Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz a választ túró!
Elolvastam véleménykifejtésedet, mellyel egyet értek. De úgy gondolom, nem hülye az ember, csak egy kiba*zott anyagias világban élünk és e vasak nem éppen pénztárca barát dolgok... Az, hogy erősödik a snobizmus a motorok terén, ez már egy más kérdés és vélemény, mellyel nem akarnék megsérteni senkit....
Ja, és jelentkezem mindenképp,ha megtörténnek "banki dolgaim" és még aktuális lesz az eladó részéről!
Szerintem nem rossz gépek de még életemben nem próbáltam Nekem egy gondom van vele, hogy külsőre nem tetszik a lámpája.... a 80as évek 90es évek elejének volt a divatja a két kör lámpa elö (amik ráadásul állítólag elég szarok is)l... ennyi a gondom.... viszont aranyosan kerek maga moci, de a fogyasztása már kellemetlen... viszont jó az ára, ennyiért egy uj 125ös apriliát kaphatsz....
Ja, ezt szöveg -nek írtam leginkább.
Engineer, már 2 éve használom a 99-es GSXR600 -omat. Jó pár pályanapon voltunk együtt, nomeg a GSXR kupán. Hibátlanul teljesíti a feladatát! Lazán 2:12-öt lehet menni vele a Hringen, 2:19-et pedig a Pringen. Ja, és mivel tök kényelmes, így túrákra is jó.
Eccer kellett vezérműlánc-feszítőt cserélnem. Ez gyakorta előfordul ennél a típusnál.
Sziasztok!!
Van köztetek pécsi?
Motorozhatnánk Vasárnap, ha olyan idő lesz!
Sziasztok!!
Van köztetek pécsi?
Motorozhatnánk Vasárnap, ha olyan idő lesz!
Szia BerikZ! A Suzuki GSX-R750 Topicba írtam egy pár sort a minap! Ha valami konkrét érdekel kérdezz, szívesen leírom a vele kapcsolatos tapasztalataimat!
Hello!

Valaki tud nekem infókkal szolgálni Gsx-r 600 (vagy 750) Sradról??
Tapasztalatok érdekelnének,a motor hibái (már ha vannak )meg ilyenek.

Előre is köszi.
BerikZ
Szia Engineer! Pedig már nagyon vártad a 636-ot!!! A Full-Gas-nak van egy komoly tesztflottája, ahol a 600-ast is is be tudod repülni, de érdemes a márkakereskedői honlapok között böngészni, ha B.lelle messzire esik neked.
Sziasztok


Kérdésem lenne hozzátok.

Mégpedig az hogy nem tudjátok e hogy hogy tudnám kiproszáni a gsxr600 as gépet??

Akartam venni egy kawa 636ost de ma mentem vele és szerintem nagyon csunya hangja volt bátyámnak van esz szutyija de az bandit annak szép hangja van ebböl kifolyolag remélem hogy a szutyiknak általánosan szép a motorhangjuk és a kawáról inkább átpártolok szutyira de mielött kiadnák 2,6 millát mennlk vele egy kört.

Na lényag a lényag nem tudjátok véletlenül hogy a szutyinak mikor lesz teszthétvégéje vagy valami ilyesmi?

elöre is köszi
Menet közben váltáskor elég hangos. Nem kattog, csak egyet kattan (hangos).

Lehet kuplung nélkül váltani alacsony fordulaton? Muszály kuplungolni váltáskor? Gondolom nem használ neki, de vajon árt?
Hogy érted ezt a kattanást? Álló helyzetben kattog ha váltasz? vagy menet közben?
Ne ijedj meg, szerintem normális,az enyémben 2300km van és kattog rendesen!Ez legyen a legnagyobb gondja!
A suzukiknak hangos a váltója vagy csak az enyém kattan nagyot váltáskor? Előző motorom is suzuki volt (GsxF600), de annaki is elég hangos volt. Ugye ez nem csak az én motorjaimmal van így?
Olyanra gondoltam ami szép pirosra van eloxálva. Utcai használatra kellene. Ilyenek mennyibe kerülnek. Ilyeneket is tudsz csinálni? Ha gondolod megírhatod az emilemre is: cassanova@freemail.hu

Köszi!
Pályán ha eldobod kénytelen kellettlen csúszik, és ezért műanyag a vége, ami csúszáskor hasznos. Van aki csak eldőléstől félti, az ilyenek nem is mennek gyorsan, szóval nem kanyarban esnek. Ilyen esetre jó az alu, és szebb mint a műanyag, ha szépen van megcsinálva, és levan eloxálva.
Tommyboy: nem pályára kellene. Miért kell más pályára és utcai használatra?
giximixi: Még csak 1 hete vettem a motort, nem tudom, hogy teljesítményben mennyit dobott rajta. A hangja nagyon szép (hangos). Ha nem nézek a fordulatszám mérőre, akkor már 4-5ezernél azt hiszem, hogy max fordulaton megy. Úgy meg még nem hallottam, ha más vezeti. Most akarok bele venni power commandert, az biztos dob a teljesítményén . Szerintetek érdemes?
mármint nem 1-2 hónapra veszem, hanem addig tudnám használni, utána 6 hónap garázs.... most kb 30% tudnék kifizetni a többi hitel, akkor meg több mint 50et, szal pénzügyileg az jobb de neeeeeeeeeeeeeeem bíííííííííííííííííííííííííííííírom odáiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!
Andrev: Az igazi gond, hogy csak 4 hónap múlva leszek 21 Na most a nyáron jókat lehet érte melózni meg minden, meg is lenne... de összel megyek fél évre ausztriába tanulni, és akkor nem fogom tudni használni.... akkor jön a következő év, lehet hogy szebb és jobb lesz, és a 600assal is majd törődnek a suzukinál, akkor meg enni fog a frász.... de énnem várok még 11 hónapot mocira szóval egyszerűen nem tudom, hogy mi legyen lehet h veszek egy simo-t mert nem bírom ki motor nélkül 1 évig, vagy elhamarkodotottan 1-2 hónapra egy gixert.... vagy nem tom már tényleg
A gomba feje fekete vagy vajszínű anyagában. Lelehet fújni max pirosra. Az alu nyakat tudom pirosra eloxálni, ha az megfelel. Még 1 lehetőség van, hogy az egész gomba alu, de ha pályára kell én ezt nem ajánlom. A műanyag fejű alu nyakú gomba 10e/pár.
cassanova, érdekelne a tapasztalatod az akra dobról. Nekem is gixxer 600 van, és most nézek rá dobot. Teljesítményben változott-e?
A1-ről A-ra is ugyanúgy megy, mint Akor-ról A-ra. Ki kell várni a 2 évet és utána 1 alkalom rutin+ vizsga, 2 alkalom városi+vizsga. Kb 25000 Ft
Bocsi Nem válaszoltam A1 röl nem tom sosem volt A1 em. Egyböl leraktam A korl.ra azt sima A ra.
A korl. ról teljes A ra csak ennyi Rutin + Városi + Kb 20 25 ezer. Kresz sulitól függöen.