Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert ősszel még úgy voltam vele míg jó idő volt hogy majd ha már leteszem,aztán meg már túl hideg volt a műhelyben.. bár ez csak kifogás,igen jobb lett volna akkor de ez van,legalább nem hagyom ki az évest :D
Ebben igazad lehet, de én úgy gondolkodtam, hogy az évi megkímélten használt egypár ezres futásteljesítmény alapján elhasználódott olaj pont jó arra, hogy havonta egy-egy félórás indításra még megfelelő legyen.
Ki az az Ali?
Tőlünk 370 km, szóltam a haveroknak, mindegyik nyavalyog, de én elmegyek akár egyedül is. 4500-10000 között van szállás éjszakánként.
Ha megkerülöm a Balcsit, az 300, akkor meg inkább ez.
Aj, srácok! Aki most, szezon elején cserél olajat, az miért nem ősszel csinálja? Akkor nem az öreg olaj áll benne egész télen!
Trükkje nincs, a leeresztőt óvatosan kell meghúzni - bár a szűrőt is! Erre vigyázzatok!
Kormánykiemelőt Ali küld pár százért, keresgéljetek. 3 centi belefér.
Húú Vattás motovloggernek láttam a Bled-i tó körüli túráját yt-n,gyönyörű hely,oda érdemes elmenni márcsak így videó alapján is. :)
A derekammal nekem is voltak bajok, de elkezdtem minden reggel nyújtani egy pár percig felkelés után.
Azt nem mondom, hogy gyári lett, de tulajdonképpen majdnem. masszírozós csontkovács ember tanácsolta és igaza is lett.
A motorozásnak meg most már úgy tudok nekivágni, hogy van csizmám is, sikerült egy 6 éve a polcon maradt Akito-t vennem 23-ért, vatta új.
A nyár elején vár a Bled-i tó.
Én holnapra - szezonkezdésnek - egy 100 km körüli karikát tervezek itt a környéken, ha tetszik a dolog, akkor meg vasárnap egy 250-300km-es Mecsek-kerülést. Aztán meglátom, mi lesz belőle - mert sajnos napok óta fáj a rossz derekam.
Ja, olvastam a srácot én is, de hát a jó irányba kell tekernem a csavart, nagy gond nem lehet.
Már nagyon mehetnékem van amúgy...
semmi trükkje nincs szerintem,hozzáférni kényelmesen ha azt nézzük. a rugót ki ne felejtsd visszarakni,illetve én kiszoktam tisztítani féktisztítóval a fedelet,de a szűrőházhoz nem fújok sprayt!

Ja a 3 csavart ne erőltesd,volt egy kolega multkorában aki megszakította az egyik csavart. ha lehet fújd be előtte a csavarokat,meg ha nem akarja nagyon akkor kicsit kopogtasd meg.
Az csak vicc volt.
Ha nem adnak, veszek bele vagy gyárit, vagy vitonos méretpontost, aztn majd meglátom, hogy beválik-e.
Tulajdonképpen nem a szereléssel van a bajom, hanem csak azzal, hogy nem ismerem a típust, nem tudom a trükköket. A következőnél figyelni fogok már, hogy mit kell, mit érdemes venni. Az elsőnél majd szopok, aztán a többi meg gyakorlatból megy.
Remélem.
Na, a sziloplasztot meg ne próbáld. Annál az is jobb, ha a mostani tömítést teszed vissza.
Holnap meghozzák, a jövő hétvégéig megoldom akkor majd.
Sziloplaszt.

:-)
Ha HIFLO-t vettél, ahhoz mindig adnak. A többihez nem tudom megmondani sajnos....
És ha nem adnak, akkor venni kell külön? Holnapra hozzák meg, nem tudom, hogy adnak-e hozzá.
Igazándiból gondolkodtam, hogy cseréljem-e mert 3 ezer van benne, de aztán ha az autómban is cserélem évente, akkor pont a motoromtól miért tagadnám ezt meg.
Szerintem ő mást is javít a gépen, azért lazította le a csövet. Pont hozzá lehet férni, csak a kezedet össze ne égesd (ugye, üzemmeleg - forró kipufogójú - motoron cserélünk olajat).
Gumi tömítést cserélni kell (Hifli_filtro szűrőkhöz adják az újat, rögtön két félét is), illetve a leeresztő csavart ne felejtsd el vissza tenni olajbetöltés előtt.
Köszi, akkor megnyugodtam. Nem a melótól félek, csak már mindent a lehető legegyszerűbben akarnék megoldani. Van gond amúgy is a másikkal.
Nem kell,odaférni kényelmesen egy csőkulccsal,mikor rakod vissza a fedelet akkor kell ovatosan beigazítani hogy nehogy kiessen a gumigyűrű a fedélből ha odakoppintod a könyökhöz valamerről,legalábbis én így csinálom.
A youtuben néztem, de akkor jó, maradnak a fontos dolgok a helyükön.
http://youtu.be/a0qaR37f00w
5:44-nél
Akkor megnyugodtam,bár gondoltam hogy valami gyári gebasz lehet,mert ott bent mitől lenne ez ugyan.. szerencsére nem ugrott ki a tömítés a fedélből ahogy néztem nem szivárog,illetve csavart se szakítottam ismét.. :D
Dehogy kell!
Tényleg, a könyököt mindenképpen fel kell lazítani az olajcseréhez?
Ilyen hitvány az alu öntvény, mindenkié ilyen, szerintem ezek így jöttek ki a gyárból is. Amíg nem szivárog, ne is foglalkozz vele (nem fog szivárogni).
Közben ma meló után megejtettem az olajcserét,tavaly mikor megvettem és cseréltem az olajat már akkor is figyeltem csak nem is foglalkoztam vele,meg ki is ment a fejemből. Megvan repedezve,vagy mintha megmarta volna valami olyan a szűrőn belül. Ilyet látott már valaki,mitől lehet.?

Ui.: Mentem egy kisebb karikát a Martin dobbal db killer nélkül,eszement jó hangja van,szépen durrog visszaváltáskor. :D Apszólút megérte az árát,és a minőségét!
Nem ezt linkeltem, csak kerestem egy képet az állíthatóról, hogy nehogy elbeszéljünk egymás mellett.
Az állítható az kb. 7-8 ezer az Ebay-on, 10 körül csinálnának nekem egy hosszabb fékcsövet, plusz az apróság, ha még nyújtani kell valamit.
Szóval ezért húzom-halasztom még akkor is, ha marad a gép, márpedig a motorárakat nézve valszleg marad.
Igaz - problémás ember vagyok - én mindig is furán néztem azt a motort, amikor az idomtól messze van a kormány. Én a réges-régi időkben szocializálódtam, az akkor idomos motoroknál mások voltak az arányok. Nem mondom, hogy jobb- vagy rosszabb, egyszerűen már és az én szemem azt szokta meg.
Illetve most éppen ilyen - a GPS-t időközben sokkal jobb helyre sikerült szerelnem: