Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos az már a vége felé van. A gázkaron bőven van még mit tekerni, de nem nagyon megy tovább. Az óra nálam 110-et mutatott ekkor, de a 6000-res szerviz után beállítottam egy speedohealer nevü kütyüvel -52,4%-ra. Ez azért kell, hogy ne kell hogy ne kelljen 12.000-nél szervizbe vinni, mert akkor kb. 9000-ret fog mutatni, és majd én magam szervizelem. Aztán meg már lejár a gari, akkor meg lesz@rom a szervizkönyvet.
Na szóval 110-et mutatott, és szerény számításaim szerint a SpeedoHealer kütyü nélkül (ha lineáris az óra) 232 km/h-t mutatott volna.
Én speciel nem tudom. 220-nál eddig még nem mentem többet a géppel és most nem emlékszek akkor mennyit pörgött, de az még messze nem nyélgáz volt…
Az a kérdésem, hogy gyári állapotban meddig forog ki a gépetek 6-odikban nyélgázon?
Az enyém kb. 6700-6800-ig és őszintén szólva egy kicsit keveslem.
Az ötletet Jana vetette fel a találkozón mikor beszéltem vele a PC-ről. Szerintem jó ötlet, hogy ha lennénk páran akkor közösen vennénk egy használt leömlő rendszert amit meg lehetne furkálni, aztán szépen mindenki motorjára felkerülne a behangolás idejére. A 4 térképes beállítási ötlet nyílván pont Ago-éktól származik!
Ez csak egy lehetőség, ha nem lesz ilyen, akkor lesz 1 térképes PC-m, de ha 3-an 4-en lennénk akik néhány ezer forintot szánnának egy ilyen leömlőre akkor meg miért ne…
PC-vel kapcsolatban nincsenek különösebb kérdéseim. Engem már meggyőzött azoknak a beszámolója akik használják!
Ja, és nem próbáltam még ily GSX-et.
Bezony!
És ennél jóval többen volunk, a képen messze nincs is rajta mindenki.
Semmi esetre sem kivánlak befolyásolni döntésedben, csak a "véleményemet" mellékelném.
Én is kacérkodtam a gondolattal, de Maga Agó formálta az akaratomat,mi szerint első körben elég egy 1 térképes verzió, ezt tettük a még a B-King esetében is , mert a konyhára már ez is eleget hoz. Utánna ha nem vagy vele megelégedve mert mindenkinél erősebb motort akarsz akkor úgy is kell a 4 térképeshez egy 1 térképes beállítás kiindulásnak, és akkor abból lehet majd építkezni. Viszont ekkor is csak azt szokta javasolni álatlában az alsó tartomány egyforma marad és középtartománytól vállasztja szét a méréseket, mert így is töménytelen mérést kell plusszban elvégezni. Még a versenyre hangolt gépeknél sem szokták megcsinálni elmondása szerint a full 4 térképet...
Voltál már személyesen Agonál, hogy erről kifaggasd? Vagy a multkor csatoltam a a másik forumba az MT01-esék oldalát ahol minden kérdésedre választ kaphatsz, de ha szégyenlős vagy agonak is lehet az infós mailcímre kérdéseket feltenni ahogy azt én is tettem...
Kipróbáltad a találkozón a PC-s gépet?
Bizony, bizony...
?
4 térképes gondolotak?
Janaaaaa!
Ha ne adj isten olvasnád a hozzászólásom, engem egy jelentkezőnek be regisztrálhatsz arra az ominózus megfúrt leömlőre!
Úgy gondolom még egy-két hónap és nekem is lesz PC a verdában, úgyhogy érdekel ez a spéci verzió!
Üdv Egynégyesek!
Bár az eső ellenére az elsők között értem Tokajba, itt kérek elnézést azoktól, akik az általam beígért fogadóbizottságomat hiányolták!
Valóban úgy tűnhetett, hogy vagyok is meg nem is! Sajnos objektív okok miatt kiestem kissé a közös programok ritmusából! Legközelebb ígérem nagyobb gondot fogok fordítani a közösségi élet kivitelezésére…
Azért qrva jó volt ez a tokaji hétvége!
Szerintem is kéne majd ismétlés.
Mivel nagyon jó hangulatú kis buli volt , örülök hogy a kezdeti eső ellenére is ilyen jól összejött
Sziasztok!
Hát én megpróbáltam, Dunaújvárosból indultam kb 10 órakkór. Akkor még nem esett az esső! Még Soltig simán érkeztem és onnan elkezdett esni! Aztán egyre jobban esett és nem igazán láttam semmit ha lassan mentem így már kezdett veszélyes lenni a motorozás! Kecskemétig jutottam és ott megálltam egy benzinkútnál tájékozódni hogy milyen az ídő további úton! Nem volt jó híre tucinak sem! Így hát visszafordultam mikor elállt az esső! Itthon már napsűtés fogadott!
Így hát nem volt más mint letakarítottam a gépet és vissza tettem a helyére! Különben most nálunk nagyon erőssen fújj a szél!
Szerintem ismételni kéne majd a találkozót!
Sziasztok
HI.

Itt ülök a gép előtt és az ablak mellett, hol a meteorológiai felhőképeket nézem, hol az eget kémlelem mint a kacsa.

Imre
sajnálom hogy ez a fránya idő bele k.p.tt a találkába , pedig a tavalyi Dunaföldvári megmozdulásotok szuper volt ! reméljük mindjárt el áll az eső
Szevasztok!

Sajnos itt változatlan a helyzet. sőőőőt, mánem csak szemerkél.
Nem tudom, ti hogy vagytok a Pestri indulással, én várok hátha eláll kicsit ez az eső
Szevasztok!

Itt Gyöngyösön reménytelenül el van simulva az ég, és szép csendes eső esik.

Imre
Mindenki akkor indul, amikor jól esik!
Tehát holnap reggel 9-kor indulunk a Kerepesi úton kifelé az Árkád után lévő Shell kúttól
És elmormogunk egy imát, hogy legalább útközben ne essen
A tulajoknak van feladva a feladat, hogy összeharácsoljanak annyi extrát , hogy kifacsarjanak belőle még 20 lovat. Lehet belevarázsolni módosított vezérműtengelyt, spotkiput! PC -vel lehet módosítani a gyújtást is, és ha nem , akkor akasztani kell rá el feltöltőt! Úgy tud 200LE-t !Ahogy az a Youtube-on látható... Én már megnéztem talán 20x is. Azért fickó elmondja, hogy a kasznija, vagyis a váza egy rakás szar már ebben teljesítmény osztályban. Mondjuk ugye a dupla , acél bölcső egy kb. 60-70 éves tecnológia .
A B-king egy kicsit többet tud ebben a tekintetben...mármint a fútóműve (is).
Tudnak ezek a németek!
142,63 LE hátsókeréken! Az alany: GSX 1400!
Csak tudnám mivel hozták ki belőle!
Ago-éknak fel van adva a lecke!
Igaz ott a cím és a telefonszám, lehet érdeklődni!
Holnap, holnapután GSX 1400 találkozó, Tokaj!

Nem elfelejteni!
http://www.sportmotor.hu/motor...
442-től visszafele.( B-king -GSX1400)
Köszi szépen!
Ezt én csináltam ijenre amijen lett. Ha bármijen segitségre van szükséged vegyél fel msnre vagy csak irjál rám fórumon.

Minden jót !