Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen
..ezt egy nap alatt raktad bele?
Sziasztok ! ma mentünk egy kört,nagyon jó volt .
...ugyan tema komoly volt , de a megoldas utan , es talan egy kicsit felszabadultan ... talan kiuztek belole az arto szellemeket...
műszaki szakértő ment megnézni a motort
ott is szét lett szedve... mikor visszakaptam megállapították, hogy nincs baja a motornak
és utána nem is volt. nem firtattam a dolgot mert az volt a lényeg, hogy jó legyen a motorom.
Mesélj, hogy sikerült?
Hipphopp megszünt a hiba vagy kicseréltek valamit?
igen, sikerült megoldani, de rejtély, hogy mi volt a problem.
A lényeg, hogy már simán tankolom a 21 litert is a motorba :-)
Magam nevében szólva: nem.
Na, átfutottam a témát az elejétől kezdve. Ha nem titok érdekelne sikerült-e a kenray féle problémát megoldani.
Néha, bocs össze szavakat a keverem.

Tehát: Majd a cél előtt pár km-rel leveheted.
Dehogynem, gyere csak!
Majd a cél pár km-rel előtt leveheted.
Csak az időjárástól teszem függővé, nem mástól. Egyszerűen nem áll jól nekem az esőruha!
István!
Mond, hogy jössz szombaton Hollóstetőre!
Kevésbé érdekel egyesbe a motor gyorsulása 100-ra, mint inkább előzéskor nyomatékrugalmassága. harmatosnak találtam, és magasnak a fordulatot amin dolgozott. Persze nem vagyok pártatlan.
Az xjr nem megy? Valamit benézhettek a srácok. Itt egy összehasonlítás cb-xjr-gsx gyorsulásról:

http://www.youtube.com/watch?v...


xjr 2,83 sec, gsx 2,57 sec. Kevesebb mint három tized másodperc különbség 0-100 gyorsulásnál. Mennek ezek nagyon jól.
nem, azért kérdeztelek
Xjr 1200-est fagattam, iszonyat halálfélelmem volt. Egyszerűen nem ment, de nyilt napokon a barátok is alátámasztották ezt a negatív élményemet az 1300-assal kapcsolatban.
Bevallom mint érintettnek az volt a szívfájdalmam GSx modell megjelének kezdetén, született két összehasonlító tesz az akkori négy nagy óriással fél éven belül.
Az első tesz vendégie XJR1300-X11-ZRX1200-GSX1400. Itt éppen lecsúszott a második helyre, talán a Honda nyert ,és az Kawa lett a harmadik, az XJR az uccsó.
A fél ével késöbbi tesztnél a Honda a CB1300-mal érkezett Kawa ZRX1200 és XJR1300 volt a ellenfele a GSX1400-nek. Itt a GSX jó hogy nem lett utolsó éppen csak az XJR elött. És valami hihetelen módon a Kawa beelőzte a GSX1400-et második lett a szinte zsír ugyan az a példány,és a CB 1300 nyert, at 5 gangos váltóval, a tényleg szőrnyű farokidommal, és a vizhűtéses kopasz blokkal egy retromotor versenyen. Az óta nem lopta magát a szívembe ezért nem is erőltetem a kipróbálását sem.
Te ülted már meg valamelyiket?
Mentél már ilyenekkel?
Hello!

Valahogy irigykedem hogy ezekről a konkurens motorokról még mindig cikkeznek, pedig szerintem az 1400-eshez képest sehol nincsenek : http://totalbike.hu/tesztek/cb1300xjr130/

Néha jó lenne odavágni a saját tapasztalatból egy két mondatot az újságírói hozsánázáshoz, és überelni a cikkben leírtakat.
De hát ez már egy kifutott széria nem kell növelni az eladási statisztikákat...
Sziasztok

Ha terveztek még egynapos hétvégi gsx márkatársas túrákat szívesen becsatlakoznék.

Üdv.
Úgy látom, lecserélődött a Mátra Bükkre. Ez remek.
Eger és Miskolc között igen nagyon élvezetes szerpentin van, a helyiek szerit pont 365 kanyarral, melyek jellemzője, hogy kielégítik a kanyar definícióját, sőtt (Csak el ne szédüljetek). Ha valaki Eger- Felsőtárkány felől érkezik, az jó ha tudja, hogy az első 10 km eléggé hát nemtökjó. 40-60 ajánlott. Utána viszont egész remek. A felező vonalon helyenként ketté van repedve az út, illetve a sáv közepén alattomos sóder van. Azokra előnytelen rámenni, főleg mélyredöntött mocival.
A hollóstetői kemping igen csodás hely. Korai kelésre senki ne számítson, a levegő tuti fejbevág mindenkit. Lehet izomból lélegezni. Mellesleg a szerpentinen nekem 4,9 liter körül ivott a Yetim (hijába, a Yetim alapvetően egy hegyi állat) valószínűleg a finom sűrű levegőtől. A faházak foglalását tudnám ajánlani. A kemping egy völgyben van, összegyűlik benne reggelre a pára. Ha valaki sátrazik, az hozzon magával bundabugyit meg extra lópokrócot, valamint nem ám zokni nélkül aludni, nehogy megfázás legyen a vége. A bukó belülről történő teliturházása meglehetősen alacsony mértékű élvezeti faktorral bír.
Ha netán nagy lenne a meleg, akkor sem kell aggódni, az egész hegy légkonicionált. A felhők viszont onnan már nem mennek tovább.
Remélhetőleg megjelenünk mi is a bulin.
Jó kis táv egy napra! Gondolom nem kellett elringatni este. Engem legalábbis nem kellett.
Hello István!

Állítólag a vasárnap erre jártunk (nem tom ,mert mindig mást csináltam mikor a többiek térképészkedtek). 4-en 8kor indultunk Bicskéről, féluton pumpáltunk, tankoltunk, 9-re Budán voltunk az 5. tagnál, De csak fél 10 körül sikerült elindulnunk , hamubasült pogácsát ettünk, meg tankoltunk. Horný Harmanec, Dolný Harmanec környékény mentünk egy -két kört oda vissza. Ez a kedvenc szakaszunk,de nem reklámozom.Fél 7-re voltunk pesten, és én 7 körül otthon spray-tem otthon már a láncot. A számláló 660 majdnem ördögi km-nél ált meg.

http://maps.google.com/maps?f=...

Talán vasárnap megint megyünk...

Üdv.
István
Sziasztok!

Suuzuki GSX1400 Baráti találkozó a Hollóstetői kempingben!
További információ : www.gsx1400.hu
Kösz!