
És nyugodt leszel.
Bár hogy én nem adnék ennyit érte az fix.