Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Conti Road Attack. Szidják, mint a bokrot, mert nagyon kemény, de nálam abszolút bevált. Már a 3. szériát nyomom ezzel. Ok az más kérdés, hogy amíg elkopik az első 3 hátsó fogy el :P
Ár/érték/minta (már ,ha v.kinél ez számít) szempontból sz.tem a legjobb. E.: 120/70 (nincs értelme sz.tem a /60,nak :( Így is szétbasszák a felnit ezek az utak :( ) H.: 190/50

Tessék ,itt egy másik 1100 is :D Nagyon patent a gép! Full gyári. Egyik kuncsaftomé.
Hali
Lenne egy kérdésem,ti mekkora gumit használtok
Nekem 180/55 17 120/60 17 a gyári
De mindenhol 120/70 van csak használt gumiba jo álapotban
Vajon belefér?
Kéne nekem is. :-) esetleg van 5leted? Meg egy európai tank is jó lenne (mert az amcsi van nekem (18 lit.)...bontóból (cserélni ráfizetéssel) tudok szerinted? A kit miből áll pontosan? És te fúrod föl a hengereket?
Thx.

Szerencsémre jó a kapcsolatom a bontókkal (motorszerelő révén), s amint jön valami 1.1 olajhoz, jön a teli :P Ezek "gyári" Braking tárcsák. Egy olasz 1100W-ről ugrottak le. Azt nem is merem mondani mennyiért :P Megvan a hátsó is, de az olyan vékony,hogy nem mertem felrakni :( Az alapján most üttetek egyet vízzel, s a hátsó is hullámos lesz.
Holnap elkészülnek a 750-es matricák is rá :D
S lassan bekerül a 1340ccm-es Wisseco kit. Akkor már elégedett leszek :D
Hi Indy!
Szép a moci, gratula ! A féktárcsákat te csináltad (marás) vagy hogy van pontosan ? :-)
azt hittem matt feketére van fujva
heheh

Designed by: Baleset :S Egy opel kijött elém :(

4 éve még piros arany feka , tigris csíkos volt. Amúgy ez nem fényezés, csak maga a gyári idom matricák nélkül
Szerencsére anyagában színezett.
itt a pár kép
Szia,holnap csörögj rám valamim van csak pontositanom kell az évjáratot,amugy ha minden jol megy készülni fog egy két öregecske gixxerecske.
Megmondom öszintén soha nem tetszett az egyszinre lefestett motor,föleg ha fekete,de a tied nagyon szép olyan egységes.
Minden elismerésem
Végigolvastam a lemaradásom. Nagyképűen jól teleszórtam a fórumot képekkel ,sorry.
De látom van itt egy két ismerős is. Benák Vili, Ricsi (bontó)

Legyen akkor valami idekapcsolódó is! Hátsó ülésre keresek takaró idomot (emberi áron), mert semmi kedvem most formázni, majd kenni egyet műgyantából. Vagy ,ha v.ki lenne olyan kedves annyira megszánni, h. az övéről levegyem a mintát! Köszi!
Az előbb azért sikerült 2x linkelnem :P Sorry. Inkább technikai beállítottságú vagyok, mint számítógép :P
Na, ma erőt vettem magamon, fotóztam. Ne ,csak telis legyen.
Jelenleg így néz ki.
Hali én + már hat éve boldog tulaj
Hali
Én is csatlakozom,ismételten tulaj lettem egy 97-es gyári állapotut sikerült beszereznem
majd dobok fel képeket
Üdv ,normálisan gondolkodók!

Nem vagyok az a nagy net őrült , de megtaláltam azt a gsxr 1100 videót, mit Bullrider rakott fel erre az oldalra. Az 5 perces kis filmecskét, hol az 1100 -es gyártását mutatják be (ok a vizesét, de ez annyira nem ront az összképen)! Megnéztem vagy 10-szer már :) Azt nem értem eddig miért nem láttam
Majd tovább kutakodtam, hátha vannak itt is 1.1 hívők! Vannak!

Pár kép az enyémről, hisz többet ér ezer szónál.

Üdv! Indy
Egyébként üdv minden Gixxeresnek itt a fórumon. Hál'Istennek (újra) tulaj lettem, '96-os a vas, még át se irattam, új szerzemény. Csinálgatjuk még, majd rakok föl képet.
Ez a 94-96-os 1100-as telója..
Keresek olajos GSX-R 1100-as blokkhoz tuning alkatrészeket 06705850436.
A karbi tele volt vörös porral. csak lestem annyi koszt nem láttam még soha karbiba.
Nem nagyon motoroztunk együtt! Én csak szerelek meg festegetek! Most van egy SV 1000-e de kint él Angliában már két éve! Ritkán jön haza!Hát igen már annakidején mondtam neki hogy a karbit ki kell cserélni mert az egy szar! Na meg a kipuf rendszer az tényleg szarul volt megcsinálva! Persze pénzt nem akart áldozni rá!
A karbija alapján svájci meg az eredeti szine is azt mutatta mert lila sárgát csak oda csináltak ha jól tudom azért nem fordított villás mert papír szerint csak 91-től van fordított villa csak a 90-es év végén már helyeztek forgalomba olyat is de annak a gyári elsőkerék mérete 120 míg az enyémnek 130-as. Menni a karburátor miatt nem ment plusz a kipufrendszer érdekesen volt megoldva csináltam egy normális összekötő csövet és jobb lett utána pedig a karbicsere hozta meg a várt eredményt. az olajfogyasztása tűrhető volt mikor elért az 1 liter felettit felújítottam a blokját ( gyűrűsor, szimering, csapágy,vezlánc) és fasza lett 5000 km alatt eszik meg 1,5 L olajat és rendszeresen kiforgatom végig tökéletesen bírja a vas. én is megcsúsztattam még villát is kelett cserélnem elmelegedett az elsőfék. Egyébként szépen le volt festve az oldalán az GSXR felirat faxa volt csak sajnos megcsiszoltam ha odaérek lessz még rajta burkolat az biztos. Köszi az infót. Te az unokatesója vagy? , V a haverja akiről mesélt hogy eggyüt motoroztatok. Üdv neki ha találkozol vele.
Előtte is sárga volt! Csak az Ács Zsolt benézett vele egy kanyart aztán kissé lehorzsolta a festést róla! Nem vészesen! Egy füves árokba ment bele ha jól emlékszem!Fejidom lett javítva meg talán az egyik oldalidom!? Egyébként rohadt gyengusz volt és zabálta már az olajat emlékeim szerint!
Ács Zsolt nak hívták a tulajt! Itt mindenki azt beszélte hogy Ausztrál verzio azért nem fordítottvillás! Egyébként én festettem! Valamikor a várpalotai Németh motorcenter tulajdonosáé volt! Kornélnak hívják!